Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
@pipo: geen babykleertjes, haha. Ik ben wel erg herkenbaar als ik dat hier neerzet. Misschien in een latere post.

In dat programma babyboom kwam ook aan bod hoe het komt dat mannen later aan kinderen toe zijn dan vrouwen. Bij vrouwen komt er een stofje los (hormoon) die zorgt dat je graag een kind wil. Mannen misschien dat stofje en bij hun gaat het pas echt kriebelen op het moment dat de baby geboren is. Tja, dat wisten jullie vast al. Maar ik had het nog nooit eerder gehoord. Maakt veel duidelijk.

Wij hebben wel veel vrienden die al kinderen hebben. Mijn vriend vind dat echt super leuk, en gaat erg leuk met ze om. Maar dat geeft hem niet de doorslag. Ergens hoop ik dat zijn broer nog een kind krijgt, dan staat het wat dichterbij hem. Maar zijn broer heeft sinds een jaar of twee een vriendin die al een zoontje heeft. Volgens mij willen ze er pas over 2 jaar aan beginnen. Mijn vriend zei toen tegen mij : 'goh, zou leuk zijn als we tegelijk een kind krijgen'. Hij is er dus wel mee bezig, maar ik hoop niet nog twee jaar te moeten wachten, voordat we gaan beginnen.

Zijn jullie allemaal getrouwd trouwens?
quote:pipo79 schreef op 11 augustus 2010 @ 14:58:

Mja, ik wip wel ff langs met Pipootje tegen die tijd

Over tv programma's gesproken: 60 baby's per uur is afgelopen lees ik net op het topic. Balen! Babyboom heb ik ook gevolgd en ik heb gelezen dat er een nieuwe serie komt. Leuk, leuk. Ook een goede tip -ook al duurt het nog even- in januari was er een programma op de publieke waar ze zes heel verschillende stellen volgden die net hun eerste kind kregen. Ze worden het hele jaar gevolgd en dan komt er in januari een nieuwe serie over het eerste jaar van die kinderen. Dat blijven ze een aantal jaren zo volgen. Leuk om naar te kijken. Wel sneu voor die kids ergens. Die hebben er ook niet om gevraagd om vanaf hun 0-e op landelijke tv te komen.Jaaaa, dat programma zoek ik. Weet jij hoe het heet? Ik zocht dat namelijk, maar kwam toen op babyboom uit. Ik dacht toen dat het dat was. Als ik de naam heb kan ik het vast terugkijken op uitzending gemist.
Pffffff Moest net zelfs aan mijn collega's uitleggen waarom ik zo hard moest lachen....
weggetoverstaft, dubbele post
quote:Springstof schreef op 11 augustus 2010 @ 15:22:

'denk erom dat bij het openen van de bagageluiken er wat vruchtwater naar beneden kan vallen'
Oh, boefje, jij bent al bijna uitgerekend! Geniet je lekker van je verlof?
Springstof

Nog maar een schepje er bovenop dan: we hope you enjoyed your stay at costa vruchtwater (Of Costa Aqua di Frutta )

@Vicodin: geen ideeeee hoe dat programma heet. Ook niet bijna, ga er niet opkomen denk ik. Volgens mij was het een KRO of NCRV programma.
[quote]vicodin schreef op 11 augustus 2010 @ 13:24:

@Janine: Ik lees dat jij al zwanger bent. Wat leuk! Hoe ver ben je nu? Heeft het lang geduurd voordat je vriend zo ver was? Leuk dat je tegelijk met je vriendin zwanger bent!

Ja, zwanger van een eeneiige tweeling! Ben nu 15 weken.. en ik heb 1,5 jaar op vriend gewacht maar wist ook dat het nog niet kon (financieel). Pas toen ik vorig jaar november een vast contract kreeg vond ik het tijd worden. In december huis gekocht (kunnen we binnenkort in). En in april (toen was ik jarig 31) begonnen. Eind mei al een positieve test in mijn handen!
Vergeet bij het verlaten van het voertuig niet uw placenta mee te nemen...
haha Springstof Je bent lekker op dreef!!!

Vicodin; gemeen he....dat wij de mannen eigenlijk over de streep moeten krijgen en zij het 'stofje' pas krijgen als de baby is geboren. Moeder natuur maakt het niet echt makkelijk voor ons

En ik ben niet getrouwd....gaat ook niet gebeuren.

Verder vergeet ik vast een heleboel
Hahahaha Pipooooooooooooooooo, ik rol hier om van het lachen!

Aqua de Frutta klinkt natuurlijk goed!!
Wij maken er u op attent dat roken gedurende de gehele vlucht verboden is
quote:Springstof schreef op 11 augustus 2010 @ 15:32:

Wij maken er u op attent dat roken gedurende de gehele vlucht verboden isVruchtwater, daarentegen is gratis en de hele vlucht onbeperkt beschikbaar

Ik ben toch eigenlijk wel blij dat ik hier weer mijn hartje aan het luchten ben. Stom om een forumpauze in te lassen, was vergeten hoe lekker relativerend het kan werken!
quote:Springstof schreef op 11 augustus 2010 @ 15:32:

Wij maken er u op attent dat roken gedurende de gehele vlucht verboden isEn er alleen gezonde drankjes geserveerd worden
Ik lig hier van het lachen zo ongeveer onder mijn bureau.... lachen is goed voor je...
quote:pipo79 schreef op 11 augustus 2010 @ 11:26:

Genoeg tijd om me met het huwelijk bezig te houden... Momenteel akkefietje mbt het uitnodigingsbeleid omtrent kinderen. Wij willen er geen kinderen (in onze familie en vriendenkring zijn alleen maar hele jonge kinderen, max 2 jaar en babies) bij maar schoonzus oefent nu druk uit dat ze haar tien maand oude kind (baby dus) toch erbij wil omdat die 'erbij hoort' en 'op de foto's moet'. Nahjaaaaa zeg! Ik kan me hier echt over opwinden. Wij Willen Het NIET. Grrrrrrr. Heel flauw om het dan toch te proberen als je het mij vraagt.

Ik dacht dat het jullie dag was en dat jullie dus beslissen... Ik vind zelf dat het bruidspaar in het middelpunt hoort te staan en als zij dat zo willen, dan heb je je er maar bij neer te leggen.

Is het een optie om een soort compromis te sluiten? Even erbij met de foto's en daarna weg?
Oh, ben een beetje mosterd...

Dat heb je met zoveel berichten, dan ga ik eerst maar reageren en daarna verder lezen, bang om in deze vakantie-stand dingen te vergeten
Springstof, lekker bezig!

Haha, een mannenmeeting. Nou, volgens mij zou Verkademan de anderen wel kunnen overtuigen, hij is nog jong, maar nu wel al helemaal vader. Hij zei pas zelfs dat 9 maanden zwanger zijn best lang duurt! Ja, hehe, dat voerde ik dus al die tijd al aan als argument

Wel lastig Springstof, dat hij zo reageert. Dat maakt het een stuk moeilijker om erover te praten... Hier is ook op een gegeven moment de "bom" gebarsten. Ik echt overstuur janken, en daarna een lang gesprek. Het hielp een boel, al was het alleen maar om allebei even alles op tafel te gooien.

Welkom Vicodin! Vriend en ik zijn niet getrouwd, dus hebben het kindje alvast erkend. Ik ben trouwens zwanger, ben in week 27 aanbeland.

Boef, indalen, dat is iig een goed teken. Ook al gaat het blijkbaar gepaard met de nodige ongemakken (wist ik trouwens niet). Babyboef ligt dus goed? Fijn!

Van de week waren wij op een voorlichtingsavond over bevallen in het ziekenhuis. De kinderarts kwam even aan het woord en meldde daarbij dat baby's van nog geen drie maanden met koorts boven 38 graden direct naar het ziekenhuis moeten worden gebracht. En dat iedereen in de zaal het vooral aan zoveel mogelijk mensen moest vertellen, omdat het blijkbaar te vaak gebeurt dat baby's met koorts thuis gehouden worden, terwijl ze dan zeer ernstig ziek kunnen worden. Bij deze!
@Pipo: heb het even opgezocht. Het programma heet Generatie 2010. Het is ook online terug te kijken. Ben helemaal blij.
Ohw, het word spannend hier! Manlief heeft een vacature op het oog, leuke baan en hij kent er al een aantal mensen (zeker de mensen waar hij dan mee samen zal gaan werken). En hij gaat er dan qua salaris ontzettend veel op vooruit, mogelijkheden tot thuiswerken en hij kan dan zijn uren zelf verdelen waardoor hij bijvoorbeeld een middag in de week vrij kan zijn. De vacature is op zijn lijf geschreven, hij ziet zijn naam er al helemaal boven staan! Vanavond samen de brief en de CV gemaakt/nagekeken dus ik ben ontzettend benieuwd!!

Gisteravond in bed zei ik tegen hem "als je aangenomen word kunnen de condooms wel de deur uit he??" En hij zei "ja, ik voel me dan een stuk geruster als we dan aan een kindje beginnen" (ook vanwege de mogelijkheid tot thuiswerken en dergelijke) Dus whoooohoeeeeee! Oh, dat word de komende tijd zo hard duimen dat mijn duimen er blauw van worden!!
Verkademeisje: mooi dat verkademan wel als "inspirator" wil fungeren op de mannendag

Toch wel raar he.....eerst komt het kinderonderwerp te snel dichtbij voor mannen.....en ben je eenmaal zwanger, duurt het te lang....haha

En goed van je koort opmerking! Ik zal het alvast onthouden.

Fijne avond allemaal!
Oh, ik moet toch nog even reageren op Rosalindaa: Spannend!!!!!! Zou heel gaaf zijn als hij de baan krijgt. Dan kan het ineens zover zijn om de condooms de deur uit te doen.

Hou ons vooral op de hoogte!!!!

Pipo; hebben jullie al iets gehoord van de sollicitatie van pipoman??
Lieve dames,

Wat een lappen tekst hebben jullie geproduceerd vandaag! Hilarisch!

Ondertussen was ik ontzettend aan het ontspannen in de sauna. Het was heerlijk! Ideaal zo vlak voor De Dag. Morgenochtend mijn jurk ophalen, daarna de bedankjes ophalen, naar de manicure en nog wat laatste dingetjes regelen. En dan...

@Pipo

Als jij aangeeft dat er geen kinderen bij zijn, dan zijn er geen kinderen bij. Punt. Dat is mijn mening.

Bij ons zijn er geen kinderen bij trouwens. Alleen ons neefje kwam daarvoor in aanmerking en mijn zus wilde die niet meenemen, vond het leuker zonder.

@Boefje

Jeeh nog maar 1 dag werken!

Ik houd het verder even kort, ga bijkletsen met vriend,

Groetjes van Aqua di Frutta
Spannend, Rosalindaa! Zou echt ideaal zijn, zo te lezen. Ik duim mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven