paarse mascara?!?!
vrijdag 13 augustus 2010 om 12:14
Hoi,
Ik heb groene ogen en hoorde laatst dat je met paarse oogmake-up het groen van je ogen kan accentueren. Nu heb ik paarse oogschaduw gekocht maar vind het helemaal niet mooi. Iets subtieler leek me paarse mascara, ik heb dat wel eens zien staan. (donkerpaars)
Wie kent of gebruikt dit? Is het wat? Heeft een bepaald merk nog de voorkeur?
thnx!
Ik heb groene ogen en hoorde laatst dat je met paarse oogmake-up het groen van je ogen kan accentueren. Nu heb ik paarse oogschaduw gekocht maar vind het helemaal niet mooi. Iets subtieler leek me paarse mascara, ik heb dat wel eens zien staan. (donkerpaars)
thnx!
vrijdag 13 augustus 2010 om 12:28
vrijdag 13 augustus 2010 om 12:33
quote:iris1969 schreef op 13 augustus 2010 @ 12:28:
Ik gebruik al jaren donkerpaarse mascara van Yves Saint Laurant in combinatie met donkerpaarse oogschaduw van dat merk (dat zit in een duobakje, eentje is gewoon en eentje is met subtiele glinsertjes) en dat is wel heel mooi (al zeg ik het zelf ). Erg duur, maar de investering meer dan waard.Heel donker dan?
Ik gebruik al jaren donkerpaarse mascara van Yves Saint Laurant in combinatie met donkerpaarse oogschaduw van dat merk (dat zit in een duobakje, eentje is gewoon en eentje is met subtiele glinsertjes) en dat is wel heel mooi (al zeg ik het zelf ). Erg duur, maar de investering meer dan waard.Heel donker dan?
vrijdag 13 augustus 2010 om 13:03
Benefit (te koop bij Sephora) heeft een auberginekleurige mascara. ik gebruik het ook bij mijn bruine ogen en op 1 of andere manier lijken zelfs mijn ogen "opener" ermee. Maar volgens mij is paarsig mooi bij blauwe ogen en is bruin bij groen juist sprekender. Probeer anders even met een bruine oogschaduw te experimenteren en kijk of dat je oogkleur naar voren haalt.
vrijdag 13 augustus 2010 om 13:31
quote:iris1969 schreef op 13 augustus 2010 @ 13:00:
[...]
Haha, Valt wel mee hoor. Er is alleen ook lichtpaars en een soort van auberginepaars, waar je huilogen van krijgt.Oh dat van die huilogen heb ik ook altijd bij de wat rode tinten oogschaduw. Bij de hema hebben ze hele fijne crème-oogschaduw met een glittertje. Ik maak altijd eerst het ooglid wit met een potlood en dan deze creme erop,dan komt hij het beste uit.
[...]
Haha, Valt wel mee hoor. Er is alleen ook lichtpaars en een soort van auberginepaars, waar je huilogen van krijgt.Oh dat van die huilogen heb ik ook altijd bij de wat rode tinten oogschaduw. Bij de hema hebben ze hele fijne crème-oogschaduw met een glittertje. Ik maak altijd eerst het ooglid wit met een potlood en dan deze creme erop,dan komt hij het beste uit.
vrijdag 13 augustus 2010 om 13:33
quote:anjapanja schreef op 13 augustus 2010 @ 12:14:
Hoi,
thnx!
Heb je donkerpaarse of lila oogschaduw gekocht? Als ik donkerpaars direct op de huid aanbreng (dus zonder poeder of evt. oogpotlood) vind ik dat de kleur vaak niet tot zijn recht komt.
Je kunt misschien ook nog eens experimenteren met de paarse oogschaduw?
Bij de action hebben ze van die doosjes met verschillende kleuren oogschaduw, spotgoedkoop en mooi om te proberen! Zo kwam ik erachter dat donkerblauwe oogschaduw toch wel paste bij mijn ogen.(blauwe ogen)
Hoi,
thnx!
Heb je donkerpaarse of lila oogschaduw gekocht? Als ik donkerpaars direct op de huid aanbreng (dus zonder poeder of evt. oogpotlood) vind ik dat de kleur vaak niet tot zijn recht komt.
Je kunt misschien ook nog eens experimenteren met de paarse oogschaduw?
Bij de action hebben ze van die doosjes met verschillende kleuren oogschaduw, spotgoedkoop en mooi om te proberen! Zo kwam ik erachter dat donkerblauwe oogschaduw toch wel paste bij mijn ogen.(blauwe ogen)
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:39
Ik vind kleurenoogschaduws nooooit leuk staan bij mezelf. Meestal is het bruin. Heb een betje fletse oogkleur vind ik zelf, niet groen niet blauw niet grijs maar ertussenin. Merk wel dat als ik mn oogleden wat aanzet met zwart of donkerbruin potlood en het op mn ooglid wat vervaag en over laat gaan in een kleur dat het dan veel mooier staat. Dus denk dat je met het vervagen van donker naar licht best iets moois kunt maken met paarse oogschaduw