I (would) stay..
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:42
Ik blijf. Ik heb in de afgelopen 10/11 jaar een aantal topics geopend die op 1 hand te tellen zijn. Dus ik dacht gezien de timing kan ik nu mooi van de gelegenheid gebruik maken om een topic te openen om mezelf op de kaart te zetten.
Deze pijler kan wel wat boost gebruiken..
dus dan maar gelijk wat egoboost.
NB; dit is een luchtige noot..
Uiteraard kan iedereen dit topic misbruiken om te komen melden dat je eigenlijk weg wil maar daar vanaf ziet. Of dat je voor nu even een break neemt maar zeker weten weer terug gaat komen.
Of..
Deze pijler kan wel wat boost gebruiken..
NB; dit is een luchtige noot..
Uiteraard kan iedereen dit topic misbruiken om te komen melden dat je eigenlijk weg wil maar daar vanaf ziet. Of dat je voor nu even een break neemt maar zeker weten weer terug gaat komen.
Of..
vrijdag 13 augustus 2010 om 18:40
vrijdag 13 augustus 2010 om 18:50
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:03
Ook hier maar even:
IK blijf!
Omdat ik geen ander leven heb, naast het forum
;
Als Dreamer, omdat ik me daarmee na 10 jaar vereenzelvigd heb (); Als Dreamer, omdat deze naam niet makkelijk af te korten is, of zoiets en als dat wel kan, hebben anderen het al gedaan
Nou, en eigenlijk omdat ik het hier over het algemeen hartstikke gezellig vind.
IK blijf!
Omdat ik geen ander leven heb, naast het forum
Als Dreamer, omdat ik me daarmee na 10 jaar vereenzelvigd heb (); Als Dreamer, omdat deze naam niet makkelijk af te korten is, of zoiets en als dat wel kan, hebben anderen het al gedaan
Nou, en eigenlijk omdat ik het hier over het algemeen hartstikke gezellig vind.
Later is nu
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:15
Ik blijf ook (kijk, als mijn forumzusje Dreamer blijft dan kan ik ook gewoon niet anders ), en trouwens, ik loop hier ook alweer 9 jaar rond, onderhand. Er zitten genoeg leuke mensen hier, en nick veranderen vindt ik ook zo...eh...niet nodig . Ik raak al in de war als mensen een andere avatar nemen, laat staan een andere nick. Als ik zelf dan ook een andere nick ga maken raak ik helemáál de kluts kwijt .
* en nou durf ik te wedden dat heel veel mensen mij zelfs op dit forum nog nooit gezien hebben, hahaha, zo fanatiek post ik nl. niet*
* en nou durf ik te wedden dat heel veel mensen mij zelfs op dit forum nog nooit gezien hebben, hahaha, zo fanatiek post ik nl. niet*
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:23
quote:floreat schreef op 13 augustus 2010 @ 18:50:
ik ga voortaan verder onder deze nick,het is jammer maar helaas er staat teveel over mij op viva, niet alleen persoonlijke verhalen maar ook mijn naam en hyves etc, dus die gaat op non actief want je weet maar nooit, niemand hoeft dat te twitteren;)
Voor mij geld hetzelfde,
Helaas maar is niet anders
Dus een nieuwe nick!
ik ga voortaan verder onder deze nick,het is jammer maar helaas er staat teveel over mij op viva, niet alleen persoonlijke verhalen maar ook mijn naam en hyves etc, dus die gaat op non actief want je weet maar nooit, niemand hoeft dat te twitteren;)
Voor mij geld hetzelfde,
Helaas maar is niet anders
Dus een nieuwe nick!
God kwam handen tekort, daarom schiep hij moeders.
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:32
Juul, ik stel het op prijs dat je, net zoals ik en enkele anderen, gewoon blijft onder gewoon dezelfde naam. Maar om nou het twaalfde topic te openen en opnieuw, tot vervelens toe, iedereen wederom uit te nodigen om wederom te vertellen waarom ze wel, of niet, een nieuwe nick, of een nieuwe avatar nemen.... nee.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:44
quote:Carlien schreef op 13 augustus 2010 @ 21:15:
Ik blijf ook (kijk, als mijn forumzusje Dreamer blijft dan kan ik ook gewoon niet anders ), en trouwens, ik loop hier ook alweer 9 jaar rond, onderhand. Er zitten genoeg leuke mensen hier, en nick veranderen vindt ik ook zo...eh...niet nodig . Ik raak al in de war als mensen een andere avatar nemen, laat staan een andere nick. Als ik zelf dan ook een andere nick ga maken raak ik helemáál de kluts kwijt .
Hé carlien, wij kennen elkaar toch??
Was enorm gezellig bij je toen, ik weet het nog!
Hé carlien, wij kennen elkaar toch??
Was enorm gezellig bij je toen, ik weet het nog!
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:45
quote:Very Cherry schreef op 13 augustus 2010 @ 21:32:
Juul, ik stel het op prijs dat je, net zoals ik en enkele anderen, gewoon blijft onder gewoon dezelfde naam. Maar om nou het twaalfde topic te openen en opnieuw, tot vervelens toe, iedereen wederom uit te nodigen om wederom te vertellen waarom ze wel, of niet, een nieuwe nick, of een nieuwe avatar nemen.... nee.Ik was de eerste met zo'n topic....echt.
Juul, ik stel het op prijs dat je, net zoals ik en enkele anderen, gewoon blijft onder gewoon dezelfde naam. Maar om nou het twaalfde topic te openen en opnieuw, tot vervelens toe, iedereen wederom uit te nodigen om wederom te vertellen waarom ze wel, of niet, een nieuwe nick, of een nieuwe avatar nemen.... nee.Ik was de eerste met zo'n topic....echt.