Warme Winterjas
zondag 8 augustus 2010 om 14:11
Ik wil voor aankomende winter eindelijk eens een fijne, heerlijk warme, winterjas kopen. Eentje die wat lang is. Lekker voor op de fiets.
Nu ben ik alleen elk jaar te laat. Ik denk er nooit over na en als het dan koud wordt is er geen warme jas meer te krijgen en loop ik mijn korte ski-jack die niet eesn lekker warm is...
Ik sla dit jaar meteen door naar de andere kant. Ik ben er overdreven vroeg bij:-). Om in augustus na te denken over je winterjas is wellicht weer wat overdreven. Maargoed; mijn vraag is dus: waar kan ikhet beste voor zo'n jas gaan shoppen?
Dank dank!
Nu ben ik alleen elk jaar te laat. Ik denk er nooit over na en als het dan koud wordt is er geen warme jas meer te krijgen en loop ik mijn korte ski-jack die niet eesn lekker warm is...
Ik sla dit jaar meteen door naar de andere kant. Ik ben er overdreven vroeg bij:-). Om in augustus na te denken over je winterjas is wellicht weer wat overdreven. Maargoed; mijn vraag is dus: waar kan ikhet beste voor zo'n jas gaan shoppen?
Dank dank!
zondag 8 augustus 2010 om 14:18
Je treft het: de 3/4 kwart damesjas is helemaal terug deze winter.
Bij de Mango zag ik een mooie voor rond de 129 euro (zie www.mango.com , lukt me niet plaatje te plakken) En in de meeste winkels komen nu al de eerste winterjassen te hangen.
Bij de Mango zag ik een mooie voor rond de 129 euro (zie www.mango.com , lukt me niet plaatje te plakken) En in de meeste winkels komen nu al de eerste winterjassen te hangen.
zondag 8 augustus 2010 om 14:33
Ik heb gemerkt dat een lange jas op de fiets juist niet fijn is.
Ten eerste zit het in de weg, en ten tweede is het te warm voor op de fiets.
Omdat je het dan snel te warm krijgt van het fietsen.
Ik heb vorig jaar dus een korte gekocht, die wel heel lekker warm is (soort bont vanbinnen, echt een aanrader), met een capuchon wat goed uitkwam met de vele sneeuwbuien die ik op de fiets meemaakte vorige winter
Ik wil deze winter nog een lange jas voor erbij, voor nette gelegenheden enzo.
Ten eerste zit het in de weg, en ten tweede is het te warm voor op de fiets.
Omdat je het dan snel te warm krijgt van het fietsen.
Ik heb vorig jaar dus een korte gekocht, die wel heel lekker warm is (soort bont vanbinnen, echt een aanrader), met een capuchon wat goed uitkwam met de vele sneeuwbuien die ik op de fiets meemaakte vorige winter
Ik wil deze winter nog een lange jas voor erbij, voor nette gelegenheden enzo.
zondag 8 augustus 2010 om 14:38
zondag 8 augustus 2010 om 14:52
Waar je voor een jas moet gaan kijken? Smaken verschillen dus ga eens bij je favoriete kledingzaak kijken.
Ik denk dat je in september meer keuze hebt, de winkels hangen nog niet vol met winterkleding. Het begint wel, maar ik denk dat er meer is over een maandje.
Ik wel een lange jas nemen die je aan de onderkant open kunt laten.
Als de jas lang is blijft hij makkelijk aan het zadel hangen en donder je zo om.
Heb ik vaker gehad en let er tegenwoodig maar op.
Ik denk dat je in september meer keuze hebt, de winkels hangen nog niet vol met winterkleding. Het begint wel, maar ik denk dat er meer is over een maandje.
Ik wel een lange jas nemen die je aan de onderkant open kunt laten.
Als de jas lang is blijft hij makkelijk aan het zadel hangen en donder je zo om.
Heb ik vaker gehad en let er tegenwoodig maar op.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 8 augustus 2010 om 15:29
Er hangt nog bijna niets. Zelf ben ik een paar keer bij WE-fashion geslaagd. Maar ik heb ook een tijdelijke jas van C&A (zo'n lange wollen zwarte) en een tijdelijke bij Miss Etam voor op de fiets en voor boswandelingen. Die heeft van die boorden zodat het niet naar binnen waait.
Het wordt tijd dat ik weer een mooie tegen kom.
Maak maar een paar meldingen aan in je agenda voor komende maand. Dat doe ik ook. Af en toe online kijken helpt ook.
Gewoon al gaan letten op wat er hangt.
Het wordt tijd dat ik weer een mooie tegen kom.
Maak maar een paar meldingen aan in je agenda voor komende maand. Dat doe ik ook. Af en toe online kijken helpt ook.
Gewoon al gaan letten op wat er hangt.
zondag 8 augustus 2010 om 15:54
Een winterjas?! Man, ik zit nu in China in 36 graden benauwde warmte...
Anyway, ik heb afgelopen zomer een hele fijne warme langere winterjas gekocht van het Deense merkt Nümph, te koop bij Heavens Playground (Gsus-winkel). Heb 'm aangehad in een strenge Zweedse winter en heb het geen moment koud gehad.
Anyway, ik heb afgelopen zomer een hele fijne warme langere winterjas gekocht van het Deense merkt Nümph, te koop bij Heavens Playground (Gsus-winkel). Heb 'm aangehad in een strenge Zweedse winter en heb het geen moment koud gehad.
dinsdag 10 augustus 2010 om 12:22
Ik draag een fleece-vest onder een jas voor als het echt koud is. Die laat ik dan wel in de jas zitten als ik die uit doe.
Bij WE hebben ze online al 1 zwarte winterjas staan. Ik weet niet of die warm is. Maar als je Wehkamp kijkt dan heb je in 1x een heleboel merken tegelijkertijd te pakken. Dan kan je daarna gericht op sommige merken verder kijken.
Dan weet je elk geval of het al zin heeft om te gaan kijken.
Duthler heeft af en toe ook wel jassen die goed draagbaar zijn op de fiets. Het is maar net wat ze daar inkopen.
Bij WE hebben ze online al 1 zwarte winterjas staan. Ik weet niet of die warm is. Maar als je Wehkamp kijkt dan heb je in 1x een heleboel merken tegelijkertijd te pakken. Dan kan je daarna gericht op sommige merken verder kijken.
Dan weet je elk geval of het al zin heeft om te gaan kijken.
Duthler heeft af en toe ook wel jassen die goed draagbaar zijn op de fiets. Het is maar net wat ze daar inkopen.
dinsdag 10 augustus 2010 om 12:28
quote:Sandra24 schreef op 10 augustus 2010 @ 08:06:
http://www.efurs4less.com/
Ahhh neehee!
Dat doe je toch niet?
Kijk dan, zo ben je toch net een..............
Warm is ie dan weer wel.
http://www.efurs4less.com/
Ahhh neehee!
Dat doe je toch niet?
Kijk dan, zo ben je toch net een..............
Warm is ie dan weer wel.
dinsdag 10 augustus 2010 om 16:48
dinsdag 10 augustus 2010 om 16:57
Oeh ik heb dit jaar ook een nieuwe winterjas nodig. Heb een aantal jaren geleden eentje gekocht van esprit; ook een lange (tot op de knie). Errug warm! Dit jaar wil ik een getailleerde, grijze, wollen winterjas!
Bij zara hebben ze er ook altijd veel, maar of die warm/dik genoeg zijn, zou ik niet durven zeggen.
Bij zara hebben ze er ook altijd veel, maar of die warm/dik genoeg zijn, zou ik niet durven zeggen.
dinsdag 10 augustus 2010 om 17:05
quote:Sandra24 schreef op 10 augustus 2010 @ 08:06:
http://www.efurs4less.com/Ben jij weer die Sandra die over een bontjas op het werk begon?
http://www.efurs4less.com/Ben jij weer die Sandra die over een bontjas op het werk begon?
Viva naar de knoppen.