supermarkt-drama´s

11-08-2010 15:13 553 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Jij laat na het afrekenen op de parkeerplaats van de supermarkt iets vallen en gaat dan verontwaardigd een topic openen omdat het kapot gevallen artikel niet werd vergoed door de supermarkt?

Ik had hooguit om stoffer en blik gevraagd om de rommel op te kunnen ruimen. Hoe kom jij op het idee dat je gratis een nieuw artikel zou moeten krijgen?
Volgens mij gebeuren deze dingen bij alle supermarkten maar ik vind t een beetje vreemd om het een klotewinkel te noemen terwijl jij t toetje zelf liet vallen.
Wuiles!
Had je je toetje in de winkel laten vallen was er niks aan de hand geweest maar ze zijn je niet verplicht een nieuw toetje te verstrekken als je al buiten bent met je spullen.

Ik had het niet eens durven vragen......
Ik denk dat je tegenwoordig in alle winkels wel alert moet zijn op wat je betaald, dat heeft niks met de C1000 te maken (nee, ik heb geen aandelen en ik werk er niet).

Bij ons krijg je altijd een tegoedbon als een artikel uitverkocht is of het moet een actie zijn van op=op.

Ik heb geen problemen met de C1000.

In jouw geval had de bedrijfleider misschien wat coulanter kunnen zijn, maar hij is dat zeker niet verplicht.
Alles wat na de kassa gebeurt is niet de verantwoordelijkheid van de winkel. En datzelfde zal je bij de AH gebeuren.
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2010 @ 15:19:

Ik had het niet eens durven vragen......maar geef je gelijk: C1000 is KUT en AH heerst (en ja, ik heb aandelen, want ja, ik werk er)
Ik ben ook een echte AH fan! Altijd goede service vind ik. C1000 is gewoon niet mijn winkel. Mijn oma en mijn ouders gingen vroeger altijd al naar Appie ik weet niet beter.
Koop gewoon een nieuw toetje
Perfectionisme is niet perfect...
Als je iets, wast je net gekocht hebt, zelf kapot laten vallen, dan is dat voor je eigen rekening.

Het moet niet gekker worden, dan kan iedereen toch "iets" kapot laten vallen en hiermee terug gaan naar de super? Ze zien ons aankomen!

Maar bij de c1000 doe ik nooit boodschappen, vind het geen fijne super. Voor mijn boodschapjes ga ik naar de lidl/aldi en de ah.
quote:wuiles schreef op 11 augustus 2010 @ 15:17:

Jij laat na het afrekenen op de parkeerplaats van de supermarkt iets vallen en gaat dan verontwaardigd een topic openen omdat het kapot gevallen artikel niet werd vergoed door de supermarkt?

Ik had hooguit om stoffer en blik gevraagd om de rommel op te kunnen ruimen. Hoe kom jij op het idee dat je gratis een nieuw artikel zou moeten krijgen?

Ik zou het ook nooit vragen, maar ach de mac donalds zou het wel doen. Niet geschoten enzo.

Maar als antwoord op de vraag, jammer maar helaas bij de AH worden acties ook wel eens niet doorgevoerd, is er ook wel eens iets niet op voorraad. Ik denk dat dat bij alle supermarkten voorkomt.
Belachelijk dat je verwacht gratis een nieuw toetje te krijgen (doe je dat ook als je het thuis laat vallen? of als je het opgegeten hebt?)

Maar wat betreft de spullen die op zijn: inderdaad! Soms is dat best een ergernis.
Ze hadden, toen jij om een zakje kwam vragen om de troep op te ruimen, je een nieuwe pudding mee kunnen geven. Dat was erg goede service geweest. Maar dat zijn ze niet verplicht.

Ik vraag me af: hadden ze dat gedaan, had je dan een topic ge-opend hoe geweldig ze zijn?

En ik moet bij dit verhaal denken aan: kinderen die vragen, worden overgeslagen...

Maar ik geef je wel ten dele gelijk hoor. Ik vind de C1000 ook een k*twinkel, maar dat heeft meer te maken met die belachelijke kiloknallers van ze.
Nope
Huh? Is dit serieus? De maat is vol omdat JIJ bij het inpakken van je fietstassen (dus buiten de winkel) een toetje kapot laat vallen dat je dochter heeft uitgezocht, en je niet gratis een nieuwe krijgt?

Ik zou zeggen, probeer het bij de AH ook eens, ik geef je weinig kans...
Bij de AH grijp ik vrijwel nooit mis.
*proest*

Misschien moet je je spullen wat beter vasthouden?
C1000 heeft ook een heleboel problemen met klanten. Oplichters, dieven, wisseltrucs bij de kassa, smokkelaars (ook schaamteloos producten verstoppen in buggies met het kind erin), aanbiedingskaartjes die ergens anders worden opgeplakt, groente afwegen en dan veel meer erbij doen...

Bijvoorbeeld. Ik vind het eigenlijk nog een wonder dat ze beleefd kunnen blijven en de winkel open houden ipv te sluiten uit pure wanhoop.

Ik begrijp je frustratie wel. Maar er is ook een andere kant. En ik denk dat ze gewoon niet overal in willen meegaan... dan is snel het einde zoek.

Overigens heb ik bij de AH ook heel vaak gehad dat iets niet werd doorgevoerd.
Ik doe boodschappen bij diverse supermarkten en geloof me, dat acties niet doorgevoerd worden komt overal voor. Ik controleer dan ook altijd mn bonnetje.

Lege schappen komen ook overal voor en het toetje heb je buiten zelf laten vallen. Dat hoeven ze natuurlijk niet te vergoeden, hoe raar jij dat ook vindt.

Als het in de winkel kapot valt, dan wordt het gewoon netjes opgeruimd. Maar buiten???
quote:wuiles schreef op 11 augustus 2010 @ 15:17:

Ja, wat zij zegt. Met de toevoeging:

wat een verstand.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Echt werkelijk geen idee waarom je een nieuw toetje zou moeten krijgen.

Ik heb ooit in de winkel een fles laten vallen en die heb ik vergoed.

Vond ik logisch, ik heb hem toch laten vallen.

Ik heb eens een doos bij de Jamin gezien die een nieuw ijsje wilde. Want ze stond al een tijdje buiten in de zon en nu was haar ijsje gesmolten. Ze kreeg het ook nog!

Snap ik niet.
Ben je nou boos omdat je zelf je spullen uit je handen hebt laten vallen?

Sneu hoor!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hier alleen AH met soms een klein Dirkje tussendoor!
Jij laat iets vallen en bent verontwaardigd dat je geen nieuw product krijgt en gaat dan ook nog een soort van boycot-topic tegen de betreffende winkelketen openen omdat ze ook weleens een actie niet op tijd invoeren... Wat is t forum toch vermakelijk
quote:Liv schreef op 11 augustus 2010 @ 15:23:

Belachelijk dat je verwacht gratis een nieuw toetje te krijgen (doe je dat ook als je het thuis laat vallen? of als je het opgegeten hebt?)

Maar wat betreft de spullen die op zijn: inderdaad! Soms is dat best een ergernis.

Dat was vanmorgen bij de AH ook gewoon zo, dat bonusspullen uitverkocht waren.

Bij de Aldi en Lidl is dat nog veel erger. Daar is het vaak al op voor ik de folder binnengekregen heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven