Zal ik niet eens opstaan?

08-08-2010 12:35 68 berichten
Zo, wat lig ik lekker in bed. Ik lig zó lekker in bed! Vandaag is mijn dagje nietsdoen, helemaal voor mij. Lekker gelezen, dvd gekeken, geforumd, de cavia gevoerd, met de kat gekroeld, ontbeten uiteraard. En nog steeds heerlijk in bed aan het liggen.

Maar volgens mij is het best mooi weer. Kan het niet zien, want de gordijnen zijn dicht. Is het al tijd om op te staan?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net onder de douche vandaan, nu weer snel zitten hoor!

Enne Nikki, je hebt het zéker verdiend dan!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
@ Vivamp: wat grappig dat jij een ochtendmens bent, ik had jou als een echte nachtbraker ingeschat.
Zijn jullie wel al op?!

Nou vooruit, ik ben éven mijn bed uitgekomen om te lunchen (en om mijn schoonvader te ontvangen die onverwacht voor de deur stond... ik was nog in ochtendjas ), maar lig er nu weer lekker in hoor. En ga zo ook weer slapen ook trouwens.

Doen jullie buiten de groeten van me?
Ik zit nog steeds op de bank, Trinny & Susanna te kijken, met een pot thee ernaast. Heeeerlijk! Truste Qwertu!
quote:emaille schreef op 08 augustus 2010 @ 12:55:

[...]

Sja, een relaxdag voor mij betekent natuurlijk niet een verhongerdag voor de cavia. De kat heeft trouwens ook gegeten. En ikzelf dus ook en ik heb geen koelkast naast mn bed....Ohhhh joh! Het is misschien wat laat, maar dan vind ik dat je actief genoeg bent geweest om de rest van de dag in bed te blijven te verdienen.
Lig je nou nog steeds in je bed?
Kan jij lezen?
quote:iris1969 schreef op 08 augustus 2010 @ 15:43:

@ Vivamp: wat grappig dat jij een ochtendmens bent, ik had jou als een echte nachtbraker ingeschat.Oh ik kan ook heel prima nachtbraken hoor. Ik kan beide eigenlijk. Maar ik en uitslapen? Neuh. Sinds ik 13 jaar geleden moeder werd komt dat niet meer in mijn vocabulaire voor helaas....
quote:emaille schreef op 08 augustus 2010 @ 19:38:

Kan jij lezen?Nee ik zit willekeurig op wat toetsen te rammen hier
dat blijkt. Of ben ik gewoon wakkerder dan jij?
Ik ben de bank niet meer af geweest en man is zijn bed weer in gedoken.

Heerlijk zo'n zondag, jammer dat het al bijna 20.00 is.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik ben nog steeds niet aangekleed en dat gaat ook niet meer gebeuren vrees ik. Gelukkig krijg ik haast nooit onaangekondigd bezoek, want die zouden zich echt rot schrikken .
Ik liep net de slaapkamer even in en man wat zag mijn bed er weer verleidelijk uit...
Tijd gaat snel vandaag
lig vanaf negen uur ook al in bed weer

heb steken in mijn kop rechts en dankzij de buren ruik ik hun frituurvet helemaal in mijn bed en daar ben ik dus niet blij mee.slaap lekker vast voor zo
Mijn pyjama is net zoals de tv niet meer uitgegaan. Er zijn wel meer vlekken op gekomen.

Morgen weer werken en dan gaat de wekker om 6.30!!!!!!!!!! Midden in de foking nacht. Werken is kut. Begonnen de colleges maar weer…
Liever elitair dan een pauper!
Ziezo, ik lig er weer in
Ik ook.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven