Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Tja ze verwachten volgens mij wel dat we daar vaak komen, ik wil ze niet kwetsen maar zeker ook geen valse hoop geven. Het is echt dik drie kwartier rijden en er zijn nog meer opa's en oma's + onze eigen zeer waardevolle vrije tijd samen.
quote:Sproet schreef op 08 augustus 2010 @ 23:04:

Oh, en zie nu dat het dus ook per ziekenhuis kan verschillen... Dus kwestie van nabellen...

Kind is maf geworden! Volgens mij danst ie de samba en draaien de billen nu rechts in het midden van mijn buik!

Of ze is omgedraaid en het is het koppie daar... Gek kind...Bijpassend muziekje: klikkerssss
Ik ga morgen even bellen met de verzekering en zo nodig met het ziekenhuis. Gewoon handig om te weten.
Ja we hebben dus dezelfde Ambrosia.

Vind het zo raar om te vragen Cake, hey vlos, mag ik ook medisch verklaard worden ...

Heb 2 keer door een andere reden bloedverlies gehad, dus er is geen verband, maar goed, wel mijn angst natuurlijk.
ben wel benieuwd dan Ambrosia
Je vk snapt dat heus wel, is toch een logische vraag. Kijk, ik ga het er niet om laten, maar als ik die 300 zelf kan houden en kan uitgeven aan iets anders, tja...logisch toch dat je dat liever wil.
quote:Melody74 schreef op 08 augustus 2010 @ 23:19:

ben wel benieuwd dan AmbrosiaIk zal het hier wel even posten. Ga nu ook lekker slapen! Truste dames!
Trusten !
Dan spreek je je zorgen gewoon uit, misschien snapt ze de hint

Ambroos, jullie zijn daar nu toch ook niet vaak? Waarom zou dat veranderen als Burmpje er is? Snap niet dat mensen dat kunnen denken..
Slaap lekker allemaal!
Ambroos, wat vind J (t was toch J?) eigenlijk van de kamer bij zijn ouders?
J heeft het al wel wat duidelijker gezegd, iets in de trant van, jee mam dat is wel veel moeite voor die paar keer dat we hier zijn.

Gelukkig denken we er dus hetzelfde over, dat scheelt ook weer. Mijn schoonzusje is ook zwanger, in januari uitgerekend, die wonen dichterbij en ik verwacht dat ze daar ook meer op zullen passen, dus dan is het toch niet voor niks. Beetje rot dat de hele kast vol hangt met jongenskleding (echt voor tot een jaar of twee) als ze een meisje krijgen Zo nu echt slapen! Truste!!
quote:Sproet schreef op 08 augustus 2010 @ 22:53:

Nee, die trappen bij jou lijken me ook niks, Ambroos!

En aangezien 50% van de thuis-bevallers toch een ziekenhuis-bevalling wordt, zou ik die gok ook niet willen nemen, nee.

Ach, zitten we samen in het zelfde schuitje. Beslissing wordt ons uit handen genomen, nou ja, het zij zo.

Mán, wat een enthousiast kind wordt/is dit toch!

En een voorkeurshouding!! Ik gok met koppie beneden, waardoor voetjes/knieën steeds rechtsboven rond mijn lever wroeten, terwijl handen en hoofd mijn onderkant masseren... Heerlijk, iedere 5 minuten plassen!

Maar nooit beweging bij mijn maag in de buurt, of op een andere plek, altijd op deze manier!dit percentage ligt voor 1e kind nog veul hoger. 70%, aldus een kennis/verloskundige
Mogge,

Jee Ambrosia ik zou daar ook de kriebels van krijgen. Beetje te veel zeg!

Mijn moeder heeft ook een babykamertje en wat luiers en speelgoed, maar die past ook op L en kindje van zus (3 maand ouder) Maar geen kleding hoor.

Melody, helemaal niks in huis vind ik zo ongastvrij. Zeker met meerdere kleinkids.

Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, ivm de keizersnee. Hoop wel dat ik tot maand 8 naar verloskundige mag, maar dat weet ik pas na 12 weken. Wil graag gewoon zwanger zijn, niet steeds naar het ziekenhuis moeten. Dat loopje hebben we al zo vaak gehad. Met L mocht ik wel naar vk en werd het op het laatst medische indicatie wegens hoge bloeddruk. Werd opgenomen en de volgende dag meteen ingeleid. Vond het wel jammer, maar goed het was niet anders. De controles bij de vk vond ik prettig, wat persoonlijker.

Man en kind liggen nog op bed. Ik doe toch iets niet goed geloof ik.

Goedemorgen liefe meiduh
Stay with me, let\'s just breathe.

Zo weer in zhuis, medicijnen lopen in, Arie naast me en relaxen maar

J heeft vandaag disco op de crèche
Wat een party-animals op die creche!

De week meteen beginnen met disco, zo hoort het
Stay with me, let\'s just breathe.
Yes, maandagochtend disco, toch een tokkiecreche hè
Hehe Toosje, ik kom net uit bed, jee dit is de eerste keer sinds ik vrij ben dat ik zo asociaal heb uitgeslapen, voelt wel goed!

Ik vind de controles bij de vk ook prettig omdat ze zo persoonlijk zijn, dus dat het dan een poli-klinische bevalling is met een van hen erbij is erg fijn.

MelY, net de verzekering gebeld: Je betaald altijd 297 euro zelf bij een poli-klinische bevalling zonder medische indicatie. Dit is voor elk ziekenhuis hetzelfde bedrag, dus het maakt niet uit waar je bevalt.
Goedemiddag!

Lekker uitgeslapen, Ambroos, heerlijk!!

En Toos juist vroeg uit de veren, ja, dan doe je iets niet goed nee, haha!

Vanochtend voor het laatst bij de VK geweest, wel mijn lievelings-VK gehad gelukkig. Zij zei ook dat ik gerust tussendoor een keertje langs kon komen om bij te kletsen, zodat het gat tussen nu en het kraambed niet zo groot is. Vond ik lief!

Verder geen bijzonderheden bij de controle.

Hoop op een echo donderdag!

Net het huishouden maar weer eens opgepakt na deze hectische week, voelt goed om weer eens iets nuttigs te doen.

Het is gewoon alweer een week geleden dat ik in het ziekenhuis lag... Maf!

Doe dan van hieruit ook nog even de groetjes aan mijn meelezende zus, haha!
quote:DJ Momo schreef op 09 augustus 2010 @ 02:09:

[...]

dit percentage ligt voor 1e kind nog veul hoger. 70%, aldus een kennis/verloskundige

Klopt zichzelf nog maar eens op de borst (niet te hard nu hoor!)

Wat ben ik toch ook goed zeg!
Mariel jij bent daarna toch in zhuis terechtgekomen vanwege je blaas ofzo?

Vind het wel veel 70%, verbaast me eerlijk gezegd, zeker omdat thuisbevallingen zo wordt gepromoot
He meiden,

Zo ben weer terug van een weekendje Den Haag/ Scheveningen. Wat was dat weer heerlijk zeg. Het was mooi weer daar dus heerlijk aan het strand op een terrasje gezeten. Wat was dat genieten. Lekker samen alleen met vriend dus lekker babykletsen

Ambroos, toen ik jouw verhaal las over je schoonouders moest ik aan mijn schoonmoeder denken. Die is nu al helemaal gek dat ik zwanger ben. Komt al vaker over de vloer dan wat ze eerst deed (Dat wil ik dus echt niet als ukkie er is straks).

Ook zei ze vorige week dat ze de oude wieg waar vriend in gelegen heeft gaat opknappen zodat de kleine hierin kan slapen. Heel lief natuurlijk maar het is een wiegje....oftewel, na 4 a 6 maanden is de kleine er wel uitgegroeid. Ten eerste wilde ze niet oppassen als ik ging werken dus daarom slaapt mijn kleine daar niet. Weet niet wanneer ze denkt dat de kleine daar wel slaapt. Maar ik ken mezelf en ik denk niet dat ik makkelijk ben met mijn kind uit logeren sturen als ik zelf ook gewoon thuis ben en het niet nodig is.

Mijn moeder gaat zelf 1 dag in de week oppassen, en wilde straks ook wel een kamertje maken met iig een bedje erin, maar verder hoeft ze van mij niets aan te schaffen hoor.

Sproet, je begint weer wat actief te worden dus. Voelt ook wel weer lekker dan he! Voor mij klopt de tabel trouwens hoor!

Ik wil ook in het ziekenhuis bevallen. Niet omdat ik 10 trappen af moet maar gewoon het idee dat ik me daar veiliger voel. Had ook al gekeken wat ik zelf moest betalen maar kon er niet echt veel wijs uit worden.

Nut, weer thuis uit het ziekenhuis? Haha kinderdisco wat leuk zo op de maandag ochtend. Zie die kids al helemaal uit hun dak gaan.

Morgen weer naar de vk, en sochtends ook naar de osteopaat voor mijn rug. Ben benieuwd of hij me kan helpen. Gister na een dag veel lopen en dan savonds na even gezeten te hebben zakte ik weer door mijn benen dus lijkt me toch niet helemaal goed.

Ga nu snel verder poetsen hier in huis en nog even boodschappen doen!
Ja, maar dat was pas de dag erna. Kon niet piesen, dus kreeg een 24-uurs katheter. Wat heb ik toen gejankt zeg! Alles flink thuis gedaan, geen vuiltje aan de lucht en toen moest ik alsnog een hele dag en nacht later naar het ziekenhuis voor die kutkatheter....

(Maar een opluchting was het wel!)

Deze keer doe ik het weer thuis hoor! En ik laat me niet vol met vocht zetten door de kraamverzorgster!
Haaaai liefe meiduh!!

Ben ik weer een keertje. Om te zeggen dat ik de komende drie dagen op vakantie ben

Ik ga met een vriendin naar een hotel in Paterswolde.

Misschien komen we nog wel in Groningen, Nut, dan kan ik jou nog opzoeken in jullie restaurant!

Maar het kan ook zijn dat we richting Bourtange gaan, of de Dollard, of de Hortus in Haren, of Friesland (Jopie Huismanmuseum of Sneekweek)... etc. Kortom: we hebben nog geen plannen, het ligt ook een beetje aan het weer.

Verder hier niets nieuws. Nog steeds vakantie, heerlijk rustig dus!

Ambroos, jeetje, die schoonouders van jou zijn er maar druk mee. Aan de ene kant heel lief, maar aan de andere kant schept het misschien ook bepaalde verwachtingen. Pfff, lastig.

Mijn moeder had heel graag twee dagen in de week op willen passen, maar ik heb gelijk vanaf het begin gezegd dat we 1 dag genoeg vinden. De andere twee dagen gaat onze pukkel gewoon naar het kdv. Ik heb bij mijn zus gezien dat mijn ouders nogal de deur plat kunnen lopen vanwege de kleinkinderen en daar heb ik echt geen zin in. Dus ik ben er maar meteen duidelijk in, dan weet ze waar ze aan toe is.

We willen graag een opa en oma voor onze kleine, opvoeden doen we zelf wel. En dat onderscheid was er bij de kinderen van mijn zus nauwelijks, zo vaak waren de kinderen bij hun of mijn ouders bij mijn zus.

Mijn schoonmoeder woont 2 uur verderop, dus we zien wel hoe dat straks gaat.

Over het bevallen: bij mij is nog steeds geen uitsluitsel over een eventuele ziekenhuisbevalling ivm met klaplongenverleden. Maar ik heb bij Menzis maar vast doorgegeven dat ik sowieso in het ziekenhuis wil bevallen. En dan zie ik wel of ik alsnog een medische indicatie krijg (scheelt schijnbaar toch wel qua geld).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven