Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach ja, mijn jongste. Gek hoor, ineens geen kind meer thuis. Lekker rust dacht ik, zit vent thuis met dat oog
Star: jij wilde er toch nog wel een? Dacht ik tenminste... Maar goed, nu onderhandelen over vakantie... Ceetje op ski zou wel onwijs leuk zijn natuurlijk. En nu leert ze het nog makkelijk. En er even lekker tussenuit, tank je zo lekker van bij en zo...
Ik ga jullie verlaten. Fijne avond!
Ja dat is gek hè Jin, zo rust... Jongste moet echt nog even wennen dus. Sneu. Ook huilen in de tijd dat je weg was? F. heeft het ook lang gehad bij brengen en halen. Ties ook trouwens. Niet leuk.

Ik heb trouwens zieke man thuis, en hij is niet eens zielig. Fijn hè!
Ja hoor, ik wil er ook nog wel eentje, maar nu nog niet. Het jongste mormel is net 11 maanden.

Whahahahahaha Jinnyman, arm ding
Dan is hij vast niet echt ziek Bridge
ladies!

Hai Compu! Wat vind ik het super fijn dat je op een blauwe wolk zit Wat heerlijk, wat heerlijk! Ik ben zo blij voor je meis. Geniet!

Star: kamp Hans dacht ik al. Nog nieuwe ontwikkelingen vandaag?

Jin, jammer, een mindere dag voor de heren. Die zullen misschien de spanning van papa ook nog wel wat oppikken? Beroerd wel voor je meneer. Sterkte voor hem!

Voor jou: goed dat je vertrouwen hebt!

Hier een pijnlijke arm: zondag ruzie gehad met oven en nu ontstoken. Nu ab kuur van een week. Wel een tikkie smerig gezicht: grote wond van cm of 10 die nu dus ook vuurrood is aan de randen. Pijn valt wel mee. Alleen als ik er weer eens wat mee raak (gebeurt nogal vaak aangezien het onderarm is

). Oeps wel
Je weet inmiddels wie het is Suus?

Djies, steek jij je arm even in de hens lekker ding

O nee, doe maar niet, doet zeer.
Ik wil er ook nog 1. Jammer voor mij zit ik wat dat betreft op de bank naast Bridge.

Maar goed, jongste mokkel is trouwens weer het vrouwtje. Nog wel wat jankerig dus er was echt wat maar koorts is over dus het zal wel goed zijn.

Vandaag in totaal 30 minuten in de auto geslapen en dan nog wil ze dus echt niet naar bed: ik heb haar net in de Bugaboo in bos in slaap gelopen. Nu nog zien dat ik haar slapend boven krijg...
Dat gaat jou lukken.

Naast Bridge en Mamax
quote:Star schreef op 12 augustus 2010 @ 21:07:

Dan is hij vast niet echt ziek Bridge Hij hangt op bank/bed of excuseert zich soms heel snel richting toilet, maar is volledig zelfvoorzienend. Hoef niets te doen, dus "goed" ziek
Nee, do tell wie het slachtoffer is..
Gelukkig zelfvoorzienend en hoef je geen billen af te vegen
Suus: au, arm! Niet fijn! Valt ook niets op te smeren dus? Straks goed smeren met callendulan of zo? En littekencreme? Blgh...

Ah zit je bij mij en Mamax op de bank. Gezellig. Vent wil ook niet? jammer. Vrede mee of nog kriebels?

Star: oh dus "gewoon" weer 3.5 jaar verschil ertussen? Voorlopig nog niet dus.
quote:Star schreef op 12 augustus 2010 @ 21:18:

Gelukkig zelfvoorzienend en hoef je geen billen af te vegen

Prima. Ben trots op mijn zieke man!

(Hoefde hem zelfs niet op te halen van zijn werk, zijn collega bracht hem thuis.)
quote:Suze2 schreef op 12 augustus 2010 @ 21:17:

Nee, do tell wie het slachtoffer is..

Hans dus. Van Q. Die heeft in een MSN-conversatie gezegd over Hans 'kutkarakter' 'vind hem gewoon eng' 'kunnen we hem niet weren van de volgende meet'.

Daarnaast heeft die eikel van een Boogje, overduidelijk in kamp Q, geprobeerd vanmiddag de insinuaties aan het adres van Hans en de verdediging van De Organisatie (Minny, Zwieber, Q en Dushi) voort te zetten, maar dat mislukte jammerlijk toen hij meldde dat er geen klachten waren over Hans, maar dat een paar vrouwen zich niet op hun gemak voelden omdat ze het idee hadden dat hij wel eens een oogje op hun zou hebben.

Er is dus NIKS gebeurd, terwijl dat wel zo overkomt door de manier waarop.

Laster dus.
Ik noemde Mamax expres niet want dacht dat die proces wel afgerond heeft met een ok gevoel? Of zit ik daarnaast Mamax (lekkere binnenkomer wel zo na je vakantie he? ).

Zo Bridge, die heb je goed opgevoed
Ja gewoon weer 3.5 jaar ertussen, het duurde al zolang voor ik deze erdoor had, give the man a break

O jee, dan had hij het wel te pakken als hij thuisgebracht werd!
quote:Suze2 schreef op 12 augustus 2010 @ 21:21:

Ik noemde Mamax expres niet want dacht dat die proces wel afgerond heeft met een ok gevoel? Of zit ik daarnaast Mamax (lekkere binnenkomer wel zo na je vakantie he? ).

Zo Bridge, die heb je goed opgevoed Mocht dat niet zo zijn, sorry Mamax
Compu van harte gefelicteerd meid ! Wat heerlijk dat hij er is en dat je een goed terug kijkt op de bevalling! Wat fijn dat je je zo goed voelt! Fijne kraamtijd!
Gut zeg, dat had ik toch niet achter Q gezocht. Al verschillen we regelmatig van mening, dat dan weer wel.

Na ja, ik was toch al niet van plan om naar die meet te gaan. Ga jij nog? Want je wilde wel toch?

Mal heb jij Hans vorige keer ontmoet?

Na, droevig gezeik dus. Erg onaardig van die troela's.
quote:Suze2 schreef op 12 augustus 2010 @ 21:21:

Zo Bridge, die heb je goed opgevoed

Tsja, dat is dan voordeel van trouwen hè. Je kunt oneindig veel in die kleine kloterige lettertjes opnemen...

Ik heb afgezegd. Net als vele anderen overigens. Ik regel mijn eigen meet wel met wie ik wil meeten.
Oh en ik heb DE tas gisteravond besteld! Ben als een kind zo blij.
Wordt er over me geroddeld ? Niks bijgelezen, wilde alleen even melden dat ik er weer ben, maar met vent vrij tot en met maandag nog helemaal in de vakantiestemming, dus zal er vanaf dinsdag wel weer meer zijn. Heerlijke vakantie gehad, heerlijk genoten van m'n mannen.

In antwoord op de vraag, ik heb er helemaal vrede mee dat ik twee geweldige mannen heb, ben ontzettend dankbaar dat ze het zo goed doen, maar af en toe knaagt het nog wel. Maar ben nuchter genoeg om te kijken naar wat ik heb na 2 keer een beroerde start.

Compu, ik begrijp dat je mannetje er is? Gefeliciteerd!! Ik ga gauw even op Hyves kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven