Mode & Beauty alle pijlers

Crystal Renn Plus Size Model?

08-08-2010 00:47 151 berichten
Crystal Renn, het bekend plus size model. Maarreh... vinden jullie haar nou zo plus size??

Crystal Renn
Alle reacties Link kopieren
Hier is ze geen maat 44, maar ik schat een beetje mijn maat, en ik vind de jurk prachtig. Kan meteen zien of die mij zou staan of niet. Dat kan ik veel moeilijker zien bij maatje 34 modellen.

Nou ja, als ik nog eens kijk ben ik wsl wel iets voller dan Crystal hier
om te kunnen zien of iets staat is voor mij de vorm van het model belangrijker dan haar maat. ik ben zelf zandloper om te zien of iets staat kan ik beter kijken naar een zandloper in maat 34 dan een recht iemand met maat 40 net als ik.
Bestaan er zandlopers met maat 34? Het figuur van Crystal komt inderdaad overeen met het mijne, dat helpt.
In de modewereld is alles vanaf maat 36 'plus-size', er wordt daarin geen onderscheid gemaakt tussen maat 38 en maat 48.
hebben jullie deze serie foto's al eens gezien?

eronder staat of ze normaal zijn, overgewicht hebben of obese zijn.

klik
Geinige serie, maar het zegt me niet zoveel. Als je naar mijn gewicht en lengte kijkt, is mijn BMI volgens mij 25. Randje dus. Toch is mijn vetpercentage 22, nog onder het 'ideale' vetpercentage. Ik ben vrij gespierd.

Lichaamssamenstelling zegt veel meer.

Iemand kan heel slank zijn, en toch ook een hoog vetpercentage hebben.
quote:Waldorf114 schreef op 08 augustus 2010 @ 14:16:

Ja, ik vind haar plus size, maar vergeleken bij deze dame vind ik het minder.

Overigens vind ik het in beide gevallen niet mooi om naar te kijken. Ik begrijp dat het de bedoeling is dat er een statement gemaakt moet worden en daar sta ik ook wel achter, maar tussen modellen met maat 34 en maat 44 zit ook nog een heel groot gat. Laat ze eens komen met modellen in maatje 38. Mooier om naar te kijken en de kleding komt nu eenmaal beter tot hun recht op slankere vrouwen. Ik word in ieder geval niet getriggerd om een jurk te kopen geshowd in een maat 44.

Grappig, ik vind deze vrouw juist wat steviger ogen dat Crystel.

Maar ook deze vrouw vind ik slank en heeft een goed figuur.
Merelin, jij vindt serieus deze vrouw slank?

Een goed figuur, prima, dat is een kwestie van smaak, maar slank?
quote:Viada schreef op 08 augustus 2010 @ 14:41:

In de modewereld is alles vanaf maat 36 'plus-size', er wordt daarin geen onderscheid gemaakt tussen maat 38 en maat 48.

Volgens mij is zelfs maat 36 al plussize. Ik denk dat maat 34 eerder normaal is in de modewereld.

Bastiaan van Hollands next top models, vond echter Rosalinde vorig jaar al plus size .

quote:delphicat schreef op 08 augustus 2010 @ 16:13:

[afbeelding]

Een goed figuur, prima, dat is een kwestie van smaak, maar slank?Ik kom van planeet denial, niet vergeten he.
Tja, ik vraag de dingen maar even na, want eerder beweer jij dat maat 44 bij 1.80 mager is en dan bedoel je even later maat 34.

Dus nogmaals, vind jij de vrouw die ik net plakte slank?
anoniem_26715 wijzigde dit bericht op 08-08-2010 16:17
Reden: Ieuw, wat een spelfout!
% gewijzigd
quote:delphicat schreef op 08 augustus 2010 @ 16:16:

Tja, ik vraag de dingen maar even na, want eerder beweer jij dat maat 44 bij 1.80 mager is en dan bedoel je even later maat 34.

Dus nogmaals, vindt jij de vrouw die ik net plakte slank?

In dat bericht zei ik dat maat 42-44 normaal was en maat 44 mager. Direct daarop zei ik dat ik maat 34 bedoelde maar toen had jij al beweerd dat ik van planeet denial kwam.

O en je kunt lezen toch?
quote:Merelin schreef op 08 augustus 2010 @ 10:04:

Vivamp, maten zeggen niks over of je slank bent of niet.

Als je 1.80 bent is maat 42-44 heel normaal. Als je dan maat 44 hebt ben je heel erg mager en niet slank zoals jij zegt.

Als je 1.50 bent en je hebt dan maat 44 ben je veel dikker dan wanneer je 1.80 bent en je hebt maat 44.

Maten kun je dus niks op uit doen.

Je moet kijken naar haar vetpercentage en haar B.M.I. en ik denk dat ze niet boven de 25 uitkomt.

Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.Lees dit maar eens. Hier kun je zien dat 44 een tikfout is en ik 34 bedoel.
Je mag vinden wat je wil, maar het is wel ongezond als je medisch overgewicht slank noemt. Overgewicht is namelijk ongezond, en het wordt niet gezonder door het label "slank" erop te plakken.
quote:delphicat schreef op 08 augustus 2010 @ 14:40:

Bestaan er zandlopers met maat 34? Het figuur van Crystal komt inderdaad overeen met het mijne, dat helpt.je figuur zegt iets over je bouw, niet over je maat. Dus als je brede schouders, brede heupen en meestal in verhouding iets grotere borsten en een smalle taille hebt ben je een zandloper, ongeacht of je maat 34 of 54 hebt.
Ik vind haar ook vrij fors. Vervelend voor haar dat haar gewicht zo schommelt. Hopelijk kan ze zichzelf accepteren.
quote:Melpomene schreef op 08 augustus 2010 @ 14:20:

Wat mij stoort, is dat tegenwoordig wordt geroepen, dat een figuur als dit 'normaal' is. Deze vrouwen, zeker Tara Lynn, hebben gewoon ongezond overgewicht. Dat is niet normaal of gezond.

Of je het mooi vindt, is een kwestie van persoonlijke smaak.

Een gezonde bmi ligt tussen de 18,5 en 25.Eronder heb je

ondergewicht en erboven overgewicht.Nu houdt de bmi

natuurlijk ook geen rekening met lichaamsbouw en spieren.

Maar dit is hier ook gewoon een richtlijn.En je hebt wel een punt.

Je moet gezondheid promoten en geen kledingmaten.

Las ergens in een tijdschrift dat men een bmi van 27 of 28 als gemiddeld zou willen zien.5-10 kilo is dan wel licht-matig overgewicht maar niet gemiddeld.Hoop dat niet ooit maat 48/50 gemiddeld wordt gezien.
Verder,het model is dan wel stevig of een beetje mollig,dik wil ik haar niet noemen,maar ze is wel een mooie vrouw om te zien.En in de modellenwereld ben je nou eenmaal vanaf maat 36/38 plussize!Belachelijk eigenlijk tenzij je misschien 1.30 bent.
quote:Merelin schreef op 08 augustus 2010 @ 16:10:

[...]

Grappig, ik vind deze vrouw juist wat steviger ogen dat Crystel.

Maar ook deze vrouw vind ik slank en heeft een goed figuur.Ik bedoelde ook juist dat ik Crystel minder plus size vond vergeleken bij die ander..
quote:Merelin schreef op 08 augustus 2010 @ 16:15:

[...]

Volgens mij is zelfs maat 36 al plussize. Ik denk dat maat 34 eerder normaal is in de modewereld.

Bastiaan van Hollands next top models, vond echter Rosalinde vorig jaar al plus size .

[afbeelding]Die van Schaik heeft zelf gewoon enorme issues. Ik snap niet dat die hobbit man ook maar íets te zeggen heeft in de modewereld. Hoezo mag je er zelf bij lopen als een te heet gewassen behaarde slecht geklede dweil om vervolgens over ánderen te zeggen hoe ze er uit moeten zien. Ik zie dat figuur liever vandaag dan morgen gaan.
quote:delphicat schreef op 08 augustus 2010 @ 16:13:

[afbeelding]

Een goed figuur, prima, dat is een kwestie van smaak, maar slank?

Dit is Tara Lynn en ik meen mij te herinneren dat zij maat 46/48 heeft.

Mijn maat dus (en ik heb dezelfde lengte en ook een zandloperfiguur, al ben ik niet zo mooi als Tara).

En dat is te zwaar en te dik. Maar ik weiger om me daar (te) druk om te maken en deze modellen zijn wel degelijk voor mij een voorbeeld om er ook met een grote maat verzorgd en goed uit te zien.
Helemaal eens, Hiltje. Ik vind het ook mooie vrouwen. En het voordeel van een zandloperfiguur is dat het in grotere maten nog steeds mooi oogt.

Maar ik vind het wel raar als iemand zo'n vrouw slank noemt, want dat is ze niet. Doet verder niks af aan haar schoonheid.
Merelin,het is voor mij duidelijk dat je een spelfout maakte,geeft

niets en ook ik vind maat 44 bij 1.80 niet mager,het is een normaal figuur,uiteraad afhankelijk van je bouw.Maar heb je

maat 44 bij 1.60 dan ben je gewoon dik.Waarmee ik dan ook

weer niet wil zeggen dat iemand dan niet leuk eruit kan zien.

Ik las ergens op het forum dat de maatschappij het mogelijk

moest maken om mensen dikker te laten worden.Ik geloofde

eerst mijn ogen niet.Dat is even ongezond als ongezond mager.

Dan wordt straks maat 46 het gemiddelde en verschuift de grens steeds meer en wordt het dan ooit maat 50.Ik hoop het

niet.Gaat me ook niet erom dat er verschillende maten zijn maar meer dat men dan 10 kilo te zwaar als normaal wil zien.

Wil nu ook niet beweren dat nou iedereen met 10 kilo teveel

ongezond is.Want als je van 40 kilo overgewicht komt en er

blijft maar nog 10 kilo over dan vind ik dat al behoorlijk knap.

Ik vind het nogal moeilijk om dit goed te formulieren.Wil niemand voor zijn hoofd stoten.Je kunt natuurlijk ook aankomen

door medicijnen of binge eating (een eetprobleem)of je bent een

emotionele eter.Er zijn ook mensen die niets eraan kunnen doen dat ze mager zijn.Zo is het echter ook niet altijd een eetstoornis maar kan je problemen hebben met een te snel

werkende schildklier of andere ziektes.

Mocht er iets onduidelijk zijn in mijn bericht vraag het dan gerust.Nederlands is,zoals de meeste hier weten,niet mijn

moedertaal en er kunnen daar fouten inzitten of een vreemde

manier van uitdrukken misschien.Heb wel mijn best gedaan.
delphicat,mee eens!

Verder hou ik natuurlijk van diversiteit en kan je natuurlijk zowel

met maat 34 als ook met maat 50 leuk eruitzien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven