Zal ik niet eens opstaan?

zondag 8 augustus 2010 om 12:35
Zo, wat lig ik lekker in bed. Ik lig zó lekker in bed! Vandaag is mijn dagje nietsdoen, helemaal voor mij. Lekker gelezen, dvd gekeken, geforumd, de cavia gevoerd, met de kat gekroeld, ontbeten uiteraard. En nog steeds heerlijk in bed aan het liggen.
Maar volgens mij is het best mooi weer. Kan het niet zien, want de gordijnen zijn dicht. Is het al tijd om op te staan?
Maar volgens mij is het best mooi weer. Kan het niet zien, want de gordijnen zijn dicht. Is het al tijd om op te staan?

zondag 8 augustus 2010 om 12:44
zondag 8 augustus 2010 om 12:50
Ja, zo doe ik het ook: uit bed komen en pyjama aan. Die kan trouwens meteen weer de was in, want ik heb mango gegeten en er zitten nu 8 oranje vlekken op mijn shirt, variërend van heel klein tot heel groot.
Gelukkig hoef ik de was alleen maar in een tas te gooien en aan mijn moeder te geven.
Gelukkig hoef ik de was alleen maar in een tas te gooien en aan mijn moeder te geven.
Liever elitair dan een pauper!

zondag 8 augustus 2010 om 12:55
quote:Fiorah schreef op 08 augustus 2010 @ 12:48:
Heb je nou vanuit je bed je cavia gevoerd? Lijkt me nog best lastig voor een relaxdag...!Sja, een relaxdag voor mij betekent natuurlijk niet een verhongerdag voor de cavia. De kat heeft trouwens ook gegeten. En ikzelf dus ook en ik heb geen koelkast naast mn bed....
Heb je nou vanuit je bed je cavia gevoerd? Lijkt me nog best lastig voor een relaxdag...!Sja, een relaxdag voor mij betekent natuurlijk niet een verhongerdag voor de cavia. De kat heeft trouwens ook gegeten. En ikzelf dus ook en ik heb geen koelkast naast mn bed....
zondag 8 augustus 2010 om 12:59
quote:pindarotsje86 schreef op 08 augustus 2010 @ 12:57:
Kreeg met sms terug van vriend ontbijt/brunch word alleen beneden geserveerd
Dus ik trek mijzelf langzaam uit bed en kruip heerlijk op de bank met mijn pyjama om daar verder te luieren
Goed plan, heb ik ook gedaan.
Ik kom de bank niet meer af denk ik.
Kreeg met sms terug van vriend ontbijt/brunch word alleen beneden geserveerd
Dus ik trek mijzelf langzaam uit bed en kruip heerlijk op de bank met mijn pyjama om daar verder te luieren
Goed plan, heb ik ook gedaan.
Ik kom de bank niet meer af denk ik.
Erik is de Mol en HPL de Lul.