Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,

Moeten we meedenken?? :D Prijsvraagje???
Hihi, vanavond naar de kapper geweest voor een 'proefkapsel' voor volgende week. Heb namelijk besloten dat ik op de grote dag van bruiloft zus mn haar ga laten opsteken.. (leek me beter dan het vogelnest wat ik er anders zelf van maak) Maar goed, mn haar is zo fijn en steil dat kapster besloot dat het dan zeker eerst gewatergolfd moest worden... En zo had ik voor het eerst de krullers in mn haar, hahaha. Geweldig !  Ik had mezefl nog nooit met een bos krullen gezien, maar moet zeggen dat het echt wel leuk staat. Kapsters waren beiden helemaal enthousiast over het resultaat.. ik moest nog wel ff wennen aan mezelf.. Het opsteken wordt ook heel erg mooi, ik heb echt een avondje genoten van dit tutten, hihihi :D. En mag dus volgende week weer.., om er ook voor die ene dag fantastisch uit te zien in mijn prinsessenjurk..

@druif, wat leuk dat je zelf een jurk hebt gemaakt voor meisje! Ik zou daar denk ik het geduld niet voor hebben.. en fijn dat Teun op zn pekje is bij jullie -maar daar had ik natuurlijk geen twijfels over..

@pip, je dromen over kinderen enzo, geen idee wat dat betekent. Heb het zelf helemaal nooit. Daar zat ik over na te denken, dat het misschien wel 'makkelijker' is om single te zijn als je niet zo'n expliciete kinderwens hebt als jij.. Jij wil gewoon lekker mama worden. Ik heb dat zelf veel minder, vind het al eng om een baby vast te houden. en zie mezelf absoluut (nog) niet als moeder voor me.. Misschien zie ik mijn eigen toekomst juist eerder zonder kinderen voor me en maakt dat ook dat ik minder bezig ben met relaites/mannen die evt vader zouden kunnen zijn etc.  Haha, ik zit op mn werk tussen de papa's van jonge kids, maar als ik ze er zo over hoor, hoef ik nog niet zo nodig.. hoewel ze ook wel heel trots en blij zijn..

@Jon, fijn dat je niet ziek bent.. in het klooster lijkt mij ook niet zo'n goed idee.., ben wel weer toe aan een leuke kerel.

@Gayl succes met de eerste nachtdienst !

Had er vandaag eentje die aanbood om in zn vakantie mijn huis schoon te maken, handig he.. in ruil voor etentje + strandwandeling met mij, hahahaha. Ik heb gezegd dat dat laatste wel mocht, zonder schoonmaken. Dat ging me toch iets te ver..

Mmm moet al weer bijna bedje in ! 

hihi, weer te lang met post bezig..

@Jon, wat suf van die nick zeg.. belachelijk, jij bent gewoon de enige echte Jonna !!!
Yep smurf slaapt bij opa en oma, vind haar nog net ff te jong om 's nachts alleen thuis te zijn, ook al ga je dan weg als ze slaapt en bent er weer als ze eruit moet, maar ze vond het zelf ook wel eng om alleen thuis te blijven.

Nog ff dan is oudste weer thuis, loopt het allemaal wat makkelijker!

Dat was bij mij toen ook, heb het opgelost met die 2 streepjes, blijf je toch herkenbaar... ;)
Haha, zie nu pas dat ik blijkbaar al half slaap bij het typen van die lange post..

Dat 'had er eentje' slaat natuurlijk op de leuke kerel die aanbood om mn huis schoon te maken.. Had de opmerking aan Gayl er nog tussen staan...
quote:

Moeten we meedenken?? :D Prijsvraagje???

JAAAHH!! Doe eens een gooi? Degene die er het dichtst bij zit wint een....euhmm...... date met een persoon naar keuze? Ik bemiddel wel ;)

Uk met krullen!! Wow!! Zet je een foto op de groep? En ook met prinsessen jurk! Ben heeeeeel erg Aag!

En ik snapte onmiddelijk wat je bedoelde met 'eentje' :P

Ow shoot Gayl...twee streepjes had natuurlijk ook gekund :? Nou ja.... je mag meedoen aan de prijsvraag! :D
Ik vind die twee streepjes eigenlijk wel een heel goed plan.. toch?

Ben inderdaad ook benieuwd naar Uk met krullen. Blijft dat bij jou wel een beetje zitten, of heb je geen zwaar haar? Bij mij durven ze geen permanent te zetten omdat het toch weer na een uur grotendeels weg zou zijn waarschijnlijk. Niet dat ik poedelambities had, maar heb weleens gedacht aan een grof permanent voor wat meer levendigheid in mijn haar...
Een fris en fruitige... ... diva meld zich, nachtdienstje is me enorm meegevallen, was ook erg rustig, ben goed wakker gebleven en ben nu ook niet echt duf ofzo, zaterdagnacht op herhaling en dan alleen!

Leuk Uk, krullen ben ook zeer benieuwd!

Dames heb een klein probleempje, en misschien kunnen jullie hulp bieden.

Was dus al m'n kittens kwijt, de laatste 2 zouden naar iemand gaan die net een nieuw huisje heeft en ze dan zou halen als ze daar klaar was, nu kwam ze helaas net vertellen dat ze er toch vanaf ziet.

Daar baal ik uiteraard enorm van.

Dus mijn vraag aan jullie, weten jullie nog iemand in je vrienden- en/of kennissenkring die graag een kitten wil, ze zijn schattig, vraag maar aan Druif :D, of misschien ioemand van jullie zelf.... :P

Hoop dat er een oplossing komt, zou het heel erg vinden als ik ze naar het asiel zou moeten brengen.

Alvast thanx voor het meedenken!
En uiteraard Jonna ik doe mee, en mijn inzending is dan dus Jonna met de 2 streepjes zoals bij mijn naam, lekker simpel en ozo herkenbaar... ;)

En dan zal ik eens even heel diep na gaan denken met wie ik dan een date wil die jij dan voor me gaat strikken......  :D
Jonna met drie 'n'-en :P
Gayl; ik ken verder niemand die wel een kitten wil hebben, vind het hier in het studentenhuis ook zielig, ws gaan ze 'm dan allemaal dingen voeren die ie niet mag hebben daar kan ik dan weer niet tegen 

hehe, kan Zingert wel sms-en 'Hey, dude... poes hebben?'
En wie wil jij als prijs Pip?

Denk dat ik al wel weet wat Zingert terug gaat sms-een..... en dat heeft dat weer helemaal niets met mijn kittens te maken...  
2de dat is daN... pff toch duffer dan ik dacht ..
Ik kan 2 katten niet eens de baas, laat staan 4. Maar wel zielug als ze naar het asiel moeten....  :( Weet zo snel niemand, maar wie weet krijg ik van het weekend opeens een ingeving....

Gisteren trouwens langer in de auto gezeten dan bij vriendinnetje. Op de heenweg half verdwaald in Brussel, op de terugweg op de randweg van Eindhoven. Ik wil een TomTom... als je zelfs op een ring rondom een stad weet te verdwalen is het ernstig met je!  
Jon, wat dacht je van annoJ??? :P
Gayl; 'Ik lust jouw poes wel'  stuurt ie :D Oenemeloen ;) Ik wil een date met eh... *gaat in gespreksgroepen uiteen*

Summer; Tsja.. je kan je nog verschuilen achter je haarkleur misschien? :D
*verslag date-opties*

- hormonen zeggen: 'Iemand met goed equipment'

- Hoofd zegt; 'Iemand met eh hersens dabei'

- Hart zegt; 'Who the fuck cares, als het maar leuk is

Dus
En nou voel ik me gewoon heul alleen en sjielug ;(
- JonnaH

- Onnaj

- Nnajo

- Ajonn

- JoNNa (kan wisselen met hoofd- en kleine letters wel? :P)

- Janno
Jonnaa

Ik wil graag een date met mijn mannetje, inclusief oppas.
quote:

*verslag date-opties*

- hormonen zeggen: 'Iemand met goed equipment'

- Hoofd zegt; 'Iemand met eh hersens dabei'

- Hart zegt; 'Who the fuck cares, als het maar leuk is

Dus

:D Oke.. duidelijke taal... vooral dat fuck gedeelte...
Soms weet ik wel wat ik wil ;)
Ik heb genoeg alternatieve nick namen om uit te kiezen mocht die ene het niet mogen worden. Lady's, jullie denken allemaal veel te moeilijk!! :P

Heb vanavond naar een film zitten kijken (geloof dat ik deze al 3 keer heb gezien) en wederom greep de film me aan. Time to kill, wat een film! Vooroordelen en oordelen.... zitten we niet allemaal daar (onbewust) mee? Maar draai het eens om, verplaats je eens écht in de ander....... dan vallen alle vooroordelen én oordelen opeens heel anders uit.

Nou ja.... morgen nog een dagje werken en dan begint mijn weekend!! Yeah! :D

Sweet dreams!

Ik zou gewoon gaan voor 'oppersloerster' Jon  

Pip is in de cocoon-mood.. nog steeds na het bericht van AM dat ie ervandoor moet straks. Heel raar, alsof de wereld nu zo ver weg is en tegelijkertijd je zoveel bewuster bent van alles om je heen. Dat iedereen die je ziet een eigen verhaal heeft, eigen verdriet en plezier.

Nav therapie van vanmorgen ben ik nog meer teruggetrokken in huis. Ik maak mijn eigen wereldje in huis, heb vanmiddag 2 boeken gekocht en me best vermaakt in de boekenwinkel. Blijf daar altijd zo rondhangen :$ bij de wetenschapsboeken enzo :$

Je zou 't soms niet zeggen maar d'r zit wel ergens een hyperactieve hersencel in :o
quote:Ik zou gewoon gaan voor 'oppersloerster' Jon  Precies!

Ik ben weg! Op een oor! Slapen! Morpheus armen! Klaas Vaak!

Doei!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven