Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Enka, die ene overzichtssite had ik ook gevonden maar daar werkt niks op. En ik had frokkieenlola daar gemaild inderdaad, en het is nu de 12e, mag ik toch wel antwoord verwachten. Nou ja, misschien komt het nog.

Compu, joehoe wat fijn dat je thuis bent!!! Ik ben zo benieuwd naar de kleine man. Zie herkenbare dingen in hem?

Star, man nu tien dagen niet werken. Hij baalt echt heel erg en maakt zich zorgen. Komt vast goed, ik heb vertrouwen.
Sorry, moest een vraagteken zijn. Vandaag weer naar die speciale arts geweest?

Kan me zijn zorgen wel voorstellen, sterkte voor hem/jullie!
Snapte ik Star, vandaar antwoord op jouw vraag, tien dagen niet werken is uitslag van arts en dan verder kijken (letterlijk haha). Nog nieuws over vakantie?
Ah zo, ik snap het. Maak maar even mooi ge-/misbruik van de situatie dan nu deze nou eenmaal zo is

Nope, geen nieuws.
Duurt lang, voor je het weet is de vakantie voorbij .Hoe gaat het in huize Star?

Oudste heeft gezag van hulp-juf niet aanvaard. Hij heeft haar aangekeken en is gewoon weggelopen toen ze hem strafte. Echt erg. Snotaap.
Oei, dat was een minder puntje dus. Hopelijk accepteert hij het wel snel, want het ging zo geweldig goed aan je posts te zien

Goed hoor in huize Star, ben Starman beetje bij beetje weer aan het bewerken

Moederlief zei vandaag al als mannen lastig blijven doen, gaan wij gewoon weekend shoppen in Londen bijvoorbeeld en hebben zij pech. Ook leuk
Hallo!

Jin: ai vervelend van man zeg. Kan het echt verdere consequenties hebben? Mag hij ook geen werk aan de grond doen bijv.? Of wil hij dat ook niet? Is rust nu het beste?

Ai, oudste nog wel aan het verkennen? Tsja, hoort er vast ook bij. Komt vast goed. Ik moet officieel de 23ste weer beginnen maar volgende week wel al werkoverleg en vergadering. Begint op zijn eind te lopen dus. Jammer, heb het nog wel naar mijn zin Nog geen schoenen gevonden... En weet niet precies hoe lang ze is, draagt nu (net) maat 92.

Star: oeh shoppen in Londen, ik zou het wel weten hoor!

Compu weer thuis, fijn! Heerlijk met verse baby! Leuk!
Hoipipeloi!

Hier een berichtje van een blauwe wolk!

Alles prima. Goed gevoel over bevalling, weinig schade en een mooi kind!!

Ik merk nu pas hoe anders het was bij CG destijds.

Meneer drinkt al lekker, fijn weer zo'n poppetje aan de borst. En hij ruikt heerlijk..

Cg is zo lief en trots. En de kraamhulp is geweldig. Kortom; genieten. En tijd voor tranen morgen haha!
Jaaaaaaaaaaaa Compu wat goed je te lezen! Je klinkt relaxed vrouw
Amaal, nachtmerrie! Goddank goed afgelopen.

Ik was op de kermis ook ooit een vindster, mama ook zo van streek..

Je bent lekker op vakantie? Fijne week!

Jin, sterkte met mans oog en voor jou hoop ik dat het geen geraakte zenuw is.

Star en Suus, bedankt voor het sms'jes doorgeven!
Staat er al een foto op Hyves ergens van dat mooie kind?
Compu, wat geweldig! Super fijn die blauwe wolk. Het is jullie zo gegund!

Star, waar ben je starman over aan het bewerken? Over nog een baby of over vakantie? Shoppen Londen is leuk! Gaaf!

Bridges, dat is altijd zo in het onderwijs he? Dat je al moet voorbereiden in de vakantie. Kun je er rustig inkomen .

Kita ging niet zo goed met jongste vandaag. Vreselijk brullen bij het wegbrengen en ook toen ik hem kwam halen. Juf was heel lief voor hem. Hij hoefde ook geen ontbijt, wel middageten gelukkig. Oudste schijnt nogal gebokt te hebben en juf zag ook al dat het een ehm wat lastiger kind is. Ze vroeg ook echt door. Heel fijn. Hij heeft het er naar zijn zin en dat is echt geweldig.
Wow Compu: wat leuk om je al te lezen! Leuk! Je klinkt super! Gaaf hoor!
Zal vriend het laten roggelen, Star!

Voedingstijd voor de negenponder.
Negen pond is echt veel Compu, knap gedaan zo te lezen, met weinig schade. Het blijft natuurlijk een bevalling .
Keek al op fotosite van CG maar helaas, daar ook nog niets
Nog een baby, neuh, 3.5 jaar leeftijdsverschil vind ik mooi zat.

Bewerken dat hij toch wel zin in vakantie krijgt Ceetje ook ingeschakeld uiteraard.

Had Jongste geen zin? Of was hij gewoon verdrietig dat hij alleen was zonder jou? Kan hij naar Oudste toe als hij dat even zou willen?

Voedse Compu!
Ja jee, negen pond
Jongste had wel zin, maar was denk ik heel verdrietig, is ook veel voor hem ineens. Hij knapte op toen hij oudste in de tuin van de kita zag en toen hebben ze samen gespeeld. En toen ging iedereen weer naar zijn eigen klas en toen was het weer brullen geblazen, arm popje.
Proest
En ik maar zoeken naar naam van Compuzoon

Wat zielig. Gevoelig ding hè, Jongste?
quote:Jinny schreef op 12 augustus 2010 @ 20:59:[/

Jin weghalen wie het betreft

Bridge, naam post
Oeps... Sorry, is al gedaan!
ik wilde gewoon heel snel zijn haha Suze.
SUUS: NU JIJ

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven