Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Je bent semi-ambtenaar, dus met de secundaire arbeidsvoorwaarden zit het ook wel goed.
En je hebt vakantie
(he, geen plaatje te vinden van 20cm ontsluiting.... )
Sproet
Ja zeg, ik moet toch een beetje mijn best doen om dit topic weer een beetje naar zijn oude niveau te trekken!

Maar hoera, we hebben weer een rofl!
Mag graag de aanstaande (first time) mama's even flink de stuipen op het lijf jagen...

Er is er nog nooit een blijven zitten hoor dames!!!!

Dus deze heeft ook echt zijn weg gevonden
Van deze weet ik het nog zo net niet...

Die hadden ze hoe dan ook beter niet op de wereld kunnen zetten...

Iemand behoefte aan een totaal-ruptuurtje?
quote:Sproet schreef op 08 augustus 2010 @ 12:20:

Iemand behoefte aan een totaal-ruptuurtje?Ja hoe ziet dat er nu uit?
(waar volgens mij nog steeds geen plaatjes van zijn, maar ik vast die man met die brandblusser in zijn r**t weer ga vinden...)
Nou die ken ik nu wel, tijd voor wat nieuws!
Hou je maar vast dan!
Ik weet niet eens precies hoe en wat ik hier zit te bekijken, maar de vraag is dan ook of ik dat wíl....
O GOD! Ik heb dé zoekterm gevonden... Op zijn Engels "vaginal rupture"...

Moooooie foto's tussen!

gevalletje van iets erin gestopt wat er niet hoort ofzo?
heb net een broodje hoor
Zit ook nog mijn soep + brood te herkauwen...quote:nut schreef op 08 augustus 2010 @ 12:26:

gevalletje van iets erin gestopt wat er niet hoort ofzo?Als jij vrijwillig operatie-klemmen e.d. in je onderkant douwt, is er iets goed mis... Mijn gok: Er is iets uitgekomen wat op dat "kleine" Chineesje leek...
(even huishoudelijke mededeling: Ik heb door mijn gedoe de afgelopen week weer het idee dat het aantal weken misschien niet meer helemaal klopt bij 1 of 2 mensen... check dit dus aub!)
Nut PICK ME ME ME!!!!!!
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW DAMES!

*zat hier ook een lekker boterhammetje te eten*
en natuurlijk veel te laat , maar liefe Fee hele vijne vakansie!!!
quote:Sproet schreef op 08 augustus 2010 @ 12:17:

Mag graag de aanstaande (first time) mama's even flink de stuipen op het lijf jagen... quote:Loeszie schreef op 08 augustus 2010 @ 12:59:

IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW DAMES!

*zat hier ook een lekker boterhammetje te eten*

Mission Accomplished!

Eet smakelijk, Loes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven