Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Haha nou dames succes ermee, een tip, als ze vragen of je een spiegel wil om het hoofdje te zien: NOOIT doen, funest voor het verdere verloop van je sexleven
Ik heb toastjes
Dat plaatje vind ik alles behalve vies Plakkie! Doe eens een nieuwe poging...

Het is zo duidelijk dat je nog nooit bevallen bent... Meid er staat je nog heel wat te wachten!
Mar!
Tja dan wil ik er filet americain op of gerookte zalm... En dat mag natuurlijk weer niet. Ik heb trek in drop! Maar die heeft J. in de auto staan... En die is weg.
Die spiegel was ik niet van plan Nas... gatver!
Jaa heb je geen vuistdikke stolsels ofzo?
Mijn vader kwam net pannenkoeken met spek brengen.. hmmm
quote:stukje_cake schreef op 09 augustus 2010 @ 22:06:

Mar!Oh lief! Ik heb nog steeds ontzettend grote Pamela's hoor, dus vrees niet... Het is gewoon nooit goed. Niet meer misselijk is onzeker. Misselijk is je belabberd voelen... Het wordt tijd dat Maksie om zich heen gaat trappen!
Makkelijke bevalling:

wat zal het engelse woord zijn voor vuistdikke stolsels?
quote:nut schreef op 09 augustus 2010 @ 22:07:

Jaa heb je geen vuistdikke stolsels ofzo?

Maar o oh zo herkenbaar!

Hahaha, die eerste keer dat ik onder de douche stond na de bevalling en J. moest bij me blijven om me in de gaten te houden. Hahahaha, je had hem moeten zien kijken naar alles wat mijn lichaam nog verliet... Dat hij mij uberhaupt daarna nog wilde bestijgen hahahaha!
Fist thick uterus garbage
Dat trappen is na een tijdje ook niet meer zo leuk.. Pleun schopt hier nu de hele dag tegen mijn maag/ribben aan.. Echt heerlijk!
Stuff you do not want to see...
Je gaat een prachtig hartje horen, Marielle, zeker weten! Enne... dikke Pamela's is zeker een goed teken.

Cake, die spiegel was het idee van Nut. Ik zou er zelfs nooit aan denken om er een spiegel bij te houden. nee, laat mij maar lekker in onwetendheid.
Ik kon Lien altijd wel aardig wegdouwen bij mijn ribben. Die vond het overigens sowieso leuker om mijn blaas aan gort te trappen. Ondankbaar menschje!
Die 1e suggestie levert genoeg hits op hoor..
Ik wil dit keer serieus wel iets van een spiegel. Of iemand die het filmt... Iets wat zo zeer doet, moet ik een keer van dichtbij bekijken!
Wil ik het weten hahaha!

honger iemand?
He das de nageboorte itself!

Daar heb ik ook nog wel een paar foto's van
Ook niks goors aan trouwens...
Cake, wat een leuk roze kussentje

Zo, en nu ga ik weer naar bed. Nog even lezen en dan morgen op vakantie. Groningen, here we come!!

Trusten allemaal

(en Nut, áls we in Gr, stad komen, dan ga ik je opzoeken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven