Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Zijn ze van hout? Ik dacht van plastic. Blijkt maar weer hoe goed ik de Kapla hoek bij Maxi bekeken heb.
Leuke tas Bridge!!!

Star, ik ga ook niet meer hoor. Wel naar jullie en de Tetters maar verder niet.

Suze, ik heb Hans wel ontmoet ja, en wat ik al eerder eerlijk heb gezegd in het andere topic; ik ben gewoon geen ster in conversaties met iemand die zo sociaal onhandig is, dus ik heb hem maar heel kort gesproken. Verder geen rare dingen gezien of gemerkt op de meet. Maar ja, ik ging eerst ook wel twijfelen door de stelligheid waarmee eea beweerd werd. Ik dacht dat er uit sociale onhandigheid best onbedoeld wat fout kon zijn gegaan. Tot ik las dat lang van te voren al is gepraat over Hans te weren. Dat vind ik wel knap als je dat al maanden weet voor er 'klachten' komen. Dit is mijn korte samenvatting
Hans is gewoon het haasje en Boogje een boqqelul.
Sneu volk...

Prima samenvatting Mal
Suus heb je je jongste nog rustig in bed gekregen?

Mamax fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad, waar waren jullie? Hier zit de vakantie er weer op, vandaag weer gewerkt

Jeetje wat schrikken Amalia, he bah, echt heel naar! Godzijdank niets gebeurd maar de schrik zit er goed in.

Mal leuke jas, waar hebbie hem gekocht?

Hahaha Jin, die mannen van jou gunnen je geen rust! Je grote man om je heen is vast gezellig en anders kun je hem altijd nog met de oppaskat naar de dierenarts laten gaan!
Juud, briljant idee wel
Juud, ik heb die in Bataviastad gekocht! Moest jij vandaag al werken, de scholen beginnen volgende week toch pas?

Mamax, leuk dat je er weer bent!

En Compu, jij bent er ook weer snel bij. Ik zit al te F5-en op de groep, maar nog geen baby te zien
Kapla is GAAF! Staat op mijn verjaardagslijstje voor 5e verjaardag van Sjors.
anoniem_46815 wijzigde dit bericht op 12-08-2010 22:00
Reden: ik ben al 5 geweest..
% gewijzigd
Jeeh Compu heeft een zoon! Gefeliciteerd met de kleine knul!

Amalia, wat een afschuwelijk verhaal! Ohh ik krijg er gewoon helemaal kippevel van. En dan duren die 15 minuten echt verschrikkelijk lang

Jinny wat vervelend van je man! Dus nu nog minimaal een week thuis? Wel heftig hoor

Auw Suze, dat is niet lekker zo'n ontstoken brandwond op je arm. Ik hoop dat de ab snel helpt, al zal het nog wel een tijdje pijn doen

Bridges, heb je de kapla blokjes bij de Ikea vandaan? Daar hebben ze nl ook de 'nep' versie.
Ja, maandag met de kids maar vandaag alles inrichten en voorbereiden.

Jas is leuk, paste hij die van vorig jaar niet meer of zeg ik nu iets heel geks, haha!

Haha goeie oplossing toch Star! Wat een gedoe op dat meetingtopic en dat allemaal omdat Hans niet mag komen .
Naat: nee niet bij ikea. Niet gezien ook daar. Nu via internet besteld.

Juud: jee jij zit week voor mij natuurlijk. Lekker ingericht?
Mal, mijn mail ligt er uit.
quote:Star schreef op 12 augustus 2010 @ 22:02:

Mal, mijn mail ligt er uit.

Hoe kan dat nou weer!

Maar ik ga toch naar bed! Ik zie jullie morgen weer. Slaap lekker.
Wat een nare dingen bij Drek en Netwerk vanavond zeg.
Mailbox vol ofzo

Welterusten, hopelijk een rustige nacht
Juud, hoe was je eerste werkdag weer, na de vakantie?

Mamax, heb je een leuke vakantie gehad?

Mal wat een leuke jas voor Mr J! Hoe gaat het met hem? Gaat hij ook al snel op zn nieuwe school beginnen, of is hij daar al?

Star, jij bent er toch ook altijd weer bij, bij elke rel Ik wilde gisteravond al hier reageren, maar bleef hangen in het afscheidstopic2 en kwam midden in die rel en ben daardoor jullie helemaal vergeten Sorry sorry
Klopt Naat, geen leven enzo

Maar goed, jij zat dus ook in meeleesmode
ja lekker gewerkt, nieuwe duo dus wel even aftasten, maar leuk!

Ben jij al met je cursus/opleiding begonnen? Of begin je dit jaar?
Maar ben er nu wel klaar mee geloof ik, anders zit ik over een paar uur nog. En Starman en Ceetje gaan om 00.00 starrenkieken, dus ik moet warme choco maken geloof ik
Hey Naat, hoe is het met ww?
Haha ik las ook al mee...

Juud: ik begin 10 september met de opleiding, dus ben benieuwd! Erg veel zin in!
Haha.. ja ik ga me daar niet in bemoeien. Ten eerste omdat ik iedereen stiekem wel 'ken' en zij mij niet. En te tweede ging het erg snel..

Ach Star, jij zit toch elke dag maar een kwartiertje op Viva, maar je heb er gewoon een neus voor
ja, veel sterren vannacht he! Leuk datze dat samen doen, gewoon in de tuin? Lekker warme choc!
Kwartiertje

Bridge, is opleiding overdag?
quote:Star schreef op 12 augustus 2010 @ 22:05:

Maar ben er nu wel klaar mee geloof ik, anders zit ik over een paar uur nog. En Starman en Ceetje gaan om 00.00 starrenkieken, dus ik moet warme choco maken geloof ik Echt? Wow, gaaf! Blijft Ceetje wakker of slaapt ze en maken jullie haar wakker? Is het helder genoeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven