Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
quote:patricia1987 schreef op 03 augustus 2010 @ 00:03:

[...]

Arme jij... maar nu je dit zegt; ik vroeg mij al een tijdje af wat er gebeurd als je ge'masterd' bent? Toch alleen zo'n celebration?

Er zijn ook masteries die je alleen kunt doen als je de anderen allemaal gedaan hebt...maar dat duurt nog wel effe in mijn geval.

Maar ik zat al heel lang tegen die frambozen aan te hikken, heb u vakantie en kan dus elke 2 uur die krengen zaaien en oogsten.
quote:Tia Dalma schreef op 01 maart 2010 @ 18:02:

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Als je dat doet met je prikbord berichten, krijgen de mensen die je afschermt dan nog wel je FV berichtjes?? anders heeft 't ook weinig zin denk ik..
Ik wil broodjes bakken!! Maar m'n hele bakery loopt vast :( hebben meer mensen daar last van?
Ik heb vanaf vandaag nog maar 1 actief account en dat is die met deze nick....
Bij mij loopt heel Farmville vast, hebben jullie daar ook last van?
Kan alleen geen eieren openen voor de rest nergens last van. Zelfs mijn bakery doet het weer
Hij loopt om elke drol vast op het moment...krijg er wat van.
Ja hier ook, en nog steeds amper kunnen sharen.

Maar een vraagje; Is het Boerderettes groepje op FB zo goed verborgen, dat ik het zelfs nu ik lid ben niet meer terug kan vinden? Waar staat dit?
quote:Cyberwitch schreef op 06 augustus 2010 @ 09:51:

Kan alleen geen eieren openen voor de rest nergens last van. Zelfs mijn bakery doet het weer

Die eieren heb ik ook last van.

En vanochtend vroeg liep de boel vast, waardoor ik niet op tijd kon oogsten voor een coop. :(
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:patricia1987 schreef op 06 augustus 2010 @ 14:40:

Ja hier ook, en nog steeds amper kunnen sharen.

Maar een vraagje; Is het Boerderettes groepje op FB zo goed verborgen, dat ik het zelfs nu ik lid ben niet meer terug kan vinden? Waar staat dit?Ik kom eigenlijk nooit meer op de boerderettes. Hier in dit topic gebeurt veel meer.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Mrie2308 schreef op 06 augustus 2010 @ 09:30:

Bij mij loopt heel Farmville vast, hebben jullie daar ook last van?

Ja, en zeker als ik in die spa ben geweest. Dus eerst een aantal buren dan vastlopen, uitzetten en opnieuw beginnen.

Eergisteren meer dan een uur gefarmd, NIET leuk meer.
Ik kom er gewoon helemaal niet in, echt zo frustrerend! Als ik probeer te openen blijft het halverwege het balkje hangen. Het vreemde is dat ik wel cadeautjes naar mijn buren kan versturen :S
Zo ik ben weer terug van een weekje Frankrijk en zie dat er een garage bij te bouwen is.

Ben voorlopig nog druk met alle verzoeken en gifts ontvangen...
Ik ga stoppen met de boerderie.

Is er iemand die de beheerder van de boerderettes wil worden?
Nog steeeds geen queen bee :(
wat is je reden appeltjesgroen?
Appel, wil je me even mailen wat het inhoud en wat voor werk er aan zit? vivahimalaya op gmail.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 09 augustus 2010 @ 19:44:

Appel, wil je me even mailen wat het inhoud en wat voor werk er aan zit? vivahimalaya op gmail.ik wil ook wel helpen hoor!!laat maar even weten!
Jammer Appel.. Definitief?

Ik zit eraan te denken om die stomme bakery er maar uit te gooien, zie nog steeds het nut er niet van in.

Verder heb ik problemen met het ontvangen van gifts. Wanneer ik ze accepteer wordt het scherm wit en doet niets meer. Uiteraard zit er daarna ook niets in mijn giftbox.

De garage vind ik wel een fijne toevoeging!

Er passen 20 vehicles, wie heeft er in vredesnaam zoveel?
Ik niet in elk geval,heb er 4 geloof ik...
bij werkt farmville op de iphone niet.. bij wie wel? en wie weet wat ik er aan kan doen?
quote:noahtb schreef op 10 augustus 2010 @ 06:40:

Jammer Appel.. Definitief?

Ik zit eraan te denken om die stomme bakery er maar uit te gooien, zie nog steeds het nut er niet van in.

benzine... ik koop benzine van de samples... en het doet leuke dingen met je XP
quote:Mrie2308 schreef op 06 augustus 2010 @ 18:22:

Ik kom er gewoon helemaal niet in, echt zo frustrerend! Als ik probeer te openen blijft het halverwege het balkje hangen. Het vreemde is dat ik wel cadeautjes naar mijn buren kan versturen :Sje cookies/cache leegmaken ?
Is facebook stuk?
quote:nieuweauto schreef op 10 augustus 2010 @ 15:19:

[...]

je cookies/cache leegmaken ?Ik heb nu Google Chrome geïnstalleerd, dat gaat beter...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven