I (would) stay..

13-08-2010 17:42 107 berichten
Ik blijf. Ik heb in de afgelopen 10/11 jaar een aantal topics geopend die op 1 hand te tellen zijn. Dus ik dacht gezien de timing kan ik nu mooi van de gelegenheid gebruik maken om een topic te openen om mezelf op de kaart te zetten.

Deze pijler kan wel wat boost gebruiken..:) dus dan maar gelijk wat egoboost.

NB; dit is een luchtige noot..

Uiteraard kan iedereen dit topic misbruiken om te komen melden dat je eigenlijk weg wil maar daar vanaf ziet. Of dat je voor nu even een break neemt maar zeker weten weer terug gaat komen.

Of..
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf ook.. onder deze nick.. voorlopig.
Ik blijf, onder deze nick...

Met dit plaatje...

Herkenbaar of niet...

Iedereen die mij IRL kent... handtekeningen wil ik best uitdelen, tegen geringe vergoeding
quote:Star schreef op 13 augustus 2010 @ 18:13:

En wie is het vliegende spaghettimonster nou weer? Al heb ik zomaar een idee Voelde mij eerst ietwat aangesproken
Ik blijf!

Ik ben me al de hele tijd bewust van mijn 'kwetsbaarheid' op een openbaar medium en maak zelf de keus hier te schrijven. Daar is vandaag eigenlijk bar weinig aan veranderd.
quote:iry schreef op 13 augustus 2010 @ 17:54:

[...]

He! nou zo veranderd er voor mij in ieder geval niets bij jou.

Wat heel fijn is want ik hou niet van verandering

Vrees dat ik dagen van de leg ga zijn met als die nickveranderingenHet is mij, appel!
quote:apppel schreef op 13 augustus 2010 @ 18:40:

[...]

Het is mij, appel!Joh!?!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
quote:Julus schreef op 13 augustus 2010 @ 17:53:

[...]Ben jij una paloma blanca?

I'm just a bird in the sky .
Ik blijf, al vond ik dit de perfecte gelegenheid om mijn All Stars in te wisselen voor killerheels, maar ik ben te erg aan ze gehecht, ze lopen zo lekker
Is dit niet wat voor jou Ninon?

Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
ik ga voortaan verder onder deze nick,het is jammer maar helaas er staat teveel over mij op viva, niet alleen persoonlijke verhalen maar ook mijn naam en hyves etc, dus die gaat op non actief want je weet maar nooit, niemand hoeft dat te twitteren;)
quote:amandroe schreef op 13 augustus 2010 @ 18:48:

Is dit niet wat voor jou Ninon?

[afbeelding]Wow, he, nee, sorry Wel lief dat je meedenkt
Het is forum is gered! Er blijven nog een hoop leuke forummerts over (die ook nog naar de meet van Hans & Co komen?)

Ik wil deze echte die-hards weleens in het eggie zien! En natuurlijk het rijtje namen wat zich al heeft opgegeven.
*zwaait even naar alle hyvers, twitteraars en geenstijlers die nu massaal meelezen*

Welkom en veel plezier.

(Is er dan niemand die weet hoe het hoort??)
Ik vind hier dingen van.
Woooow wie is die kunstenares ook alweer die emoties over internet nodig had. Dit is haar walhallah!!! Waar is ze?

-sorry, dit even tussendoor-
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 augustus 2010 @ 19:53:

*zwaait even naar alle hyvers, twitteraars en geenstijlers die nu massaal meelezen* [afbeelding]

Welkom en veel plezier.

(Is er dan niemand die weet hoe het hoort??)Die snap ik even niet.
Er zijn blijkbaar topics gelinkt naar andere fora en twitter e.d. en nu hebben we dus meelezers. En die heet ik netjes welkom.
Ik vind hier dingen van.
Ach so, dan heb ik te moeilijk gedacht
Ik blijf!

Maar niet nu, heb bezoek en moet nog 10 topics nalezen... wa'n gedoe zeg! Tot later, maar hé, ik blijf wel...
Ook hier maar even:

IK blijf!

Omdat ik geen ander leven heb, naast het forum :-P;

Als Dreamer, omdat ik me daarmee na 10 jaar vereenzelvigd heb (); Als Dreamer, omdat deze naam niet makkelijk af te korten is, of zoiets en als dat wel kan, hebben anderen het al gedaan

Nou, en eigenlijk omdat ik het hier over het algemeen hartstikke gezellig vind.
Later is nu
Ik blijf ook (kijk, als mijn forumzusje Dreamer blijft dan kan ik ook gewoon niet anders ), en trouwens, ik loop hier ook alweer 9 jaar rond, onderhand. Er zitten genoeg leuke mensen hier, en nick veranderen vindt ik ook zo...eh...niet nodig . Ik raak al in de war als mensen een andere avatar nemen, laat staan een andere nick. Als ik zelf dan ook een andere nick ga maken raak ik helemáál de kluts kwijt .

* en nou durf ik te wedden dat heel veel mensen mij zelfs op dit forum nog nooit gezien hebben, hahaha, zo fanatiek post ik nl. niet*
quote:floreat schreef op 13 augustus 2010 @ 18:50:

ik ga voortaan verder onder deze nick,het is jammer maar helaas er staat teveel over mij op viva, niet alleen persoonlijke verhalen maar ook mijn naam en hyves etc, dus die gaat op non actief want je weet maar nooit, niemand hoeft dat te twitteren;)

Voor mij geld hetzelfde,

Helaas maar is niet anders

Dus een nieuwe nick!
God kwam handen tekort, daarom schiep hij moeders.
quote:Noez schreef op 13 augustus 2010 @ 17:47:

Ik heb zelfs nog nooit een topic geopend. Oh ja en ik blijf gewoon.Jij ook al?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Juul, ik stel het op prijs dat je, net zoals ik en enkele anderen, gewoon blijft onder gewoon dezelfde naam. Maar om nou het twaalfde topic te openen en opnieuw, tot vervelens toe, iedereen wederom uit te nodigen om wederom te vertellen waarom ze wel, of niet, een nieuwe nick, of een nieuwe avatar nemen.... nee.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Carlien schreef op 13 augustus 2010 @ 21:15:

Ik blijf ook (kijk, als mijn forumzusje Dreamer blijft dan kan ik ook gewoon niet anders ), en trouwens, ik loop hier ook alweer 9 jaar rond, onderhand. Er zitten genoeg leuke mensen hier, en nick veranderen vindt ik ook zo...eh...niet nodig . Ik raak al in de war als mensen een andere avatar nemen, laat staan een andere nick. Als ik zelf dan ook een andere nick ga maken raak ik helemáál de kluts kwijt .

* en nou durf ik te wedden dat heel veel mensen mij zelfs op dit forum nog nooit gezien hebben, hahaha, zo fanatiek post ik nl. niet*

Hé carlien, wij kennen elkaar toch??

Was enorm gezellig bij je toen, ik weet het nog!
quote:Very Cherry schreef op 13 augustus 2010 @ 21:32:

Juul, ik stel het op prijs dat je, net zoals ik en enkele anderen, gewoon blijft onder gewoon dezelfde naam. Maar om nou het twaalfde topic te openen en opnieuw, tot vervelens toe, iedereen wederom uit te nodigen om wederom te vertellen waarom ze wel, of niet, een nieuwe nick, of een nieuwe avatar nemen.... nee.Ik was de eerste met zo'n topic....echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven