tetterettes tetteren augustus uit

vrijdag 13 augustus 2010 om 22:46
quote:Zoebie schreef op 13 augustus 2010 @ 22:33:
Oh Ratteke, ik was al naar je op zoek. Dus toch. Wat naar zeg. Toen ik las dat het de alvleesklier was vreesde ik al het ergste. Ja hé, je verstand zegt dat het goed is, maar je gevoel is anders.
Sterkte de komende dagen.
Dank je wel lieverd, nu wilden we eigenlijk wel dat het zijn hart was. Daar kan je tenminste wat aan doen. Aan een kapotte alvleesklier niet.
We hebben net de rouwbloemen uitgezocht. Een heel mooi boeket met roze rozen en lila dingen met een hele moeilijke naam. Die gaan we morgen bestellen.
En ik ben blij dat je gewoon Zoebie blijft! Ik ga ook niet wisselen hoor. Geen idee hoe ik me dan wil noemen. En wat voor ava ik daar bij moet nemen.
Oh Ratteke, ik was al naar je op zoek. Dus toch. Wat naar zeg. Toen ik las dat het de alvleesklier was vreesde ik al het ergste. Ja hé, je verstand zegt dat het goed is, maar je gevoel is anders.
Sterkte de komende dagen.
Dank je wel lieverd, nu wilden we eigenlijk wel dat het zijn hart was. Daar kan je tenminste wat aan doen. Aan een kapotte alvleesklier niet.
We hebben net de rouwbloemen uitgezocht. Een heel mooi boeket met roze rozen en lila dingen met een hele moeilijke naam. Die gaan we morgen bestellen.
En ik ben blij dat je gewoon Zoebie blijft! Ik ga ook niet wisselen hoor. Geen idee hoe ik me dan wil noemen. En wat voor ava ik daar bij moet nemen.
vrijdag 13 augustus 2010 om 22:48
Aan Tonks kan ik ook wel wennen trouwens: net zoveel letters als de vorige afkorting .
Maar nu weer even serieus, Bieb, ik vind het leuk om te lezen dat jullie het weer gaan proberen en dat je ook duidelijk je grenzen hebt gesteld. Ik hoop dat we nog heel veel mogen lezen over jullie liefde .
Anneke, wat klink jij toch heerlijk enthousiast over je nieuwe baan, je bent er zo te lezen helemaal in je element. En het uitstapje naar Calgary klinkt ook goed .
Maar nu weer even serieus, Bieb, ik vind het leuk om te lezen dat jullie het weer gaan proberen en dat je ook duidelijk je grenzen hebt gesteld. Ik hoop dat we nog heel veel mogen lezen over jullie liefde .
Anneke, wat klink jij toch heerlijk enthousiast over je nieuwe baan, je bent er zo te lezen helemaal in je element. En het uitstapje naar Calgary klinkt ook goed .

vrijdag 13 augustus 2010 om 23:06
ben nog op de 1e pagina lees zo verder maar eerst even antwoord op de praktische vraag van Ratteke.
de bank krijgt geen bericht als er een overlijden is.
als er een akte van overlijden is en een akte van erfrecht kan de erfgenaam of erfgenamen dat komen brengen op de bank.
zolang dat er niet is zul je geen geld op kunnen nemen.
(tenzij die pincode weer boven water komt)
de bank krijgt geen bericht als er een overlijden is.
als er een akte van overlijden is en een akte van erfrecht kan de erfgenaam of erfgenamen dat komen brengen op de bank.
zolang dat er niet is zul je geen geld op kunnen nemen.
(tenzij die pincode weer boven water komt)
vrijdag 13 augustus 2010 om 23:11
quote:NymphadoraTonks schreef op 13 augustus 2010 @ 22:31:
Waar dacht je dat Figg vandaan kwam kattenvrouwtje?
[afbeelding]
Squib!
[afbeelding]
Anders was het Sophie-Anne geworden. maar die was al bezet.
Mede daardoor kwam de link ook. Shit. had ik me nu maar arabella fig genoemd
Waar was je 3 uur eerder?
Waar dacht je dat Figg vandaan kwam kattenvrouwtje?
[afbeelding]
Squib!
[afbeelding]
Anders was het Sophie-Anne geworden. maar die was al bezet.
Mede daardoor kwam de link ook. Shit. had ik me nu maar arabella fig genoemd

Waar was je 3 uur eerder?

vrijdag 13 augustus 2010 om 23:40
vrijdag 13 augustus 2010 om 23:46
quote:NymphadoraTonks schreef op 13 augustus 2010 @ 23:42:
En zoutzuurtjes voor acid pops is toch ook prachtig verzonnen. Ik Harry Potter
Ik ken zeker 2 personen die het nog leuker vinden.
Een jongen van 25 met tattoos van HP (ja hij bestaat ) en een meisje van 18 die echt A-L-L-E-S weet. Van 1e druk tot spreuken.
We hebben weleens zo'n vragenspel gespeeld, maar als 1 van hen aan de beurt is kom je er gewoon niet meer tussen.
Je komt sowieso niet tussen hun in tijdens gesprekken, want het gaat alleen maar over HP (en muziek).
Ik kan daar alleen maar van genieten eigenlijk.
En zoutzuurtjes voor acid pops is toch ook prachtig verzonnen. Ik Harry Potter
Ik ken zeker 2 personen die het nog leuker vinden.
Een jongen van 25 met tattoos van HP (ja hij bestaat ) en een meisje van 18 die echt A-L-L-E-S weet. Van 1e druk tot spreuken.
We hebben weleens zo'n vragenspel gespeeld, maar als 1 van hen aan de beurt is kom je er gewoon niet meer tussen.
Je komt sowieso niet tussen hun in tijdens gesprekken, want het gaat alleen maar over HP (en muziek).
Ik kan daar alleen maar van genieten eigenlijk.
vrijdag 13 augustus 2010 om 23:47
quote:biebelien schreef op 13 augustus 2010 @ 19:37:
Maar tegelijkertijd steunt het verhaal van Poez me ook enorm (dank Poez...ik heb het in de auto nog gelezen voor ik naar MO ging)
één keer koudwatervrees wil ik hem vergeven.
één keertje......
Ik heb een beetje reservemaar het was net super om hem te zien en te spreken.
hebben gepraat (jaaah Poez...face to face )
en gaan het weer proberen....ik houd alleen mijn hart en mijn grenzen goed in de gaten.
Go Girl! Fijn dat jullie er toch weer voor gaan. Laat hem goed weten hoor, dat hij in reservetijd speelt. Niet jij, maar hij moet zichzelf nu bewijzen!
Maar tegelijkertijd steunt het verhaal van Poez me ook enorm (dank Poez...ik heb het in de auto nog gelezen voor ik naar MO ging)
één keer koudwatervrees wil ik hem vergeven.
één keertje......
Ik heb een beetje reservemaar het was net super om hem te zien en te spreken.
hebben gepraat (jaaah Poez...face to face )
en gaan het weer proberen....ik houd alleen mijn hart en mijn grenzen goed in de gaten.
Go Girl! Fijn dat jullie er toch weer voor gaan. Laat hem goed weten hoor, dat hij in reservetijd speelt. Niet jij, maar hij moet zichzelf nu bewijzen!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zaterdag 14 augustus 2010 om 00:20
Ik was zoon in slaap aan 't praten... Mislukt
't Arme kind is zó zenuwachtig! Gaat morgen bij opa en oma logeren voor 1 nachtje, en maandag weer naar school... Heeft 'ie zin in hoor, in allebei. Maar spààànnnnnuuunnnndddd!!!!!
Heb m'n flesje Bach druppels maar weer tevoorschijn gehaald, wat druppels in de yoki gedaan en aan 't kind gegeven. Toen was 'ie in 10 minuten onder zeil..
't Arme kind is zó zenuwachtig! Gaat morgen bij opa en oma logeren voor 1 nachtje, en maandag weer naar school... Heeft 'ie zin in hoor, in allebei. Maar spààànnnnnuuunnnndddd!!!!!
Heb m'n flesje Bach druppels maar weer tevoorschijn gehaald, wat druppels in de yoki gedaan en aan 't kind gegeven. Toen was 'ie in 10 minuten onder zeil..
zaterdag 14 augustus 2010 om 00:27