Minnaar gaat scheiden

13-08-2010 17:33 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geschokt, mijn minnaar gaat scheiden en dat heeft niets (??) met mij te maken ?!??

Mijn beste vriendje en minnaar in 1 waar ik al 8 jaar lief en leed mee deel (met ingebouwde emotionele afstand en praktische beperkingen, want allebei getrouwd) heeft me verteld dat hij gaat scheiden. Ik was de 1e die het hoorde, dat wel, maar wel een paar maanden nadat de beslissing in zijn hoofd gemaakt was. Ook zag hij in eerste instantie niet in dat dit iets voor onze relatie zou betekenen, hij dacht dat dat gewoon zo door zou gaan. Bizar is nog wel dat hij altijd doodsbang was dat eea uit zou komen want hij wilde echt NOOIT scheiden.

Wat moet ik hier nou uit concluderen? Ik voel me op afstand gehouden want niet betrokken bij zijn emotionele overpeinzingen. Ook was ik even bang dat hij nu achter mij aan zou gaan, maar tegelijk ben ik ook wel beledigd dat dat niet zo is. Raar hoe iemand die je zo lang zo na aan je hart voelt, opeens een vreemde kan lijken doordat hij er heel anders in lijkt te zitten.

Ik vind het lastig er nu over te beginnen, want hij heeft het zwaar vanwege de scheiding, en heeft natuurlijk geen behoefte aan nog meer sores maar tegelijk voelt het niet goed. Ik twijfel tussen op de spits drijven, dan heb ik snel duidelijkheid, en afwachten tot eea in rustiger vaarwater is.
Tsja. Wie ben jij om die gevoelens met jou te delen. Dat jij dat 'verwacht' vind ik vreemd. Want jij bent niets meer dan een minnares. Ook na 8 jaar.
Raar hoe iemand die je zo lang zo na aan je hart voelt, opeens een vreemde kan lijken doordat hij er heel anders in lijkt te zitten.

Ik zou zeggen dat je eens contact op moet nemen met zijn ex, die weet precies hoe het voelt.
Ja, dat vind ik echt.
Bah.
Ja, dat vind ik echt.
Zo zie je maar weer dat je dus niet degene bent met wie hij dit deelt. Het zou misschien een teken voor je kunnen zijn. Ik kan me wel voorstellen dat het zeer doet en dát is echt naar voor je echter ik denk dat je dit toch wel had kunnen weten óndanks dat je gevoel voor hem groot is ziet hij jou dus al 8 jaar lang anders.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik kan me ergens wel voorstellen hoe je je daarbij voelt, maar toch, de roze wolk waar je 8 jaar op zat, en die je enige "zekerheid bood", is vervangen door onzekerheid. Zoals Enn zegt, hij ziet jullie toch blijkbaar anders dan jij had gedacht.

Je staat weer met beide voeten op de grond denk ik, en dat is niet slecht.
Tja, kennelijk is 't niet alleen zijn vrouw die hem niet begrijpt.
Ach, misschien wist jij wel van niks omdat hij ook van niks wist. Omdat het misschien wel zijn vrouw is die de knoop onverwacht toch doorgehakt heeft. En niet hij.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
O jeetje, nou ga je opeens vreemd met een vrijgezelle man. Dat verandert alles. Wie moet je naaien om dit jaar nog aan je quotum te komen?
quote:sassafras schreef op 13 augustus 2010 @ 17:55:

Tja, kennelijk is 't niet alleen zijn vrouw die hem niet begrijpt.
quote:Murdoch schreef op 13 augustus 2010 @ 18:01:

O jeetje, nou ga je opeens vreemd met een vrijgezelle man. Dat verandert alles. Wie moet je naaien om dit jaar nog aan je quotum te komen????
This is not kosher!
Tja de wereld draait nou eenmaal niet alleen om jou. Dus als je minnaar wil scheiden dan is dat zijn goed recht. Lijkt me niet dat hij verplicht is om zijn overwegingen daarover met jou te delen. Dat is iets tussen zijn vrouw en hem net als seks zou moeten zijn
Tja..... Wat wil je van ons weten?
leuk voor je man ook dit.
Mag jouw man weten van jullie relatie?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Jullie verhouding gaat gewoon door zegt hij.

Dat is dan toch prima?

Wat is je probleem?

Had je gehoopt dat hij zou scheiden óm jou en met jou door zou gaan? Wil je betrokken zijn bij zijn scheiding? Waarom dan?
Of ben je bang dat hij nu lekker gaat scharrelen met andere vrouwen en jou aan de kant schuift als hij een blijvertje tegenkomt?
quote:Circulair schreef op 13 augustus 2010 @ 18:30:

Of ben je bang dat hij nu lekker gaat scharrelen met andere vrouwen en jou aan de kant schuift als hij een blijvertje tegenkomt?In de praktijk gebeurt dit wel vaak.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Forreal is, denk ik, bang dat haar man er nu achter komt dat zij al 8 jaar een minnaar heeft waarmee zij lief en leed deelt.

Sorry hoor maar heeft iemand een bakkie voor mij.... :puke: ...oeps, te laat.
Verwacht je nou echt begrip en medeleven hier op het het forum?......begrip voor het bedonderen van je eigen vent , medeleven voor je zielige, egocentrische houding?
Da's natuurlijk best balen, dat hij niet om jou scheidt ; heeft zijn vrouw soms een ander? Dat zou verklaren waarom hij er met jou niet over heeft gesproken.

Nu zal hij wel op " oorlogspad " gaan om een singel vrouw te scoren. Kan die afspreken/ bellen / etc. wanneer hij maar wil.

Rot voor je.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:forreal schreef op 13 augustus 2010 @ 17:33:

Ik twijfel tussen op de spits drijven, dan heb ik snel duidelijkheid, en afwachten tot eea in rustiger vaarwater is.Wat wil jij eigenlijk? Je wilt niet dat hij helemaal voor je gaat, maar je wilt ook dat alles zo blijft. Dat kan natuurlijk niet. Ik denk dat je eens goed naar je huwelijk moet kijken, dat heeft hij duidelijk ook gedaan.
wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .

Sorry heb deze slogan éven van je geleend hoor bgb (vond em wel toepasselijk)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 augustus 2010 @ 18:50:

Da's natuurlijk best balen, dat hij niet om jou scheidt ; heeft zijn vrouw soms een ander? Of heeft hij soms (nog) een ander, waar jij niets van weet?
Wil je zelf ook scheiden TO.

Om vrij voor hem te zijn ??
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven