Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Nog 2 dagen, Frutje! Ik heb net de weersvoorspellingen gezien voor zaterdag, 24 graden en de regenkans is gedaald naar 40%. Dat komt helemaal goed!
Na wat zoeken kwam ik dit Forum tegen en wat ben ik er blij mee.

Ik zal mij eerst even vorostellen:

Ik ben Daphne en ben 26 jaar. Mijn vriend en ik zijn nu bijna 8,5 jaar samen en hebben sinds oktober 2009 een huis gekocht samen. Een huis waar je (als je zou willen wel 4 kinderen kan huishouden).

Het is duidelijk dat wij allebei een kinderwens hebben, maar het wanneer loopt wat uiteen. Ik wilde altijd vroeg beginnen aan kinderen 25, hij als hij 30 was.

We hebben allebei een vaste baan en ik werk als verpleegkundige in het WKZ en Utrecht op de afdeling (je raadt het nooit) zwangeren/kraam/verloskunde.

Dus zit de hele dag met mijn neus tussen de zwangeren en kraamvrouwen.

Het laatste half jaar is mijn kinderwens echt enorm sterk. Ik zie alleen nog maar zwangere vrouwen of vrouwen met baby's rondlopen. Er zijn nachten dat ik niet kan slapen omdat mijn hoofd alleen maar daar is. Soms ben ik zelfs jaloers op iedereen die maar een kind krijgt.

Een maand geleden met manlief een gesprek hierover gehad en hij vond het heel schattig dat ik het zo sterk had. Hij wil nog wachten. Kijken hoe het financieel gaat, en vind het nog wel lekker zo met zn tweeen. Wel zij hij dat hij het liefst niet zo weten wanneer we ermee beginnen, zodat het meer als een verassing zou komen wanneer ik zwanger zou zijn. (niet te bewust ermee bezig zijn)

Ik kan mijn gevoel gewoon niet stoppen en moet zaterdag weer beginnen met de pil. Echt ik verafschuw dat ding gewoon. Wil het niet meer innemen....!!!

Ook heb ik het gevoel dat ik hierover nu met manlief niet echt meer over kan praten, omdat hij zich dan te veel onder druk gezet voelt. Zo benoemd hij het letterlijk...

Ik vind het heel fijn om te lezen over anderen die dit zelfde gevoel hebben, want het doet gewoon pijn om dagelijks met dit gevoel rond te lopen en er niets mee mogen doen.

@frutje: Het wordt inderdaad erg mooi weer dit weekend, dus je kan het niet beter wensen!!!!
Goedemorgen!!! Ja de weersvoorspellingen zijn wel wat verbeterd voor zaterdag. Dat is heel fijn voor Frutje....en voor ons Vrijgezellenfeesten met veel buitenactiviteiten, dat zou heel vervelend zijn als het echt heel slecht weer is.

Frut heeft mooi weer nodig in Zeeland, wij in het noorden van NL.

Verder weinig nieuws. Assieman had gisteren een nieuwe serie gedownload, om eens te kijken of het wat was.....eerste 2 afleveringen waren erg leuk; comedy "modern family", met 3 gezinnen en hoe ze met gezinssituaties omgingen (tenenkrommend af en toe....heb snel last van plaatsvervangende schaamte...)........kan je tussendoor mooi roepen dat wij het anders zouden aanpakken, etc.
@Assie: P-man mag op gesprek komen, zooo gaaf. Mijn gedachten slaan al helemaal op hol (net als bij rosalindaa) maar goed, eerst maar eens het gesprek volgende week. Is Assieman er ook uitgekomen?

@Frutje: klinkt als een heerlijke dag zo vlak voor D-Day, dat wil ik ook wel denk ik :-) *noteert het op todolijst* Fijn dat het weer wat opknapt, het wordt gewoon een topdag! Ga je daarna gelijk op vakantie? Succes met de laatste voorbereidingen.
Ah, Burley: welkom!!! Ja, vervelend he....dat in de meeste gevallen de planningen van mannen en vrouwen niet gelijklopen. Alleen Frutje is hier in de luxe positie dat man er eerder aan toe was

Zoals je het schrijft klinkt het bijna als een soort "vrijbrief" dat je kan stoppen met de pil en dat hij verrast wil worden. Zal vast niet helemaal zo zijn, toch? In dat geval zou ik zeggen, stoppen! haha

En anders, toch gewoon weer een gesprek over hebben. Ik heb vorige maand aangegeven te willen stoppen met de pil. Ik moest nieuwe halen en dat kon blijkbaar niet bij de apotheek in de buurt; ze hadden voor de eerste keer een recept nodig van de huisarts en die was op vakantie. Ik had geen zin om helemaal naar de andere kant van de stad te gaan om daar de pil te gaan halen......dus met alle redenen en mijn beste overtuigingskracht in de groep gegooid dat ik liever wou stoppen. Kwam er zonder dat mijn argumenten nodig waren uit " als jij dat graag wil, dan doe je dat toch...."

Wel zijn er nu condooms in huis, maar het geeft mij al heel veel rust om te kijken of alles nog werkt na 16 jaar de pil te hebben geslikt.

Ik zou toch weer een keer het gesprek aangaan.....over stoppen met de pil en over een begindatum om kinderen te proberen te krijgen. Bij de meeste dames hier is het zo tot een compromis gekomen; ergens in het midden. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent en kan je weer volop van de tijd samen genieten.
Oh Pipo: spannend!!!

Assieman heeft gisteren een mail gekregen dat ze binnenkort weer een afspraak gaan maken om het over de arbeidsvoorwaarden te hebben. Assieman had net voor de vakantie van die man zijn gegevens doorgestuurd, maar blijkbaar was hij al vertrokken......nu 3 weken later en is hij weer terug van vakantie. Ben heel benieuwd! Laten we hopen dat het voorstel goed is, dan zijn we weer een stapje dichterbij het beginnen met kids.
Ik heb de pil nu nog voor 5 maanden in de kast liggen. Dus dacht dat het dan wel klaar zou zijn. Maar zelfs dat vind ik nog lang duren, te bedenken dat het nog een half jaar kan duren voordat je zwanger bent.

Het is niet echt een "vrijbrief" die ik heb gekregen. Hij zei het alsvolgt.

"Ik zou het leuker vinden dat je gewoon stopt met de pil als ik eraan toe ben, zonder dat ik het weet. En dat je dan als verassing zwanger zou zijn."

Heb toen ook gezegd dat ik dus niet kan weten wanneer hij er klaat voor is.

@Assie en Pipo, spannend!!! Het komt allemaal wat dichterbij.

Alle hormonen gieren door jullie lichamen!!!
@frutje: ik weet het zeker.. op jullie dag straalt de zon!

@pipo: spannend! Goed dat hij mag komen. Fijn. Ik zag voor mijn vriend ook een vacature staan (hij vindt zijn huidige baan niet leuk en kreeg opnieuw een jaarcontract ipv vast contract). En die baan is a. om de hoek, b. bij een gemeente (dus 4x9 is mogelijk) c. verdient meer.. dus ik denk doen.. maar hij twijfelt nog! Zo irritant aan hem.. tis qua werk niet helemaal wat hij wil (maar wat hij wil kan hij niet (geen ervaring, nog geen meester in rechten). En wat hij nu doet vindt hij helemaal geen zak aan.. dus ik zeg solliciteren!

@burley: welkom! Hier kun je voorlopig iig je ei kwijt!

@assie: hopen op een goede afloop met assieman! zou geweldig zijn! en dan hop de condooms de deur uit!
quote:janine20001 schreef op 12 augustus 2010 @ 11:02:

@assie: hopen op een goede afloop met assieman! zou geweldig zijn! en dan hop de condooms de deur uit!

hihi....zou mooi zijn, maar eigenlijk heeft het misschien een andere baan krijgen niets met dit onderwerp te maken. Het maakt het wel praktischer als er eenmaal een kind is. Dichterbij, dus betere verdeling ophalen/brengen kdv, etc.

Ik hou gewoon hoop. Grote kans dat er dan een vast contract wordt ingeleverd voor een tijdelijk contract.........hopelijk levert dat niet meer twijfels bij Assieman, waardoor het starten juist naar achteren wordt verschoven....

En Janine: je hebt gelijk hoor......hij moet gewoon gaan solliciteren! Daarna kan hij weer de overstap maken waar hij zijn huidige studie voor kan gebruiken. Maar Janineman is ook niet zo van de veranderingen, toch? Het schildpadje....haha

Wanneer studeert hij eigenlijk af? Dat komt toch ook al in de buurt? Misschien dan idd nog blijven zitten waar hij zit en vanuit daar zoeken naar een baan in de sector van z'n studie?
anoniem_96958 wijzigde dit bericht op 12-08-2010 11:28
Reden: Aanvulling Janine
% gewijzigd
@ Frutje: Nog 2 nachtjes slapen!! Ik zie net op weeronline dat het zaterdag 24 graden wordt met een neerslagkans van SLECHTS 15% !! Gaat helemaal goedkomen!

@ Janine: Dank voor de geruststellende woorden, dat helpt. Moet wel lachen om je "witte jassen hypertensie", haha, heeeeel begrijpelijk! Zeg, zou ik het me inbeelden dat ik mijn buik al iets dikker vind worden na slechts 7,5 week?

@ Pipo: Om even antwoord te geven op je vraag (van paaaaagina's geleden): de vk zei dat bloedverlies vaker voorkomt omdat de baarmoeder tijdens de zwangerschap beter doorbloed wordt en er daardoor sneller bloedvaatjes knappen. Dat gebeurt dan bijv. tijdens de seks, na een toiletbezoek of - zoals Janine zei - het kan ook wat verouderd bloed zijn dat door de baarmoeder wordt afgevoerd. Op zich niks om je zorgen over te maken zolang het maar niet dagenlang aanhoudt en het helderrood is (gecombineerd met heftige pijn).

En wat dat lelijke-poep-kind verhaal betreft: daar ben ik ook eens getuige van geweest. Lag dat kind daar heel geconcentreerd z'n luier vol te douwen, compleet met frons en persgeluidjes, whaha! En die stank daarna :puke: ! Goh, wat verheug ik me op de baby .

Vicodin/Roslinda: welkom!

@ Vicodin: Je gedachtengang is heel herkenbaar. Wanneer is het het goede moment? Nukkeman gebruikte dat ook steeds als argument. Wij hebben bijvoorbeeld allebei een studieschuld, die nogal op onze financien drukt. Maar ja, hoe ouder we worden, hoe meer we gaan verdienen en hoe meer we terug moeten betalen. Dus dan zouden we nooit aan kinderen kunnen beginnen! Dat schiet natuurlijk niet op... En zo zijn er altijd dingen die 'nog niet helemaal ideaal zijn'. Die dingen blijven er volgens mij altijd...

@ Rosalinda: Nee, terug aan de pil nadat er net mee bent gestopt lijkt me echt geen goed idee. Maar ik lees dat Rosalinda-man een baan op het oog heeft en dat dat hem al wat milder heeft gestemd? Dat is het begin, geloof me!!

@ Assie: Nee, condooms zitten niet tussen je oren, maar tussen je benen... dus helemaal niet raar dat je daar vanaf wilt!

@ Verkademeisje: Het gaat nu weer goed met me, dank je. Op de ochtend dat ik de vk belde was Nukkeman heel lief; we moesten allebei naar ons werk, maar hij bleef netjes wachten totdat ik wist wat me te doen stond. Het komt en gaat bij hem een beetje met vlagen. Soms aait ie me over m'n buik en zegt er iets liefs over, soms is hij gewoon niet in de mood om het (alweer) over mijn zwangerschap te hebben. Maar het lief-doen overheerst, dus ik ben allang blij.

Ik wist trouwens niet dat je eigen moeder er niet meer is. Hoe lang is dat al zo, en is dat moeilijk voor je nu je een kind krijgt?

@ Springstof: goed idee van die AA-bijeenkomst (Anonieme Afwachters ). Jouw vent klinkt echt precies zoals de mijne; compleet met geirriteerd de kamer uitlopen en roepen dat hij het er NIET MEER OVER WIL HEBBEN! Dat deed mijn vent zelfs nog toen ik er net achter was dat ik zwanger was. Pure paniek, als je het mij vraagt. Je moet S-man in gaan laten zien dat niet alleen HIJ hierover wat te zeggen heeft, ookal voelt hij dat zo.

@ Boef: Jeetje, nog maar 5 weken!! Ben zo benieuwd hoe je het allemaal zult ervaren, ik wil alles weten!

En het gaat prima met me zonder AD. Ik ben er zelf verbaasd over, zeker nu ik zwanger ben. Ik had verwacht dat ik daardoor uit balans zo raken, maar het lijkt me juist meer rust te geven in mijn hoofd.

@ Burley: Welkom! Pfff, een kinderwens en dan werken op een kraamafdeling, heftig! Hoe zou je man reageren als je binnenkort tegen hem zou zeggen "schat, ik heb besloten dat ik over 3 maanden met de pil stop." Je kunt tegen hem zeggen dat jullie het dan nog een tijdje met condoom kunnen doen, of gewoon opletten in je vruchtbare periode. Dan ben je toch alweer een stapje verder. Zo heb ik het gedaan en manlief was er in het begin niet heel blij mee, maar hij zag wel in dat het mijn beslissing was om m'n spiraal te laten verwijderen; het is tenslotte mijn lichaam. Hij had genoeg kunnen ondernemen om een zwangerschap te voorkomen, maar dat heeft hij niet gedaan en nu is het dus zover. En vindt hij het nog leuk ook! Dus wie weet dat een eerste stapje bij jullie ook zoiets te weeg brengt...

Verder is met mij alles goed. Ik kijk heel erg uit naar de eerste echte controle en echo. Ben benieuwd of er dan al iets concreets te zien is.
@nukje: zou maar zo kunnen dat je al een buikje ziet hoor! bij mij zag je het ook zo nu en dan rond 8 weken. Dat komt omdat je darmen dan opzetten/verplaatsten/aan de kant worden gedrukt door je toenemende baarmoeder..

@assie: hij is bezig met zijn masterscriptie. Heeft feedback gehad van begeleider en moet hem nog aanpassen (meer in eigen bewoording). Denkt over 2-3 maanden klaar te zijn. Maar dan nog heeft hij weinig ervaring en is 31. Dus ik vind nu solliciteren.. maar goed. Ik kan niet voor hem beslissen he.

Nukje, fijn dat met jou alles goed gaat.. en dat je meer in balans voelt.. dat herken ik wel. Natuurlijk heb ik nu nog weleens een klein uitbarstinkje maar normaal voel ik me zo nu en dan down.. daar heb ik nu geen last van.

Trouwens ik droomde vannacht dat ik twee meisjes droeg. Ze hadden al schoentjes aan.. en die waren roze .. heel gek!
Nukje: goed om te horen dat alles goed met je is.

Ik heb ook een nieuwtje (niet heel spannend, ik waarschuw jullie vast). Ben net ongesteld geworden, dus het lijkt allemaal nog te werken Ben nog niet eerder een beetje blij geweest met dit moment, maar ja.....nu wel ....haha

En dat op dag 26. Laten we hopen dat het ongeveer zo blijft Volgens mij was het vroeger ook zo rond 27/28 dagen. En nu maar hopen dat ik er niet zo gek veel last van ga krijgen (was vroeger soms wel).

En nu echt aan het werk......
quote:janine20001 schreef op 12 augustus 2010 @ 11:46:

Trouwens ik droomde vannacht dat ik twee meisjes droeg. Ze hadden al schoentjes aan.. en die waren roze .. heel gek! Met schoenen en al. haha....Dat wordt een spannende bevalling. Zorg dat Janineman een fototoestel in de aanslag heeft!
@Assie: mooi dat je een cyclus hebt, that's a start!

@Janine: ik vind ook dat hij moet solliciteren. Maar ja het is en blijft een schildpad he

@Burley: welkom!
@assie: goed dat je menstruatie zich nu al meldt.. mooi op tijd! Hopelijk dat het nu minder pijnlijk is dan toen.. normaal gesproken wel. Bij mij trouwens niet. Ik had altijd 1 dag erge last, soms minder, soms meer, tot bijna flauwvallen toe. Gewoon op tijd een pijnstiller nemen (dat deed ik dan te laat... )

weekend is weer in zicht!
Herkenbaar wat je schrijft over anticonceptie nukje. Ik ben twee jaar geleden gestopt met de pil. Dit omdat ik er absoluut niet tegen kan. Ik voel me zoveel beter zonder die troep. Mijn vriend weet dit natuurlijk ook. Ik maak hem vaak duidelijk dat hij net zo verantwoordelijk is als mij, mocht ik toch zwanger worden. Wij gebruiken condooms, maar soms willen we dat - in het heetst van de strijd - wel eens achterwege laten.

Ik denk dat vicoman best blij zou zijn als ik zwanger zou zijn. Hij is van het type dat echt erg lang nodig heeft om stappen te nemen. Net als met het kopen van ons huis enzo. Ik ben meestal degene die knopen doorhakt enzo. Maar goed, dit is gewoon een beslissing die ik samen wil nemen. Dus ik breng het af en toe ter sprake, en verder val ik jullie maar lastig. Straks eerst maar eens op vakantie. Samen genieten!

@Frutje: De vooruitzichtigen gaan er steeds beter uitzien. Het wordt vast mooi weer!

@Janine: Wow, een tweeling! Wat leuk zeg. Ook wel even schrikken denk ik, of niet? Je krijgt het natuurlijk wel twee keer zo druk. Hebben jullie meer tweelingen in de familie? Echt leuk!

@Burley, welkom hier. Ik heb me pas aangesloten hier, maar het lucht echt op!
Zo, er is weer veel geschreven. Even korte reactie op iedereen, want ben eigenlijk aan het werk....

@Rosalinda: spannend zeg. Hoop voor je dat het gaat lukken.

@Frutje: vast veel plezier voor zaterdag!

@Burley: welkom bij de club. Hahah, ja, op een kraamafdeling werken lijkt me ook wel wat lastiger.

@Pipo & Assie: wat leuk. Hopelijk gaat het jullie mannen lukken.
@Assie: Fijn dat je weer normaal menstrueert! Is het meteen nadat je gestopt was op orde?

Bij mij gelukkig ook. Ik ben anderhalf jaar geleden eens twee maanden 'overtijd' geweest. Ben toen ook onderzocht in het ziekenhuis. Volgens de gyn had ik pcos. Daarna kwam het weer op gang en nu verloopt het - tot op heden - allemaal prima.

Best raar toch dat de gyn dan zo'n diagnose stelt. Hij zei ook meteen dat - als we klaar zijn voor kinderen - we meteen maar aan de bel moesten trekken. Dan kon hij helpen met het opwekken van de eisprong. En we moesten maar op tijd beginnen, want het kon vrij lang duren bij mij. Vreemd, heel vreemd.

Ik ga dus - als we beginnen - niet naar de gyn. Want ik heb niet het idee dat ik iets mankeer.

Hebben jullie veel pijn elke maand? Ik gebruik altijd feminax ofzo. Dat helpt wel redelijk.
@vicodin: ja, mijn vriend is toevallig ook een tweeling. Maar omdat het een eeneiige tweeling betreft is het toeval. (bij mijn vriend ook). Tweeeiige tweeling is erfelijk, eeneiige niet.

En ook bij mij is er ooit pcos vastgesteld (na het stoppen pil), menstruatie sloeg soms een halve tot een maand over, kreeg pukkels, haaruitval etc. Bloed en kralenkrans op eierstok wees op pcos. Later voor controle terug en niks meer te zien.. had al zon vermoeden en volgens mij voel jij het zelfde.. ik wist ook wel dat het wel goed zat (mijn cyclus was 31 en toen we begonnen zelfs 28 dagen). En daarbij heeft diezelfde gyn een dubbele baarmoeder gezien.. en daarvan is ook niks waar.. (of iig niets te zien bij maken van echo's. APart he.
@ Janine:Dat wist ik niet, van die erfelijkheid! Weer wat geleerd.

Oh, dus jij hebt hetzelfde gehad. Raar he? Ja, ik had inderdaad ook zo'n kralenkrans. En hij had het over een gekantelde baarmoeder ofzo. Dat komt natuurlijk wel vaker voor, maar ja, nu geloof ik niets meer.

Een dubbele baarmoeder? Vandaar die tweeling natuurlijk!

Wel fijn om te horen dat jij dus wel gewoon normaal zwanger bent geworden!

Mijn cylcus loopt sinds dien gewoon prima. Te goed zelfs, ben nu de laatste dag(en) op vakantiebestemming ongesteld. Maar ja. Die tabletten om het uit te stellen zitten ook weer vol met hormonen. Lijkt me nog erger.

Ik ben trouwens altijd wel oplettend wat betreft mijn baarmoeder en cyclus etc. Mijn overgrootoma is overleden aan baarmoederhalskanker, en vorig jaar is mijn oma overleden aan eierstokkanker. Mijn oma had/heeft in totaal 12 broers en zussen, die op twee na allemaal een vorm van kanker hebben gehad, of er aan zijn overleden. Ik ben er niet dagelijks mee bezig hoor, maar ik ben altijd wel alert op veranderingen etc.
@vicodin: goed dat je goed oplet.. doe ik ook altijd. Je voelt immers zelf vaak het beste aan.. wat goed is of slecht.
Lekker druk hier!

@Vico & Janine: best raar en slecht dat die diagnoses bij jullie niet of waarschijnlijk niet lijken te kloppen. Je komt er toch door in de stress terwijl bij Janine iig is gebleken dat dat achteraf nergens voor nodig was.

In mijn gezin is een twee eiige tweeling. Aan mijn vaderskant zijn veel tweelingen, mijn schoonvader is er een van een tweeling. Dus wie weet...

Cyclus is hier heel regelmatig en ben ook blij van de pil af te zijn. Ben nu al een jaar zonder en vind het prima. Al die tijd doen we al condooms, dus ben wel blij dat die dingen eindelijk de deur uit kunnen straks. Momenteel is het even spannend of ik op mijn huwelijk misschien ongesteld ben. Zou de dag erna moeten komen maar soms ben ik 27 ipv 28 dagen dus dan zou het de dag zelf zijn. Gelukkig kan stress het wat uitstellen en denk dat ik wel gestrest ben dan dus dat komt mooi uit!
@ Vicodin: inderdaad goed dat je op je lijf let, zeker met zo'n voorgeschiedenis in de familie.

@ Janine: mijn moeder zei dat vorige week ook, dat twee-eiige tweelingen erfelijk zijn; ik was me daar ook niet van bewust. En in onze familie komen wel een aantal twee-eiigen tweelingen voor... Maar goed, dan had de vk dat vorige week toch op de echo al moeten zien, of niet? Nu was er gewoon 1 vruchtje van 8 mm te zien, dus ik denk dat het bij ons bij 1 baby blijft .

@ Pipo: stop voor de zekerheid genoeg tampons in je tasje, dan merk je er uiteindelijk nog nauwelijks iets van (al hoop ik natuurlijk voor je dat het gewoon pas een dag later komt).

Zojuist belde m'n moeder om te zeggen dat zij en mijn vader overwegen om volgend jaar, als ons kind er is, 1 dag in de week op te komen passen (m'n vader gaat volgend jaar met pensioen, dus ze hebben dan de alle tijd). Dat is wel bijzonder, want ze wonen niet bepaald om de hoek (anderhalf uur rijden). Aan de ene kant is dat natuurlijk goed nieuws, want dat betekent een dag minder kinderopvang. Aan de andere kant lijkt het me ook wel heftig... ik bedoel, we zien elkaar nu ook niet wekelijks vanwege de afstand en omdat iedereen gewoon z'n eigen leven heeft. Maar dan zouden ze dus ineens elke week aanwezig zijn, in ons huis... Of is dit nu een hele ondankbare reactie?
@nukje: als je een tweeling verwacht had de verloskundige dat moeten zien.. bij mij zagen ze het bij 8 weken al.

ow, wel lief van je ouders om op te passen. Is om de week ook een optie? of kan dat niet bij de dagopvang?
Nukje: kan me voorstellen dat je nog met een beetje een dubbel gevoel zit na de mededeling van je moeder. Ik zou toch ook wel even aan het idee moeten wennen....je hebt zo je eigen leven en dan zie je elkaar ineens heel vaak. Aan de andere kant; ze willen natuurlijk wel van dichtbij meemaken welke ontwikkelingen hun kleinkind meemaakt en dit is een mooie manier. Scheelt jullie weer opvang. Gewoon goed over spreken, dan komen jullie vast tot een mooie oplossing

Pipo: idd gewoon wat tampons voor de zekerheid meenemen.....zou jammer zijn als je ze nodig hebt; onnodig gedoe op je bruiloft.....maar het feest zal er niet minder door zijn

Vicodin: raar dat jij ook een pcos constatering hebt en er waarschijnlijk niets van klopt.....kan het zijn dat een groot deel van de vrouwen hier ongemerkt last van heeft en zij toch gewoon zwanger worden??

Bij het laten maken van een uitstrijkje vorig jaar zij die vrouw dat mijn baarmoeder wel wat gekanteld lag (te zien aan de positie van de baarmoedermond), maar dat dat heel veel voorkomt, niks bijzonders is enzo. Ga ik maar gewoon vanuit

Pfft....heb weer geen zin in werken....eigenlijk wel om even lekker mijn bed in te duiken. Ben de laatste tijd heel moe, doordat ik altijd gebroken nachten heb. Moet vaak naar de wc en een van onze katten maakt me altijd tussen 5:30 en 6:00 wakker, omdat ie zin krijgt in eten. Dat kan soms erg lang duren.......Sinds afgelopen nacht heb ik besloten dat de katten in de woonkamer blijven 's nachts. Heb veel beter geslapen en dat smaakt naar meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven