Mode & Beauty alle pijlers

Warme Winterjas

08-08-2010 14:11 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor aankomende winter eindelijk eens een fijne, heerlijk warme, winterjas kopen. Eentje die wat lang is. Lekker voor op de fiets.

Nu ben ik alleen elk jaar te laat. Ik denk er nooit over na en als het dan koud wordt is er geen warme jas meer te krijgen en loop ik mijn korte ski-jack die niet eesn lekker warm is...

Ik sla dit jaar meteen door naar de andere kant. Ik ben er overdreven vroeg bij:-). Om in augustus na te denken over je winterjas is wellicht weer wat overdreven. Maargoed; mijn vraag is dus: waar kan ikhet beste voor zo'n jas gaan shoppen?

Dank dank!
quote:Arthemis schreef op 10 augustus 2010 @ 17:05:

[...]

Ben jij weer die Sandra die over een bontjas op het werk begon??????????????
Er hangen op het moment al jassen in de winkel. Meer dan via Wehkamp te zien is. Ik vind ze mooier dan vorig jaar.
Ik moet ook een warme winterjas, ook een vrouwelijke graag. Nu vind k de goede winddichte jacks vaak niet elegant en de elegante en hippe vaak te fris.

Trefwoorden : warm en lekker zittend, kan tegen regen ( moet 8x 20 min lopen met kinderen naar school ) vrouwelijk, getailleerd, of kort maar heb ik al vaker gehad en is vaak dan toch koud ...

Ik houd ook wel van beetje hippie chique.

Tips ? Winkels ? Merken ?
Ik zag mooie lange jassen/mantels bij United Colours of Beneton en bij Mexx hangen, dus ze zijn er wel al te krijgen!

www.bleepshop.nl al vanaf 60,00
Sandwich heeft er eentje die niet zo opgeblazen lijkt. Iets meer dan 225 euro. Kleuren weet ik niet. Ik heb hem in het donker gezien en die stond prachtig.
Oeps, verkeerde topic. Maar misschien vind je die ook wel leuk. Is met dons bij de Bijenkorf. Ik heb hem ergens anders gezien.

Deze lijkt me minder warm, maar wel leuke kleur. Van Vila (bestsellersshop.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven