supermarkt-drama´s

11-08-2010 15:13 553 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Heb je ook echte problemen?

Ik denk dat de supermarkt ook blij is dat jij voortaan naar een andere winkel gaat. Met zo'n houding is men je liever kwijt dan rijk.
dubbel
Stel je niet zo aan. Ik kom sowieso nooit bij de C1000 omdat ik meer van de AH ben maar kom op zeg, je laat het zelf vallen buiten de winkel en dan verwacht je ook nog dat ze een nieuw toetje aan je geven.

Als ik daar aan de kassa had gezeten had ik je een stoffer en blik gegeven want zo ben ik wel.
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2010 @ 15:27:

[...]

Dat was vanmorgen bij de AH ook gewoon zo, dat bonusspullen uitverkocht waren..En dan kun je een waardebon krijgen voor als het er weer is!
Eens met...nou ja, eigenlijk iedereen voor mij
*Preventieve reactie op nog te volgen domme stelling:*

Neen, winkels kunnen zich niet verzekeren tegen breuk door klanten.
quote:borderwalk schreef op 11 augustus 2010 @ 15:23:

[...]

Ik zou het ook nooit vragen, maar ach de mac donalds zou het wel doen. Niet geschoten enzo.

Eens maar dan ook niet kwaad worden als het antwoord nee is.

'Nee heb je, ja kun je krijgen' zei mijn oude moeder altijd en mijn oude moeder had gelijk.
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 15:13:

Wel een eindje verder fietsen maar ik heb daar nog nooit meegemaakt dat een bepaald artikel uitverkocht was, of dat je daar besotemieterd werd bij de kassa (aktie niet doorgevoerd). En ze hebben er ook nog eens veel meer keuze en voor een lagere prijs want de C1000 heeft wel de naam goedkoop te zijn, maar is dit allang niet (meer).

Is dit voor jullie ook herkenbaar bij andere C1000's of is dit alleen bij de onze zo?Zoveel voordelen dus, die anders supermarkt! Eigenlijk ben je dus gewoon een lui wijf?
quote:fleurtje schreef op 11 augustus 2010 @ 15:28:

[...]

En dan kun je een waardebon krijgen voor als het er weer is!

En daar heb ik dan zélf niet aan gedacht!

Wát een kutwinkel die AH dat men mij daar niet attent op maakte terwijl ik mis stond te grijpen bij de bosbessen!

(Hai Fleur, ik heb een frituurpan hoor!)
Ik denk dat ik een topic ga openen over de verse sapjes van de AH, die flessen. Die worden op de laatste dag altijd afgeprijsd met 35% maar zijn dan 9 van de 10 keer al aan het gisten.

Overigens check ik dat in de winkel, meteen na het afrekenen, en krijg ik dan altijd mijn geld terug of een nieuwe fles mee en zelfs al 2x een bos bloemen als excuus voor de overlast.
En trouwens ook bij de AH zijn wel eens dingen op hoor. De kattenbakkorrels zijn heel vaak op ( ah xl ) en ook andere producten die ik graag gebruik zijn er vaak niet meer.
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2010 @ 15:27:

[...]

Dat was vanmorgen bij de AH ook gewoon zo, dat bonusspullen uitverkocht waren.

Bij de Aldi en Lidl is dat nog veel erger. Daar is het vaak al op voor ik de folder binnengekregen heb.Ja, maar je moet ook op internet alle aanbiedingen nalopen Leo. En dan maak je leuk een lijstje met alle winkels en bijbehorende aanbiedingen. Op zondag kijken, maandagochtend direct, hup, die auto in en inslaan!
Wat een stampij zeg!

Dat toetje heb je zelf laten vallen, waarom zou de winkel jou een nieuw moeten geven? Rare gedachtengang.

Ga toch lekker naar een andere winkel als deze je niet bevalt.
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2010 @ 15:30:

[...]

En daar heb ik dan zélf niet aan gedacht!

Wát een kutwinkel die AH dat men mij daar niet attent op maakte terwijl ik mis stond te grijpen bij de bosbessen!

(Hai Fleur, ik heb een frituurpan hoor!)

Suffie!

Bij ons staat dat op een groot bord bij de ingang.

Leuk, die frituurpan, maar ik begrijp uit jouw postings dat ik moet wachten tot de kaasstengels, loempia's, bitterballen en krokketten op de bonus zijn?
quote:Rogue_22 schreef op 11 augustus 2010 @ 15:31:

En trouwens ook bij de AH zijn wel eens dingen op hoor. De kattenbakkorrels zijn heel vaak op ( ah xl ) en ook andere producten die ik graag gebruik zijn er vaak niet meer.MIJN AH flikkert alle merkproducten eruit, kunt vaak alleen nog eigen merk krijgen, óók niet leuk.
wat een giller...

Jij laat iets uit je klauwen donderen en verwacht dat je het mag ruilen? OMG welkom in de echte wereld meid... jezus christus te paard nog an toe.
jezussss....waar een mens zich al wel niet druk om kan maken zeg...sneu ;p
quote:Liv schreef op 11 augustus 2010 @ 15:31:

[...]

Ja, maar je moet ook op internet alle aanbiedingen nalopen Leo. En dan maak je leuk een lijstje met alle winkels en bijbehorende aanbiedingen. Op zondag kijken, maandagochtend direct, hup, die auto in en inslaan! Jij kent zeker een autist of niet, wat een systeem !!
quote:wuiles schreef op 11 augustus 2010 @ 15:29:

*Preventieve reactie op nog te volgen domme stelling:*

Neen, winkels kunnen zich niet verzekeren tegen breuk door klanten.Dat schrijven ze dan toch gewoon af? Moesten wij ook altijd doen in de lampenzaak waar ik werkte. Klanten hoefden écht niet te betalen als ze iets per ongeluk lieten vallen hoor.
quote:dangeensuus schreef op 11 augustus 2010 @ 15:34:

[...]

Jij kent zeker een autist of niet, wat een systeem !!
Waarom neem je volgende keer geen 2 toetjes?

Heb een reserve toetje en is je kind de dupe niet van jouw onhandigheid.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik vind het niet echt klantonvriendelijk om dit soort ongelukjes na het afrekenen niet te vergoeden. Hoewel het bij onze C1000 waarschijnlijk wel gelukt was. Daar zijn ze supermeedenkend. Gisteren had mijn man een heleboel pakjes Fristi gekocht (waren ook in de aanbieding). Ik had gezegd dat hij die zonder toegevoegde suiker moest meenemen, maar hij had er maar liefst 30 gekocht, met suiker. Daar baalde ik van, toen besloot hij te vragen of hij ze nog mocht ruilen en dat mocht. En hij was ook vergeten om een tweede gratis artikel mee te nemen uit een andere aanbieding en die mocht hij toen ook gelijk nog even pakken. Heel vriendelijk dus, onze C1000. Het enige waar ik me kapot aan erger is dat ze de hele dag vakken lopen te vullen, zodat er overal van die grote karren staan waardoor je vaak nergens bij kunt en dat veel aanbiedingen al snel zijn uitverkocht en niet bijgevuld worden.
..
*meelevende modus aan*

TO, misschien kun je je rechtsbijstandsverzekering of de rechtshulpwinkel inschakelen? Dit lijkt me een proefproces waard! Ik zou ook de Consumentenbond bellen!

*meelevende modus uit*
quote:fleurtje schreef op 11 augustus 2010 @ 15:33:

[...]

MIJN AH flikkert alle merkproducten eruit, kunt vaak alleen nog eigen merk krijgen, óók niet leuk.

Oh dat doen ze hier gelukkig nog niet, al koop ik eigen merk en A-merken hoor. Ligt eraan wat het is.

Maar echt belachelijk dat TO verwacht gratis spullen te krijgen als ze zelf in de fout gaat.
quote:Liv schreef op 11 augustus 2010 @ 15:35:

Dat schrijven ze dan toch gewoon af? Moesten wij ook altijd doen in de lampenzaak waar ik werkte. Klanten hoefden écht niet te betalen als ze iets per ongeluk lieten vallen hoor.

Voor- of na het afrekenen?

Voor het afrekenen is het product nog bezit van de winkel, daarna van de klant.

Mocht de klant het (na de aankoop) vergoed willen krijgen dan zou die dat kunnen proberen bij zijn verzekeringsmaatschappij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven