Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
ik had af moeten kloppen..
quote:stukje_cake schreef op 07 augustus 2010 @ 16:33:

regent het daar Nut?

Hier is het de hele dag al bewolkt, maar nog droog..

Moet zo ook nog naar de smarkt, wc papier is redelijk noodzakelijk..heb je nog geen billendoekjes in huis
ja lijkt alweer droog, J. is met schoonzusje naar de speeltuin dus die zal straks wel lekker nat thuiskomen...ach hoeft ie niet meer onder de douche, elk nadeel hep sn voordeel!
Pling!

Euh alleen dat proefpakketje van de pampers sensitive..
We gaan morgen wel naar schoonouders.. kan m daar naar de wc..
@Vera, alleen maar goed dat het struisvogelen je zo goed af gaan, fijn om te horen dat het beter gaat met je! Best spannend hoe het verder gaat!

Ik heb behoorlijke schoonmaakwoede ja, begin nu ook steeds meer te denken aan de bevalling. Ook al bedacht wat ik zonder iphone moet Toch maar iemands 06 nummer waar ik naar kan smsen tijdens de bevalling haha
liefe meiduh..

ik ga 13 dagen vakantie vieren in turkije!

xx Fee
Een hele hele hele fijne vakantie Fee!! Hoop dat je er van geniet!
quote:ambrosia9 schreef op 07 augustus 2010 @ 20:55:

@Vera, alleen maar goed dat het struisvogelen je zo goed af gaan, fijn om te horen dat het beter gaat met je! Best spannend hoe het verder gaat!

Ik heb behoorlijke schoonmaakwoede ja, begin nu ook steeds meer te denken aan de bevalling. Ook al bedacht wat ik zonder iphone moet Toch maar iemands 06 nummer waar ik naar kan smsen tijdens de bevalling haha

Zonder iPhone? dat kan niet, gewoon meenemen, we willen wel de tussenstand van je ontsluiting weten hoor!

Fee fijne vakantie
quote:nut schreef op 07 augustus 2010 @ 21:56:

[...]

Zonder iPhone? dat kan niet, gewoon meenemen, we willen wel de tussenstand van je ontsluiting weten hoor!

Fee fijne vakantie Ik heb geen iphone!! Dus het enige wat ik jullie te bieden heb is in ruil voor een 06 nummer van een van jullie, smsjes met de tussenstand
Deal Ambroos
J. verklaart me echt compleet voor gek, hij dacht echt dat ik een grapje maakte toen ik tot de conclusie kwam dat ik op mijn mobiel onmogelijk kan posten op het forum tijdens de bevalling. Dat dat wel gelijk staat aan een ramp Maar dan is het goed, sms ik jullie gewoon.
Gezellig Ambroos!

Ook zonder iphone kun je internetten hoor.. ik zit vaak op mijn htctje bij te lezen. M moet er ook maar aan wennen dat ik hier updates wil gaan doen..
Goodmurning ladies
Goedesmorgens!

Zo, ik ben er weer!

Heb me nog een paar dagen wat raar gevoeld en vooral slecht geslapen, maar vannacht eindelijk weer goed!

(In slaap vallen = hersenen gaan dromen = lijkt op kortsluiting = eng.)

Merk dat ik kort voor het slapen gaan geen computerspelletjes meer moet doen op M's Iphone!

Wat is het verder rustig hier, helemaal geen ranzigheid gezien de laatste tijd! Tsss....

We moeten ook eens nadenken over het volgende deel, we zitten alweer dik boven de 2000!

Ambroos, ik snap je probleem volledig!

Ik heb nu M's IPhone ontdekt, dus ik kan wel updaten gelukkig!

Ik wil je mijn 06 wel geven trouwens, maar ben zelf mobiel heel slecht bereikbaar (ding ligt ergens in een la), dus dan kom ik een keer achter jouw updates als het kind al een paar dagen oud is.

Dus ik denk dat je een ander moet hebben, liefst iemand die ook verlof heeft en hele dagen niks anders te doen heeft dan hier rondhangen, haha!

Fee, veel plezier!!! Turkije, nice!

Cake, hoe is het met je pleepapier-dilemma?

(Dat vraaaaagt om ranzigheid!)

Koop anders een papier-boom!

Ik geef mijn nummer wel aan Ambroos, heb toch een leven binnen deze 4 muren, en als er een vers babietje geboren wordt dan laat ik graag mijn werk even vallen hoor

Ik heb gisteren een pyama en romper van de Hema gekregen, mt 50 en die past mijn enorm grote baby natuurlijk al niet meer.

Kan ik iemand hier daar blij meemaken, niet gedragen, ruikt nog naar de Hema dus wie wilt. zal zo ff plaatje plakken.
deze:

bovenste shirtje met rood broekje

Wie o wie, vind het zonde om zo ongedragen weg te doen. En ik hoef er niets voor te hebben, stelletje knieperds
Als het gratis is, mag je het uiteraard aan mij geven.

Ik bedoel een arme sloeber als ik kan al het gratis spul wel gebruiken! Haha!
Die van mij zijn bij geboorte al uit maat 50 gegroeid , dus die doe je er geen plezier mee, haha!

OMG!!
Dan stuur ik het van de week naar je op, wil uiteraard wel een foto zien van kleine J of M in pyjama.

En jij arme sloeber...
Och here Sproet! Dan moet je wel een ontsluiting van 20cm hebben om dat ding eruit te krijgen
Gezonde Hollandse jongen zo te zien! Pers ik makkelijk door mijn gaatje hoor!

Waarom ben ik plotsklaps geen arme sloeber meer...
J ligt op bed, S aan t werk, Arie in de box met een mobile met regenwoudgeluidjes...poehee ik val ook bijna in slaap. Ff broodje doen en dan met een stapel tijdschriften op de bank..... morgen na zhuis ga ik de post van 2 weken weleens doen.
Jij hebt een kast van een huis!
Je verdient meer dan je echtgenoot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven