shitseido
maandag 9 augustus 2010 om 09:17
maandag 9 augustus 2010 om 09:31
maandag 9 augustus 2010 om 10:14
maandag 9 augustus 2010 om 11:38
quote:Missphoebe schreef op 09 augustus 2010 @ 11:18:
[...]
zo kan het ff wat vriendelijker? als je dit een oninteressant topic
vind waarom lees je het dan??
ze mag dat toch ff kwijt als ze dat wil?
Het is toch een nutteloos topic op deze manier!?
Wat hebben wij er aan om te weten dat de crème bagger is, terwijl we verder niks over haar huid of wat dan ook weten. Misschien is hij wel alleen geschikt voor mensen met een vette huid en heeft zij een droge huid....
[...]
zo kan het ff wat vriendelijker? als je dit een oninteressant topic
vind waarom lees je het dan??
ze mag dat toch ff kwijt als ze dat wil?
Het is toch een nutteloos topic op deze manier!?
Wat hebben wij er aan om te weten dat de crème bagger is, terwijl we verder niks over haar huid of wat dan ook weten. Misschien is hij wel alleen geschikt voor mensen met een vette huid en heeft zij een droge huid....
maandag 9 augustus 2010 om 14:07
Ach het was eigenlijk ook een beetje frustatie afreageren. Kwam opeens op shitseido dus een topic was gauw geboren.
Ja heb me laten verleiden door o.a. wat erbij zat oke geef het toe beetje zwak.
Tja aldi creme prima als het voor jouw werkt maar het trekt mij niet rap genoeg in.
Daar komt bij ik deel het potje met mijn vriend. Hij heeft een erg lastige huid die goed op lancome heeft gereageerd. En dit doet amper iets voor hem en voor mij.
Had ooit lancome staan en zijn huid is snel droog en rood. Ging meneer lancome smeren; zijn huid knapte er echt van op.
Maar wachten op een actie van lancome.
Tja aldi creme prima als het voor jouw werkt maar het trekt mij niet rap genoeg in.
Daar komt bij ik deel het potje met mijn vriend. Hij heeft een erg lastige huid die goed op lancome heeft gereageerd. En dit doet amper iets voor hem en voor mij.
Had ooit lancome staan en zijn huid is snel droog en rood. Ging meneer lancome smeren; zijn huid knapte er echt van op.
Maar wachten op een actie van lancome.
maandag 9 augustus 2010 om 15:19
quote:nikkinuts schreef op 09 augustus 2010 @ 13:30:
MissPhoebe, ik mag dat toch zeker ook kwijt als ik dat wil.
Vertel jij me dan maar wat wij moeten met deze info.
geen zak, geen reet en geen bal (daar zijn de reten, de zakken en de ballen weer , angel niet boos worden...) maar ik vond dat je dat een beetje onaardig zei....
tis idd. handiger de volgende x als je eerst wat proefjes vraagt.
je kan het trouwens denk ik gewoon terugbrengen. daar doen parfumeries nooit zo moeilijk over omdat ze het terugsturen naar het merk.
er is trouwens sinds vandaag een actie van Lancome, bij Douglas verzorgingsweken, ondermeer Lancome. zonder card 10% en met 20%
MissPhoebe, ik mag dat toch zeker ook kwijt als ik dat wil.
Vertel jij me dan maar wat wij moeten met deze info.
geen zak, geen reet en geen bal (daar zijn de reten, de zakken en de ballen weer , angel niet boos worden...) maar ik vond dat je dat een beetje onaardig zei....
tis idd. handiger de volgende x als je eerst wat proefjes vraagt.
je kan het trouwens denk ik gewoon terugbrengen. daar doen parfumeries nooit zo moeilijk over omdat ze het terugsturen naar het merk.
er is trouwens sinds vandaag een actie van Lancome, bij Douglas verzorgingsweken, ondermeer Lancome. zonder card 10% en met 20%
maandag 9 augustus 2010 om 20:08
quote:zeepsop schreef op 09 augustus 2010 @ 14:07:
Ach het was eigenlijk ook een beetje frustatie afreageren. Kwam opeens op shitseido dus een topic was gauw geboren.
Maar wachten op een actie van lancome.Welke is het?
Maar wachten op een actie van lancome.Welke is het?
maandag 9 augustus 2010 om 22:11