Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Trut
Aangenaam kennis te maken!

Bah Sproet! Need toilet paper? jasses!

Dilemma is opgelost hoor, de c1000 is nog geen 100 meter hier vandaan.

We hebben vanmiddag lekker in het zwembad gehangen.. Paar baantjes getrokken, veeeeel in het bubbelbad geweest en patat gegeten
Sproet, zijn dat de meest vieze plaatjes die je kunt vinden?
Fee, fijne vakantie! Geniet maar lekker en tot snel....

Vera, hoe was dancevalley? Het weer was daar hopelijk beter dan hier! Over 2 wk ga ik naar Lowlands, joehoe....

Loeszie, jij het ondanks dat je aan het werk was ook genoten gister?

Sproet, OMG die plaatjes balen dat je je weer n beetje raar voelde afgelopen dagen. Moet je vanaf morgen weer gewoon an die arbeit? Mijn "weken" kloppen, alleen ik ben op 24.03 uitgerekend ipv 23.03 (klein detail)

Heb zo'n lui weekend... Gisterochtend beetje in de tuin gewerkt, voor de rest op de bank gehangen en uit eten geweest.

Vanmorgen nog 1,5 uur hardgelopen (ging nog prima, dat vond ik raar en reden om me weer onzeker te voelen) en voor de rest ook bankgehangen.
Stay with me, let\'s just breathe.
Nut, dat rompertje heb ik ook pas gekocht voor iemand, ubercute! Jammer dat S m niet past. Kun je m niet omruilen voor n grotere maat?

Cake, hmmm zwemmen & patat. Jummie!
Sproet, ik ben as woensdag pas 30 weken.. laat me nu niet schrikken he ik heb nog 73 dagen te gaan..
Hoort bij elkaar Toa

Ik ga ff een uurtje liggen M mag mooi koken!
quote:stukje_cake schreef op 08 augustus 2010 @ 17:36:

Sproet, zijn dat de meest vieze plaatjes die je kunt vinden?

Ik zou zeggen, maak er een wedstrijdje van, en doe je best!

Zal ik proberen jou weer te overtreffen! Kijken welk niveau we kunnen halen....

Leuk rompertje Nut, alleen ik gok bij mezelf niet maatje 50. Jongste was 56 cm bij geboorte, dus zelfs snel uit 56 gegroeid, dochter was wel een kleintje, 49 cm, maar dan is maat 50 nog wel snel achteraf te kopen ...

Lief dat je het zo wilt opsturen.

Maak Mariëlle er maar blij mee
quote:stukje_cake schreef op 08 augustus 2010 @ 17:42:

Sproet, ik ben as woensdag pas 30 weken.. laat me nu niet schrikken he ik heb nog 73 dagen te gaan..

Kijk, was ik niet gek, ik dacht al dat ik bij de mensen rond de 30 weken de boel niet meer helemaal goed had staan...

Toa, kan me goed voorstellen dat je je juist onzeker voelt als je je goed genoeg voelt om hard te lopen... Nog een weekje wachten tot de echo, ik hoop zo dat je dan een prachtig spartelende mini ziet zitten!!!
Goedenavond!

Ieeeeuw wat een vieze plaatjes.... Sproet is terug!

Toa, ik duim mee voor een mooie echo!

Nut hoe gaat het met je buik?

Fee, fijne vakantie!!!!

Wij zijn een dagje naar de dierentuin geweest. L keek haar ogen uit. Ben nu bekaf, mis mijn middagslaapje, haha.

Nog een week en dan weer een echo. Kijk er naar uit. Vind het weer erg spannend worden. Ik schreef nog dat ik niet meer misselijk was. Prompt gisterochtend enorm lopen kotsen.
quote:Toadette schreef op 08 augustus 2010 @ 17:41:

Nut, dat rompertje heb ik ook pas gekocht voor iemand, ubercute! Jammer dat S m niet past. Kun je m niet omruilen voor n grotere maat?

Cake, hmmm zwemmen & patat. Jummie!

Helaas degene had de bon en de prijskaartjes weggeflikkert, dus nu maak ik iemand anders maar blij.

Cake patat hoort bij zwemmen
Toa niet onzeker jij, alles zit daar hartstikke goed hoor, die enorme jetsers heb je niet voor niets!

Loes ik zou m al opsturen aan Marielle, sorry en anders moeten jullie maar vechten of de ene krijgt de romper en de ander de pyama

Net bij S gegeten en weet je wat mn toetje was, mojito-ijs damn dat was lekker!!!!!
Zullen we een meeting doen in Groningen? Mojito-ijs lijkt me lekker.. (of ist alcoholisch?)
Ja een meeting met mojito-ijs, alcoholvrij voor de zwangeren, leuk.

Ik zit op ned3 de beste zangers te kijken, krijg er zin van in een feestje vanaf wanneer zou J op Arie kunnen passen denken jullie?
Lekker heeur die plaatjes, thnx Sproet!

@Nut, wij zitten al op hyves samen he? Kunnen we ff nummers uitwisselen, zal ik je op de hoogte houden van de ontsluiting

Bij schoonouders geweest, voelde toch echt een beetje als mijn plicht doen, niet mijn favoriete bezigheid. Lieve mensen, maar serieus, die hebben dus een kinderkamer ingericht voor onze kleine, bij hen thuis wel te verstaan. Lief bedoelt, maar daar gaan we toch zeker niet elke week zitten! Ze kopen werkelijk alles wat los en vast zit, hebben net zoveel kleertjes als ik voor ons kindje!!
Toos, kotsen is goed, klinkt allemaal perfect

Nut, hou van jouw "no-nonsens" & positivo instelling Inderdaad, heb lolo's, kon bij t avondeten maar 1 broodje shoarma op (normaal wel 3) en was net ook weer misselijk.

Hmmm mojito-ijs, jij boft maar met zo'n man/zaak.

Ambroos, oefff, wat fanatiek van de schoonouders. Wel lief, maar ook wel een beetje heftig? Gaan ze veel oppassen?

Cake, meeting in Groningen; ik ben erbij

Bleehhh morgen weer werken! Van een weekend bankhangen wordt je ook niet erg actief zeg!
Wow Ambroos!

Ik bedoel, een slaapplek inrichten voor zo'n ukkie snap ik best, maar ook een complete garderobe??? Beetje weird...

(Mijn schoonouders hebben ook al sinds er kleinkinderen zijn een babykamer, maar dat is eigenlijk wel bijzonder praktisch, zeker in het begin slapen die kleintjes nog zo veel! Maar verder dan een bedje, commode en een paar luiers gaat de uitzet dan niet...)

Zo, morgen naar de VK, ook meteen doorgeven dat we niet meer terugkomen... Donderdag naar de gyn...

Baal er ergens wel van, dat een thuisbevalling echt definitief van de tafel is op deze manier. Nou achtte ik die kans al vrij klein, gezien mijn 42 weken-zwangerschappen, maar toch... Het is wel stom dat die beslissing nu al voor me genomen is.

K1 leek het ook helemaal geweldig als baby thuis geboren zou worden, dat zag hij helemaal voor zich. Ik had hem er zelfs bij kunnen hebben, had hij aangekund! Dus toen hij vandaag weer (met van die lieve oogjes) opperde dat de baby thuis geboren zou worden, heb ik hem maar uitgelegd dat dat er nu toch echt niet meer in zit...

Helaas.

(Ga je alsnog hopen dat het een bizarre stort-bevalling wordt, waarbij het ziekenhuis niet meer gehaald wordt... Acht die kans toch maar nihil...)
Grappig, mij lijkt thuisbevallen helemaal niets! Vanmiddag sprak ik iemand die dat ook heel graag zou willen. Wel jammer Sproet, dat het voor jou nu niet kan.
Ik heb op zich niks tegen een ziekenhuis-bevalling, is me 2x prima bevallen. En achtte de kans ook al 90% dat het dat dit keer ook weer zou worden.

Maar dat de beslissing me uit handen wordt genomen, door zoiets stoms, waarvan ik geen herhaling verwacht, dat vind ik gewoon niet leuk.

Maar goed, de voordelen van de gyn: Makkelijker een echo tussendoor, een vaste gyn (ipv steeds een vreemde aan je bed zoals bij K1 en K2), directere toegang tot het ziekenhuis en daardoor misschien die 42 weken niet hoeven uitzingen?

Dat laatste is wishfull thinking, hoor.
Mij lijkt thuisbevallen best fijn, als je huis ook fijn is, maar als je in nood uit je raam getakelt moet worden wordt het een stuk minder leuk.

Ja een hele garderobe, echt allemaal setjes kleding, rompertjes, luiers etc. Ze gaan helemaal niet oppassen (wonen drie kwartier rijden verder op), dus het gaat om de keren dat we daar zijn, dat is toch niet vaker dan eens in de twee weken maximaal. Het is een kamer met commode, ledikantje en een grote linnenkast, ze hebben er echt een kamer voor leeggeruimd. Hoe lief ook, ik kreeg het er vanmiddag wel een beetje benauwd van. Hoop ook echt dat ze niet teveel verwachten... elk weekend daarheen is gewoon te veel.
Ik ook wil persee geen thuisbevalling, grappig idd.
Oehh Ambroos, daar zou ik het ook benauwd van krijgen hoor.

Heel lief bedoeld, maar een beetje "to much".

Sommige dingen zijn wel handig, wij moeten altijd alles mee sjouwen naar ouders en schoonouders. Die hebben werkelijk niks, de 1 woont op 5 minuten met de auto en de ander 20.

O ja ze hebben een paar speelgoedjes van ons nog van vroeger.

Maar geen bedje, iets om te verschonen of wat dan ook.

(mijn ouders hebben zelfs niks te drinken voor kleintjes, moet eigen ranja of roosvice meenemen. Vaak vraagt mijn moeder ook of ik iets van koek of snoep wil meenemen, heeft ze ook niet altijd voor kinderen.. Das ook niet leuk.
Nee, die trappen bij jou lijken me ook niks, Ambroos!

En aangezien 50% van de thuis-bevallers toch een ziekenhuis-bevalling wordt, zou ik die gok ook niet willen nemen, nee.

Ach, zitten we samen in het zelfde schuitje. Beslissing wordt ons uit handen genomen, nou ja, het zij zo.

Mán, wat een enthousiast kind wordt/is dit toch!

En een voorkeurshouding!! Ik gok met koppie beneden, waardoor voetjes/knieën steeds rechtsboven rond mijn lever wroeten, terwijl handen en hoofd mijn onderkant masseren... Heerlijk, iedere 5 minuten plassen!

Maar nooit beweging bij mijn maag in de buurt, of op een andere plek, altijd op deze manier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven