Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
precies Ris, natuurlijk gun ik het iedereen maar pijn doet het zeker ook. Gelukkig snapt iedereen dat ook! Zal hopelijk snel minder worden... Ik heb sinds gisteren ook erge moeite met een collega die nu zwanger is (ze is uitgerekend in maart, in de week dat ons meisje ook zou komen), het wordt nu wel allemaal erg zichtbaar ....

Verder gaat het goed hier. Ben ook weer aan het werk (dat blijft wel gedoe maar dat is een ander verhaal zoals jullie weten).

En we hebben de crematie ook achter de rug ondertussen. Vorige week vrijdag was dat. We hebben er daar niks aan gedaan maar zijn wel naar de kroeg gegaan met zijn 3-en en daarna wezen eten. Was wel ok zo. Volgende maand krijgen we de as in het urntje thuis. Mooi plekje bedenken...

Oh, Julia is de Teletubbies nu alweer zat.... Schiet ook niet op zo.....
Morguh,

Suze, heel begrijpelijk, je jaloerse gevoelens. Ik had het zeer moeilijk tot aan de uitgerekende datum. Dat wat je zegt over je collega herken ik goed. En natuurlijk gun je het een ander, dat weet iedereen, maar het steekt.

Goed gevoel over de crematie? Alhoewel dat nog niet helemaal is afgesloten omdat je de as nog niet hebt.

Dikke knuf meid, je komt er wel!
Morgen Kokos,

Ja, heb er wel een goed gevoel over dat het nu echt bijna afgerond is. Weer een stukje verwerken..

Wat fijn te horen dat jij dat ook gehad hebt en dat je mijn gevoelens herkend. Wel raar hoor, ik dacht niet dat ik er zo´n moeite mee zou hebben... Nou ja, ik hoop dat ook dat snel weer wat minder zal worden. Ik ben ook ondertussen ongesteld geworden vorige week dus alles gaat wel zoals het moet gaan.

Was jij voor je uitgerekende datum al weer zwanger trouwens? If yes hoe was dat voor je gevoel?

Even wat anders Julia zit onder de uitslag, vooral in okseltjes en liezen ziet het er niet uit zag ik net. Ik heb een foto maar dat is gedoe om die hier te zetten dus staat op groep. Iemand een idee? Huisarts zegt even aanzien en das prima maar ben wel benieuwd of een van jullie dit ook wel eens gezien heeft?
Het ziet er hier nu wel lekker uit buiten dus gaan even snel boodschappen doen. Zal straks bijlezen en eens wat aandacht aan jullie schenken :-)
Max, gefeliciteerd met je tweede verjaardag!
Sorry Max! Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Wat vind je van je stoere fiets????

Dikke kus van Julia!

Van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag Max!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mamax van harte gefeliciteerd met de tweede verjaardag van Max!!

De eerste van ons allen, begin nu pas die twee jaar te beseffen!

Suze, moeilijk voor je zeg. Ik hoorde laatst een verhaal van iemand die weer zwanger is geworden op de uitgerekende datum. Nu hoop ik natuurlijk dat het voor jullie veel eerder raak is (als je dat zelf ook wilt natuurlijk), maar het is wel een mooi verhaal vond ik.

Noosje wat een schrik met het gat en het hechten! Hoe is het nu?

Haha Star, jij dus ook een ex-anti. Lijkt me ook wel grappig in de toekomst, mocht er ooit een tweede komen, om dan te zeggen dat je voor flesvoeding gaat. :-)

Kokos, super van mans baan! Is het dichterbij?

Hel, ik hoor het wel vaker van kindjes die krabben en bijten. Zou je niet verwachten op een kdv he. Gelukkig schrikken de leidsters er niet van.

CG was hier ook met kleren in bad gaan zitten (in navolging op Ties en nog een kindje geloof ik?)!! Heb me bescheurd, ze had net leuke nieuwe kleertjes aan. Ze vond het zelf ook wel een leuke actie.
Suze, ik herken het niet. Dacht de huisarts niet aan eczeem?

(heb je misschien een nw. wasmiddel? ik zeg maar wat hoor)
HIEP HIEP HIEP HOERRRAAAAAA!!!

MAX IS 2 JAAR, gefeliciteerd.
Zo, zet ik op de juiste dag de computer aan!

GEFELICITEERD MAX!!!!!!!!!!!!!!!Wat een prachtig fietsje heb je gekregen!

Jeej, de eerste is al 2 weer!

Ik was deze week erg druk met schooldingen en gister stortte ik zowat in van vermoeidheid, misselijkheid en verdere algehele malaise. Ben even gaan liggen om 8 uur en werd vanmorgen om 6 uur wakker. Nu voel ik me echt een stuk beter!

Heb mezelf voorgenomen om nuttige dingen te doen vandaag. Heb al soepvlees op staan voor een pan verse soep en de wasmachine draait.

Ik heb de wasmachine-oorlog met AEG/BCC gewonnen en ben nu de trotse bezitter van een Miele. Hehe, I rule!

Ok, straks bijlezen, eerst nog wat was vouwen en strijken!

Max gefeliciteerd met je verjaardag!

Max gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!

quote:Suze2 schreef op 09 november 2007 @ 10:11:

Morgen Kokos,

Ja, heb er wel een goed gevoel over dat het nu echt bijna afgerond is. Weer een stukje verwerken.. Beetje bij beetje gaat het lukken meid

Wat fijn te horen dat jij dat ook gehad hebt en dat je mijn gevoelens herkend. Ik was ruim 11 weken zwanger, wel een iets andere situatie dan jij maar toch.... het gevoel dat je je kindje hebt verloren wat zó gewenst was dat gun ik niemand. Wel raar hoor, ik dacht niet dat ik er zo´n moeite mee zou hebben... Nou ja, ik hoop dat ook dat snel weer wat minder zal worden. Ik ben ook ondertussen ongesteld geworden vorige week dus alles gaat wel zoals het moet gaan. Voor mij was dat ook weer een stapje verder, weer ongesteld zijn.

Was jij voor je uitgerekende datum al weer zwanger trouwens? If yes hoe was dat voor je gevoel? Nee, ik heb het tot de uitgerekende datum héél moeilijk gehad, daarna ging er een soort knop om en zijn we er weer voor gegaan. Na vijf maanden was ik zwanger van mijn prachtige meisje.

Even wat anders Julia zit onder de uitslag, vooral in okseltjes en liezen ziet het er niet uit zag ik net. Ik heb een foto maar dat is gedoe om die hier te zetten dus staat op groep. Iemand een idee? Huisarts zegt even aanzien en das prima maar ben wel benieuwd of een van jullie dit ook wel eens gezien heeft? Niet mee bekend. Rode uitslag?
Zo, het komt hier even naar beneden vallen. Rukwinden erbij, alle bomen gelijk kaal. Ik liep met Lianne de Hema binnen, zag ze weer het knuffelpaard wat in de aanbieding is; staan we bij de kassa (zonder paard), roept ze elke keer: paardje, paardje!

Vanochtend kwam ze met een boekje naar me toe:"Samen kijken?". Echt zo lief

Hé Cin, wat heb je lang geslapen! Heerlijk, je had het duidelijk nodig.

Oh toppie, een nieuwe wasmachine. Helemaal goed.

Compu, hi, hi, leuke actie van CG.

Kokosman gaat wel dichterbij huis werken, ze hebben verteld dat hij ongeveer 20.000km. gaat rijden per jaar, hij rijdt nu zo'n 50.000km. per jaar.

Jinny, hoe gaat het?

CD, alles goed?

Míiiickey, waar ben je?

Even wat discipline erin gooien (boodschappen zijn wel binnen): bed verschonen, was aanslingeren, afwas doen en misschien nog stofzuigen.

Morgen zijn we de hele dag weg.
Nou dat was dus een leuke dag gister NOT.

Bleghh.. ik was s ochtens nog gaan werken maar voelde me al niet helemaal happy. Om 11 uur heb ik me toch maar ziekgemeld. Ik ben echt nooit ziek ( kon me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst ziek was) en ben nu ziek op vent zn verjaardag.

Tss.. heb de hele dag boven de wc gehangen. Bah bah.. s avonds het hele huis vol. Minder dus.

Maar goed, vandaag nog ff rustig aan. Heb alleen nog last van hoofdpijn, gister veel te weinig gedronken en als ik al wat had gedronken, kwam het er gelijk uit. En ben ook nog wel erg moe. Ach.. als dat alles is..

Mal, dat is aardig hard gegaan zo te lezen. Is het al wat minder geworden?

Helen, wat vervelend dat Mare zo doet tegen andere kindjes? Zit ze op een vertikale groep? Of een horizontale en is het tijd dat ze naar de peutergroep gaat?

Heeft ze wel genoeg vriendjes om mee te spelen, misschien doet ze het uit verveling en omaandacht te vragen?

Cin, goed van jou, een nieuwe wasmachine! Wat heb je er allemaal voor gedaan?

Suze, ja heftig als er iemand in je buurt zwanger blijkt te zijn. Kan er niet over meepraten,maar het lijkt me wel moeilijk.

Ik zat net een verhaal te lezen over een vrouw die haar kindje met 26 weken was verloren en nu was er iemand in haar straat bevallen die dezelfde naam aan haar kindje had gegeven als het overleden kindje. Ze had echt zo iets van, maar dat is onze naam!

Heftig hoor!

Rissie, hoe gaat het met je?

Enka ik moet echt lachen om hoe jij het beschrijft hoe Thijmen doet. Op zn knieën en ogen dicht en dan nep huilen. Haha.. ik zie het zo voor me. Komt hier ook voor ja!

Kokos, hoe is het met de dakkapel? Al helemaal klaar?
Heel effe,

MAX VAN HARTE MET JE TWEEDE VERJAARDAG!!!!

Suze, jij een hele dikke knuf.

Alles oke hier, druk met allerlei dingen, meld me later!
Maxxxxxxxxxxx! Happy birthday!!!

Suze, zo herkenbaar!!! Ik vond het ook zo moeilijk als ik zwangere vrouwen zag, bah. En ik hoopte ook steeds dat ik voor de uitgerekende datum weer zwanger zou zijn, maar dat was niet het geval. Ook weer wel maar uiteindelijk dus niet. Dat rotgevoel blijft, maar op eens besef je dat het weg is. Hoelang dat duurt kan ik je niet zeggen. Zelfs toen ik Laurens had dacht ik: dit had mijn 2e kindje qua tijd kunnen zijn. Maar nu denk ik helemaal niet meer zo. Ik heb het allemaal echt een plek kunnen geven en denk er ook niet met verdriet aan terug. Klinkt cru, want het is en blijft rot. Het heeft een plek in mijn leven en het mooie aan die rottijd is dat lief en ik nog veel dichter naar elkaar toe zijn gegroeid.

Vanmorgen met de kinderen naar een grote binnenspeeltuin geweest samen met zussie. Was onwijs leuk! De kinderen gingen helemaal uit hun dak. Soort Tunfun zeg maar. Monkeytown heet het. Rode wangen en lachende gezichtjes, heerlijk.

Ha, meneertje is wakker. We gaan ons voorbereiden op de lampionnenoptocht (die mss wel binnen is met deze storm, hoewel het nu mooi zonnig met blauwe lucht is.)

Fijn weekend!!!
Max, hieperdepiephoeraaaa! Stoere fiets hoor!

Suus, ze zeggen van verdriet wel eens dat alle seizoenen er overheen moeten zijn gegaan voor je het echt achter je kunt laten.... Is het erg dichtbij, de prille zwangerschap, of word je er niet zo mee geconfronteerd verder? Zwangere collega kan je natuurlijk niet omheen, helaas. Goed dat het als weer een stapje voelt, de crematie.

Kokos, geniet nog maar even van dat lieve "samen lezen"; als het bij jullie zo gaat als hier krijg je dat over een week of twee 100x per dag in de gebiedende wijs .

Naat, he da's wel heel erg balen, beroerd met een huis vol verjaarsvisite... Man wel een leuke verjaardag gehad? Grappig dat je dat schrijft, van de peutergroep. Ik vroeg me dat ook af. Volgens leidster zit ze nog wel goed in de babygroep. Misschien is het wel gewoon een naar kind

Cin, haaai! Lekker zo'n nachtje bijtanken. Geen last van stuwing? Jij ook al wasmachinetroubles? Wat is dat toch met die dingen...
Naatie, wat balen, ziek zijn op een verjaardag. Weer een beetje opgeknapt?

Dakkapel is bijna klaar. Een paar bezette weekenden gehad en Kokosman moet echt met daglicht werken, vooral bij het schilderen. Ik geloof dat hij nog 1 wand moet schilderen, dan de wasmachine en droger verplaatsen en de vloer erin. Morgen zijn we de hele dag weg, misschien dat hij zondag nog gaat klussen. We hebben geen haast. Ben nog niet zwanger

Bam, hoe is het vannacht gegaan? Julian nog koorts?

Star, hoe was het bij Paul?

Jin, hoi en doei!

Amalia, wat ben je toch vrolijk. Valt me op. Jij ook fijn weekend!

Hel, ha, ha, ja, dat krijg ik ook vaak te horen, van die cliché-opmerkingen:"Zo meteen kletst ze de oren van je hoofd en dan wil je dat ze een keer haar mond houd'. Nou, ik zal het wel zien. Ik vind het alleen maar gezellig.

Nog spullen aan het inpakken???

Prettig weekend meiden.
Hieperdepiep hoera, Max is twee jaar!!!!

Mamax nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kereltje, hebben jullie een leuke dag gehad?
Paul was echt superleuk gisteravond. Er zijn wel eens concerten die wat tegenvallen, maar dit was echt een groot succes. Het was eigenlijk gewoon 1 grote mooi weer de leeuw aflevering .

Suus, wat fijn dat je weer een stukje verwerkt hebt/af hebt kunnen sluiten. Je kan je meisje vast een heel mooi plekje geven bij jullie in huis.

Petje af dat je weer aan het werk bent. Stoere dame!
Goedenavond!

Julian is weer helemaal het ventjuh, gelukkig!!

Nadat hij gisterochtend eindelijk om een uur of 10 ging slapen, werd hij smiddags een stuk gezelliger wakker, en vanmorgen was het mijn kleine apie weer

Kokos: Graag gedaan!, ik wacht wel op een fototje

Max, gefeliciteerd met je 2de verjaardag. Wow onze eerste 2 jarige, wat vliegt de tijd!
Suze: een hele dikke knuffel voor jou. Jullie vinden vast een heel mooi plekje in jullie huisje, voor jullie kleine meid
Hel: dat bedacht ik me ook, toen ik er gisterochten voor ging zitten, voor viva.

Het heeft ook zijn voordelen, zo zien we maar weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven