Zal ik niet eens opstaan?

08-08-2010 12:35 68 berichten
Zo, wat lig ik lekker in bed. Ik lig zó lekker in bed! Vandaag is mijn dagje nietsdoen, helemaal voor mij. Lekker gelezen, dvd gekeken, geforumd, de cavia gevoerd, met de kat gekroeld, ontbeten uiteraard. En nog steeds heerlijk in bed aan het liggen.

Maar volgens mij is het best mooi weer. Kan het niet zien, want de gordijnen zijn dicht. Is het al tijd om op te staan?
Ik denk dat ik me ook maar eens ga verplaatsen
Alle reacties Link kopieren
O geniet ervan, please! Voor alle mensen die moeten werken vandaag (incluus me)..
Ik kan dat dus niet he, de hele dag in bed blijven hangen. Ik ben een ochtendmens. Lekker vroeg uit de veren, douchen, eten, aankleden, opmaken, en wat gaan doen. Handen uit de mouwen. De hele dag in pyama hangen en geen daglicht zien, maakt mij depressief. Qua slaap uren slaap ik altijd het hoogstnoodzakelijke ( 4 tot 7 uur hooguit ander krijg ik koppijn) en voor de rest ben ik in de benen. Altijd. Heerlijk vind ik dat. Heb bijv vanmorgen de hal geschilderd. En de middelste naar een vriendinnetje gebracht, en de andere kinderen zitten wat te wii-en of te tekenen. En manlief en ik zijn bezig in huis en in de tuin. Ik heb zelfs een gruwelijke hekel aan de zondag. Alle winkels zijn dicht, nauwelijks bedrijvigheid op straat. Bah. Doe mij doordeweeks maar. Lekker werken, winkelende mensen, drukte op straat, vroeg uit de veren. Heerlijk. Maar volgens mij ben ik daar de enige in?
ik al best veel gedaan ,

macaroni gemaakt, cake gebakken aangekleed.

gedouched..ontbeten,haar ge styled en nu weer even bed in gegaan naast mijn slapende zoonlief(wel in andere volgorde allemaal).en straks visite...vind t wel weer genoeg voor de zondag :-)
quote:pindarotsje86 schreef op 08 augustus 2010 @ 12:57:

Kreeg met sms terug van vriend ontbijt/brunch word alleen beneden geserveerd

De ultieme luiheid..vriend beneden een SMS sturen omdat je niet uit bed wilt komen?
Ik ben een klein beetje in actie gekomen.

Ik heb het huis opgeruimd, een stokbroodje in de oven gedaan en er staat soep warm te worden.

En dus weer even niets doen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Vivamp schreef op 08 augustus 2010 @ 13:09:

Ik kan dat dus niet he, de hele dag in bed blijven hangen. Ik ben een ochtendmens. Lekker vroeg uit de veren, douchen, eten, aankleden, opmaken, en wat gaan doen. Handen uit de mouwen. De hele dag in pyama hangen en geen daglicht zien, maakt mij depressief. Qua slaap uren slaap ik altijd het hoogstnoodzakelijke ( 4 tot 7 uur hooguit ander krijg ik koppijn) en voor de rest ben ik in de benen. Altijd. Heerlijk vind ik dat. Heb bijv vanmorgen de hal geschilderd. En de middelste naar een vriendinnetje gebracht, en de andere kinderen zitten wat te wii-en of te tekenen. En manlief en ik zijn bezig in huis en in de tuin. Ik heb zelfs een gruwelijke hekel aan de zondag. Alle winkels zijn dicht, nauwelijks bedrijvigheid op straat. Bah. Doe mij doordeweeks maar. Lekker werken, winkelende mensen, drukte op straat, vroeg uit de veren. Heerlijk. Maar volgens mij ben ik daar de enige in?

In dit topic wel ja Heerlijk hoor, als je zoveel energie hebt!

Sja, ik heb een drukke week gehad en ben van plan om vandaag mijn luiheid te laten schitteren. Maar inmiddels zit ik alweer op de bank, gedouched en aangekleed in joggingstyle, en zit de was in de wasmachine.
Hee Nikki, ik eet jouw avatar vandaag!

Zo, dat was weer even actie.
Vivamp, had ik jou energie maar! Ik ben echt een lui monster hoor, ik schaam me diep, maar als ik eenmaal lekker met m'n laptopje in bed lig verdwijnt die schaamte al snel
quote:emaille schreef op 08 augustus 2010 @ 13:46:

Hee Nikki, ik eet jouw avatar vandaag!

Zo, dat was weer even actie.Nemo?!
Ik heb de energie van Amp wel hoor, alleen op zondag niet.

En ik ben geen ochtend mens, ik doe het meest na de middag.

Op mijn werk en in het weekend.

Het huis is nu bijna aan kant, moet alleen nog een wasje ophangen en douchen.

Maar daar heb ik de hele dag de tijd voor.

En ik vind ook dat, als je de hele wek werkt, je best lui mag zijn in het weekend!

Werk jij de hele week Amp?
Ik zit al sinds vanmorgen vroeg met mijn neus in de studieboeken en waarschijnlijk zit ik daar totdat ik moet koken. Als ik heb gekookt en gegeten, zit ik er waarschijnlijk weer. En dan is het alweer tijd om te gaan slapen en begint gewoon de werkweek weer....

Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
En als mijn dag inderdaad zo wordt, dan is ie exact hetzelfde als gisteren

Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:nikkinuts schreef op 08 augustus 2010 @ 13:51:

[...]

Nemo?! Zit die in de sushi?!
O Ayla, wat naar voor je! Maar denk maar zo: het is voor een goed doel! (lijkt me althans). Succes!!
quote:emaille schreef op 08 augustus 2010 @ 14:01:

[...]

Zit die in de sushi?! Wel in die van mij!
quote:emaille schreef op 08 augustus 2010 @ 14:03:

O Ayla, wat naar voor je! Maar denk maar zo: het is voor een goed doel! (lijkt me althans). Succes!!Het is zeker voor een goed doel, maar toch verlang ik terug naar mijn luie zondagen hahaha!
quote:nikkinuts schreef op 08 augustus 2010 @ 14:03:

[...]

Wel in die van mij! *pakt bril erbij* O verrek ik zie hem!
quote:Ayla520 schreef op 08 augustus 2010 @ 14:04:

[...]

Het is zeker voor een goed doel, maar toch verlang ik terug naar mijn luie zondagen hahaha!

Je moet iets te verlangen overhouden he

Ik hoop dat je nog een uurtje vindt om te relaxen!
quote:emaille schreef op 08 augustus 2010 @ 14:09:

[...]

Je moet iets te verlangen overhouden he

Ik hoop dat je nog een uurtje vindt om te relaxen!Ik kom zo nu en dan wel even forummen ter afleiding
Heel goed! Ik heb inmiddels ook nog gestofzuigd, het moet niet gekker worden. En nu gauw weer achteroverhangen.
Wat een sprookje als ik dit zo lees. Hier ging het 'kinderalarm' al om 7.00 uur af. Ik verlang vaak naar die zorgeloze, lome zondagen..... ik stond 10.00 uur al de geitjes te voeren met mijn peuter en baby...
Ik sta op werkdagen om 04.15u op (ga om kwart over 5 de deur uit richting werk) en kom rond half 6 's middags thuis. Op m'n vrije dagen stond ik de afgelopen weken rond zessen op omdat de aannemer kwam klussen. Vandaag doe ik dus helemaal niks en ben net uit bed.. ik vond wel dat ik het had verdiend :-)
Ik ben ook nog steeds niet aangekleed , maar ik vind het heerlijk, zo'n lui forumdagje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven