I (would) stay..

13-08-2010 17:42 107 berichten
Ik blijf. Ik heb in de afgelopen 10/11 jaar een aantal topics geopend die op 1 hand te tellen zijn. Dus ik dacht gezien de timing kan ik nu mooi van de gelegenheid gebruik maken om een topic te openen om mezelf op de kaart te zetten.

Deze pijler kan wel wat boost gebruiken..:) dus dan maar gelijk wat egoboost.

NB; dit is een luchtige noot..

Uiteraard kan iedereen dit topic misbruiken om te komen melden dat je eigenlijk weg wil maar daar vanaf ziet. Of dat je voor nu even een break neemt maar zeker weten weer terug gaat komen.

Of..
Daarna volgden er pas meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof je ik zie door de bomen niet meer wie er het eerst een stekje heeft geplant.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Geeft niks VC. Heb trouwens op de van jou gelijknamige site een heel kek jurkje besteld. Was derde bestelling waarvan eerste twee niet pasten. 3x is scheepsrecht..het zal en moet!
Ja Julus, is laaaaaang geleden, maar inderdaad, we hebben wel eens bij mij in de tuin gekletst!
En was inderdaad gezellig!
Ik wist het, leuk om je weet te zien hier!

Je woont zo ontzettend mooi, weet ik nog. Nog steeds?

Is het een jaar of 9 geleden inmiddels?

Mijn god..:)
Jaaah, daar woon ik nog steeds! En volgens mij is het inderdaad bijna 9 jaar geleden of zo, jij was de allereerste die ik via het forum irl ontmoette
quote:Ardberg schreef op 13 augustus 2010 @ 17:47:

[...]

Wat maakt het uit. Het is maar internet.

Dat je dat nog durft te zeggen na alles wat er gebeurt is .

Gevoel voor understatement?
quote:Carlien schreef op 13 augustus 2010 @ 22:57:

Jaaah, daar woon ik nog steeds! En volgens mij is het inderdaad bijna 9 jaar geleden of zo, jij was de allereerste die ik via het forum irl ontmoette

Echt, en daarna was je voorgoed genezen van irl meeten?

Blijf je voorlopig nog rondhangen hier?
Hahaha, nee hoor, ik heb daarna nog meer forummers ontmoet! En allemaal leuk . Ik hang altijd op het forum rond, elke dag zowat, maar ik post maar in weinig topics. Dus ja, ik hang nog wel een tijdje rond hier .
Ik had je nog niet gespot, maar kom ook in heel veel topics niet meer. Niet zoals vroeger iig. Ik word ouder (en wijzer), hoop ik...:)
Ben ik een van de weinigen die dat loepje retehandig vind om m'n eigen posts terug te vinden? En ik vind 't beheurlijk naïef om nu pas te bedenken dat je de loep-functie niet prettig vindt.

En Iry, als jij gequote wordt op 'n ander medium denk ik zomaar dat het anderen alleen humor of wat wijsheid oplevert. Gewoon zo blijven dus!
Ann Liv, ik vind dat loepje ook handig voor mijn eigen berichten
Hè, gelukkig, ik dacht dat ik de enige chaoot was die mijn eigen posts niet bij kon houden.
quote:Carlien schreef op 13 augustus 2010 @ 23:43:

Hahaha, nee hoor, ik heb daarna nog meer forummers ontmoet! En allemaal leuk . Ik hang altijd op het forum rond, elke dag zowat, maar ik post maar in weinig topics. Dus ja, ik hang nog wel een tijdje rond hier .Heej Carlien!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik vind de ophef zwaar overtrokken. Wat een naïeve gedachte dat nu pas met de knopjes alles 'openbaar' zou zijn. Ik heb in het verleden al zo vaak gelinkt op andere fora naar Viva-topics.

Ik blijf dus ook lekker.
Alex!!! Tjeeee, jou ben ik lang niet tegengekomen op het forum! (en daarbuiten...) Wat leuk dat je hier ook nog steeds bent (en wat een geweldig motto!! )
Ook ik blijf.

Heb nooit gedacht dat ik over het wel of niet op het een forum blijven zou nadenken. Vandaag heb ik dat dus gedaan.

Wat betekenen de knopjes voor mij? Heb ik mezelf gevraagd.

Tja wat? Eigenlijk niets. Een ander kan nu in zijn media aangeven dat ze een topic waar ik misschien post interessant vind.

Maar wat post ik dan?

Mijn oprechte mening. Wat ik op dat moment denk, wat ik op dat moment voel, wat ik ergens van vind. Soms denk ik er een dag later anders over, soms veranderd mijn kijk op de wereld (door heteen forum) maar op het moment van posten dacht ik er zo over.

Jammer als andere mij zullen herkennen. Ik hoop dat ik dat nooit zal meemaken, dat een vriendin via hyves een verhaal leest en denkt he die Kusunum dat is XXX de vriendin van XX.

Sorry voor mijn lange betoog in een topic waar je je zelf mee op de kaart wil zetten
Ik ben zóóóóó blijvig, had er al een eigen topic over zelfs .

Ik wil niks niets bagatelliseren, maar sjonge, wat een hoop poeha om niks toch? Gewoon je even verdiepen in al die prive-info die je de afgelopen 10 jaar op het forum hebt neergepend, en je lacht je toch een breuk om die knoppies?
quote:Carlien schreef op 14 augustus 2010 @ 03:23:

Alex!!! Tjeeee, jou ben ik lang niet tegengekomen op het forum! (en daarbuiten...) Wat leuk dat je hier ook nog steeds bent (en wat een geweldig motto!! )Da's inderdaad lang geleden hè? Ik zit ook bijna niet meer op het forum, met uitzondering van 1 kletstopic (Cheers). Maar dat geldt dan zeker ook voor jou? Want ik lees nog wel hier, maar heb jouw naam ook zelden voorbij zien komen. En je bent nog steeds een nachtbraker, zie ik
Ik denk trouwens dat mijn forumplezier danig wordt verpest als ik niemand meer herken. Vooral via mobiel, dus zonder ava's is het vreselijk.
Ik zie toch opeens een voordeel; je kunt vanaf nu een compleet nieuwe persoonlijkheid creeren. Laat je fantasie de vrije loop, geen kip die weet wie je was!
quote:kusunum schreef op 14 augustus 2010 @ 03:49:

Ook ik blijf.

Heb nooit gedacht dat ik over het wel of niet op het een forum blijven zou nadenken. Vandaag heb ik dat dus gedaan.

Wat betekenen de knopjes voor mij? Heb ik mezelf gevraagd.

Tja wat? Eigenlijk niets. Een ander kan nu in zijn media aangeven dat ze een topic waar ik misschien post interessant vind.

Maar wat post ik dan?

Mijn oprechte mening. Wat ik op dat moment denk, wat ik op dat moment voel, wat ik ergens van vind. Soms denk ik er een dag later anders over, soms veranderd mijn kijk op de wereld (door heteen forum) maar op het moment van posten dacht ik er zo over.

Jammer als andere mij zullen herkennen. Ik hoop dat ik dat nooit zal meemaken, dat een vriendin via hyves een verhaal leest en denkt he die Kusunum dat is XXX de vriendin van XX.

Sorry voor mijn lange betoog in een topic waar je je zelf mee op de kaart wil zetten Jij hebt erover nagedacht!
Alex, ik zit ook eigenlijk nog maar op 1 kletstopic: Perfect Day. Dreamer zit op allebei, weet ik .
quote:Carlien schreef op 14 augustus 2010 @ 13:05:

Alex, ik zit ook eigenlijk nog maar op 1 kletstopic: Perfect Day. Dreamer zit op allebei, weet ik .Tssssk, die Dreamer! Nou, ik vind 't leuk dat ik je weer eens tegenkom hier We zouden eigenlijk weer eens moeten mailen - effe bijbeppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven