Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
Daar ben je weer goedkoop vanaf gekomen Appel
Jammer dat je stopt Appel, al heb ik niet lang met je gefarmt...

Succes Hima.

Enne, ik ben nog steeds geen lid van de boerderettes. Waarop kan ik je mailen
Misschien is het slim om gelijk de OP aan te laten passen, zodat men makkelijk weet hoe de boerderettes te vinden zijn?
Ik zoek nog buurtjes zodat ik mijn land kan uitbreiden..
quote:Kipstra schreef op 14 augustus 2010 @ 12:49:

Daar ben je weer goedkoop vanaf gekomen Appel
Ik heb gelijk mijn facebook account in de kliko gedonderd!
quote:Kipstra schreef op 14 augustus 2010 @ 12:49:

Misschien is het slim om gelijk de OP aan te laten passen, zodat men makkelijk weet hoe de boerderettes te vinden zijn?

Ik zie TD nooit meer op het forum eerlijk gezegd.

Forumt ze nog?
Tadaaaaa... hier ben ik dan. Gelukkig mag ik Appel nog wel dingen vragen (*veegt haar bezwete voorhoofd af*) zodat ik ook de dingen kan doen die van de Beheerder der Boerderettes verwacht mag worden

Mocht je lid willen worden: vivahimalaya op gmail.com

Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden..

(Tia Dalma, mocht je de openingspost aan willen passen, wil je dan mijn e-mail adres ook weer 'verbergen' zoals je dat nu hebt gedaan?)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:N00tje schreef op 14 augustus 2010 @ 12:30:

Je ava heb ik het dan over he .Mijn naam ga ik niet veranderen, maar voor de ex from hell anderen zou mijn vorige avatar door knopjesgate misschien te makkelijk terug te vinden zijn in topics.

Bovendien had dat plaatje helegaar niks met de himalaya te maken..
Oh nu moet ik wennen aan nieuwe namen en nieuwe avatars..

Ga zelf ook een nieuw plaatje zoeken!

Heb volgens mij onder een steen geleefd want was tot een uur geleden niet op de hoogte van knopjesgate...
Wie kan mij trouwens vertellen wanneer je bakery level omhoog gaat zodat je meer ovens krijgt?

Mijn 3 producten zijn nu level 11.
Als je op het gele balkje kijkt (boven/onder je sterren) dan kun je zien hoeveel producten je nog moet improven. En hoeveel dingen je moet maken/verkopen om te improven vind je weer bij het betreffende recept (ook weer het gele balkje).
Hee! Een nieuw opperhoofd, gefeliciteerd Himalaya. (DDMD)

Zeg, ik zit al bij de Boederette's maar propjeman mocht er in februari niet bij omdat hij nog te kort lid was van de Viva, in het begin vonden ze het een beetje eng allemaal, je facebook delen met forummers van hier, dus er was een superstrenge ballotage commissie (Opeens zooooo mosterd nu).

Dus Boer gaat je mailen
Aha!

heb net dit topic ontdekt en ben blij te lezen dat er zoveel mede famvillers zijn!!

Schaam me er stiekem altijd een beetje voor, maar ben gek op farmville, zeker tijdens de vakantie
quote:himalaya schreef op 14 augustus 2010 @ 13:02:

Tadaaaaa... hier ben ik dan. Gelukkig mag ik Appel nog wel dingen vragen (*veegt haar bezwete voorhoofd af*) zodat ik ook de dingen kan doen die van de Beheerder der Boerderettes verwacht mag worden

Mocht je lid willen worden: vivahimalaya op gmail.com

Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden..

(Tia Dalma, mocht je de openingspost aan willen passen, wil je dan mijn e-mail adres ook weer 'verbergen' zoals je dat nu hebt gedaan?)Ik heb Tia op haaifs gevraagd om even langs te fladderen
Als ik in de OP klik op 'meld je HIER aan' dan kom ik op de pagina van de Boerderettes, er staat dus geen specifiek e-mail adres genoemd (en hoeft er dus niets gewijzigd te worden). Of komt die verwijzing door mij ..ahum... bijzonder positie die ik nu heb?

Waar verwijst hij bij jullie naar?
Ik kom ook uit bij de VF pagina, maar dat kan komen omdat ik ook al bij dit "groepje" hoor (sorry, kon het niet laten om het g-woord te gebruiken, ik vertrek weer snel naar facebook )
Semper ubi sub ubi
Argghh, kom ik net van een buurtje af wil naar de andere gaan. Hangt FV vast.....Ben nu al een half uur bezig met drie buren, dat is toch wel giga veel.
Ik ben ook al een half uur bezig mijn wheat te oogsten,telkens out of sync etc meldingen.Erg irritant weer.
quote:himalaya schreef op 15 augustus 2010 @ 07:46:

Als ik in de OP klik op 'meld je HIER aan' dan kom ik op de pagina van de Boerderettes, er staat dus geen specifiek e-mail adres genoemd (en hoeft er dus niets gewijzigd te worden). Of komt die verwijzing door mij ..ahum... bijzonder positie die ik nu heb?

Waar verwijst hij bij jullie naar?Ik kom op facebook.com uit.
Ik voel me zo fijn als niet boerin!
goh ken ik jou niet ergens van apppel?
@Hima:

Ook ik heb je gemaild.
Is er een nieuwe expansion onderweg, dat iemand weet?

Nu heb ik al een tijdje de 26x26 en verveel me een beetje , niets leuks meer om voor te werken.

De bakery vind ik nog steeds stom en de garage is af.
Geen idee,ik vind de bakery ook maar saai eigenlijk..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven