I (would) stay..

13-08-2010 17:42 107 berichten
Ik blijf. Ik heb in de afgelopen 10/11 jaar een aantal topics geopend die op 1 hand te tellen zijn. Dus ik dacht gezien de timing kan ik nu mooi van de gelegenheid gebruik maken om een topic te openen om mezelf op de kaart te zetten.

Deze pijler kan wel wat boost gebruiken..:) dus dan maar gelijk wat egoboost.

NB; dit is een luchtige noot..

Uiteraard kan iedereen dit topic misbruiken om te komen melden dat je eigenlijk weg wil maar daar vanaf ziet. Of dat je voor nu even een break neemt maar zeker weten weer terug gaat komen.

Of..
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor ik blijf!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zoveel topics heb ik ook niet geopend. En ik vind het hier te gezellig. En ik blijf voor iedereen op het forum herkenbaar. Dus ik blijf als Amandroe.
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Je kunt je topic meteen op hyves,facebook, twitter of ??? (wat is dat laatste) zetten? Dan sta je meteen goed op de kaart!
Nou vooruit, dan blijf ik toch maar!!
Ik blijf ook!

met of zonder die rare knopjes
Ik blijf uiteraard ook.
Ik blijf ook, ik weet niet of al mijn topic's gaan blijven.

Maar dat zal wel met veel pijn en moeite gaan worden als ze weg gaan, zoveel waardevolle posts staan daar in van vele forummers, tevens brengt het een hoop hersenspinsels van mij in kaart en daarmee ook.... mij.
Das allemaal leuk en aardig maar hoe weet ik (weten we) wie jullie zijn?

Janna, haha, ware het niet dat ik totaal niets te melden heb en dus niet van commerciele waarde ben!
quote:Julus schreef op 13 augustus 2010 @ 17:46:

Das allemaal leuk en aardig maar hoe weet ik (weten we) wie jullie zijn?Wat maakt het uit. Het is maar internet.
quote:Ardberg schreef op 13 augustus 2010 @ 17:45:

Ik blijf uiteraard ook.Whahah hebben jullie écht geruild??
Touched by her Noodly Appendage!
Ik heb zelfs nog nooit een topic geopend. Oh ja en ik blijf gewoon.
Precies iry, zo zie ik het dus ook..mijn account opheffen betekent dus ook dat ik mezelf gewoon laat verdwijnen. Eeuwig zonde natuurlijk met al die enorm goeie bijdragen van mij

Ik zei het al eerder, dit forum is voor mij ter lering maar vooral ende vermaeck. Voor jullie toch ook?
quote:Julus schreef op 13 augustus 2010 @ 17:46:

Das allemaal leuk en aardig maar hoe weet ik (weten we) wie jullie zijn?

Nou ik ben Iry. Goed onthouden dan he? zeg maar even na, IER-IE, of mag ook AAAI-RIE.

Of bedoel je dat niet?
Noez, probeer het eens en je weet (niet) wat je mist!

Ardberg, is het ook. Voor het geval je dit ietsje sarcastisch bedoelde; is het ook.
Ik blijf ook. Trouwens niet eens overwogen om weg te gaan. Ik blijf het een ongeloveloos stomme actie vinden en ik kan mij heel goed voorstellen dat bij veel forummers de angst om het hart slaat om herkend te worden. Maar ik heb die angst niet. En dan word ik herkend...nou, de koffie staat klaar hoor . Ik ben trouwens al te oud om mij ergens voor te hoeven schamen .
Hey Iry! Zie je mijn naam? Met dank aan jou!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Spaghetti_Monster schreef op 13 augustus 2010 @ 17:47:

Whahah hebben jullie écht geruild??Ja leuk hè?
quote:iry schreef op 13 augustus 2010 @ 17:49:

[...]

Nou ik ben Iry. Goed onthouden dan he? zeg maar even na, IER-IE, of mag ook AAAI-RIE.

Of bedoel je dat niet?

Alsof ik jou zou kunnen vergeten, jij bent mijn favoriet!

(beetje slijmen kan soms handig zijn, ook al is het maar internet)
quote:Julus schreef op 13 augustus 2010 @ 17:51:

[...]

Alsof ik jou zou kunnen vergeten, jij bent mijn favoriet!

(beetje slijmen kan soms handig zijn, ook al is het maar internet) Waarom?
Ik heb me pas aangemeld bij een nieuw topic. Ik blijf dus ook!
quote:paloma schreef op 13 augustus 2010 @ 17:49:

Ik blijf ook. Trouwens niet eens overwogen om weg te gaan. Ik blijf het een ongeloveloos stomme actie vinden en ik kan mij heel goed voorstellen dat bij veel forummers de angst om het hart slaat om herkend te worden. Maar ik heb die angst niet. En dan word ik herkend...nou, de koffie staat klaar hoor . Ik ben trouwens al te oud om mij ergens voor te hoeven schamen .

Ben jij una paloma blanca?

vele anderen niet en dat veroorzaakt hun angst.

Hé ik lees koffie en ben gelijk wakker!

Wanneer? En waar?
Ik blijf ook. Ik wist namelijk al dat alles wat ik hier schrijf tot in Timboektoe te lezen is voor wie dat wil. Verandert een knopje meer of minder helemaal niets aan....
quote:Enn schreef op 13 augustus 2010 @ 17:52:

[...]

Waarom?Weet ik nog niet, maar leek me handig om hem alvast erin te gooien.
quote:Enn schreef op 13 augustus 2010 @ 17:50:

Hey Iry! Zie je mijn naam? Met dank aan jou!

He! nou zo veranderd er voor mij in ieder geval niets bij jou.

Wat heel fijn is want ik hou niet van verandering

Vrees dat ik dagen van de leg ga zijn met als die nickveranderingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven