Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Cake, wij gaan in onze eigen woonplaats in augustus. Dus dan zien we elkaar helaas niet. Zou wel leuk geweest zijn! Ga je ook nog een andere cursus doen?

Haha, dus in jullie ziekenhuis (en tot nu toe ook het onze) krijgen we een rode-loper-moment. Dat lijkt me wel wat!

Maarrre,... ze willen je dus zo kort mogelijk in het ziekenhuis hebben. Met 7 cm de auto in en na max. 2 uur weer thuis.
Nou, ik maak me maar niet druk over de bevalling, hoor. We zien wel hoe het gaat. Kun je toch niet plannen, dus ik laat het t.z.t. wel allemaal gebeuren.

Pukkel is zojuist weer flink aan het watertrappelen geslagen

O ja, 8 september krijgen we een pretecho. Zonder dat er iemand mee mag (zussen, moeders), want R. wil exclusiviteit bij de beelden van ons meisje

Nee zonder gekheid, hij wil niet dat iemand in onze omgeving weet dat we een meisje gaan krijgen. En de kans is natuurlijk aanwezig dat het geslacht te zien is.

Nu moet ik wel wat mensen teleurstellen, vrees ik. Maar als troost mogen ze dan de dvd zien...
Met 7cm pas naar het zhuis? Nou jullie liever dan ik, zeker met een eerste. Ik ben alleen maar medisch geweest en heb dus geen rode loper gehad, een blauwe rolstoel kon ik krijgen. En bij J mochten we de ambulance ingang nemen. Bij Arie moest ik een stukje lopen, want daar konden we gratis parkeren

J was zo cool bij crèche-valley, hij weigerde om te dansen, hij hing aan de bar gosh van wie zou die dat nu hebben?

Nas jij gaat goed voorbereid de bevalling in, ik wil vooral R veel succes en sterkte wensen

Ik vind meepuffende mannen zo overrated, S had een hengst kunnen krijgen als ie dat zou doen gelukkig kent ie me al een beetje...

Jemig heb J om 1900 op bed gegooid en hij is nog Nijntje aan het zingen, en morgen weer sjacherijnig zijn natuurlijk. Nou dacht het niet, morgen cb huisbezoek dus hij gedraagt zich maar

Loeszie een uur terug naar huis fietsen? Mozes gingen er geen bussen ofzo?
R. hoeft niet mee naar zwangerschapsgym, heeft ie weer geluk hè.

Van mij hoeft ie ook niet mee te puffen, als ik 'm maar als boksbal mag gebruiken. Of als knijpbal, ook goed.

Hahaha, stoer is J zeg, gelijk aan de bar hangen, kind naar je hart
Ik heb trouwens de leukste kraamverzorgster van Oost-Nederland weten te strikken, namelijk mijn nichtje! Zo'n leuke meid en ze weet van aanpakken. Dus ik ben heel blij dat zij het wil doen.
quote:Toadette schreef op 09 augustus 2010 @ 19:30:

Zeker luxe, cake! Hoop dat je tussen de weeën door kunt genieten van je rode loper moment Als die loper nou extreem zacht is, kun je bij een wee veilig ter aarde storten mocht je daar zin in hebben!
Zit ik gewoon tegen mezelf te lullen hier?!

Nou, maakt me niet uit. Ik doe vast wat extra's voor de dagen dat ik weg ben
Hey Cake, jij ook nog hier!
Leuk Nas, je nichtje als kraam!

M vroeg vorige maand al wanneer die partnerles zou zijn bij gym (ik vermoed dat hij zijn afdelingleider gaat smeken om een koopavond)..

Grapje hoor, hij wil nog geen suf vk bezoekje missen, de lieverd.

Van de 7 cm weet ik natuurlijk niet zeker, heb ik alleen van horen zeggen. Als het idd zo is, komt dat kind er halverwege de autorit uitploppen.. Dan hoeven we niet meer over de rode loper

Nas, hier overigens geen andere cursussen, ik heb besloten die bv niet te doen, dat kost me 3x gym, want beide is op maandagavond.

Zal even kijken wat de baby op komst inhoud..
Ik ook nog hier
Ik ook aanwezig!
O, gezellig! Hoe later op de avond, hoe schoner het volk

Ben je al weer aan het werk, Mar?
Present!!
Heb een schilderij gekocht:

Wat gaan we doen?
Ik kijk op de aaifoon, dus plaatje is klein? Wat is het cake? Een gans wat wordt geslagt?
Prachtig Plakkie hahahahahahahahaha!

Ja vandaag weer aan het werk geweest. Invalbeurt had ik, want ben altijd vrij op maandag. Blijkt dat we met z'n vieren waren ingeroosterd.... Kon dus weer naar huis. Ben 's ochtends maar even aan het touren geweest met mijn collega. Even weer langzaam wennen aan het werkende leven!

Maar goed... Wat gaan we doen?
Staat leuk straks op de babykamer, Cake!

Doe je ook een filmpje van de bevalling via een beamer als presentatie voor de kraamvisite? Kunnen ze altijd zó waarderen.
Nee nut een vrouw die een kind baart
Hahahahaha, het is een barende vrouw Nut. Een gans die geslacht wordt??? Nou ja in zekere zin is het dat ook wel...
Puik plan Nas! Dat ga ik doen denk ik! Dit is toch de laatste, dus waarom niet?
Morgen weer hartje luisteren bij de VK. Ben lichtelijk nerveus omdat ik sinds een aantal dagen eigenlijk echt niks meer voel. Heb ook niet het gevoel dat het fout zit, maar ik zit nu weer in die net niet weken. Je voelt niks, bent weer fit... Ik wil een schoppend monster!
Waar is iedereen nou weer gebleven?
Ik werd een x aantal pagina's geleden uitgedaagd door Sproet om haar vieze plaatjes te overtreffen.. Ik ga dus ff mijn best doen..

Een diavoorstelling met beamer, wat ouderwets! Bij de Mediamarkt hebben ze ja van die heule grote tvschermen.. Ik ga mijn filmpje (ik onherkenbaar) aan hun verkopen, kunnen ze die daar op displayen om te laten zien hoe goed en levensecht dat beeld wel niet is!
Heb ook trek in vreterij! Maar waarin....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven