Sticker helpt dus!!
zaterdag 14 augustus 2010 om 10:57
Sta ik net in de keuken en zie door het raam twee mannen aankomen. Bij sommige mensen kun je precies zien, dat het van één of ander geloofsgedoe is.
Maar sinds een tijdje heb ik een sticker bij de bel: Geen geleur en gezeur: Commercie, Geloof (goede doelen heb ik doorgestreept).
Ik zag ze lezen en ja hoor...ze gingen weer! Dus het helpt echt!
Die sticker heb ik eens via Internet besteld....
Maar sinds een tijdje heb ik een sticker bij de bel: Geen geleur en gezeur: Commercie, Geloof (goede doelen heb ik doorgestreept).
Ik zag ze lezen en ja hoor...ze gingen weer! Dus het helpt echt!
Die sticker heb ik eens via Internet besteld....
zaterdag 14 augustus 2010 om 12:38
zaterdag 14 augustus 2010 om 12:45
Ik heb zelf een tekst gemaakt en deze geprint.
Die hangt op ooghoogte aan de binnenkant van de ruit.
Doordat het moeilijk is om bepaalde huisnummers te vinden in de straat waar ik woon, heb ik ook een kleine route-beschrijving hangen. Dan kan ik lekker blijven liggen als er weer eens een taxi om 6:30 aanbelt.
Alleen bij kinderen gaat het mis, maar dat is niet erg.
EDIT: Het probleem is eerder het tijdstip van aanbellen. Zo rond etenstijd. Nu geen last meer van.
EDIT: Weet nu alleen niet meer of de buurvrouw een eindje verderop nog steeds aan het daten is......
Die hangt op ooghoogte aan de binnenkant van de ruit.
Doordat het moeilijk is om bepaalde huisnummers te vinden in de straat waar ik woon, heb ik ook een kleine route-beschrijving hangen. Dan kan ik lekker blijven liggen als er weer eens een taxi om 6:30 aanbelt.
Alleen bij kinderen gaat het mis, maar dat is niet erg.
EDIT: Het probleem is eerder het tijdstip van aanbellen. Zo rond etenstijd. Nu geen last meer van.
EDIT: Weet nu alleen niet meer of de buurvrouw een eindje verderop nog steeds aan het daten is......
zaterdag 14 augustus 2010 om 12:49
zaterdag 14 augustus 2010 om 12:52
Ik vind er niks gezelligs aan, aan Jehova's. Ze komen me ongevraagd overtuigen van iets waar ik totaal geen interesse in heb.
Ik kan ze dus beter de moeite besparen door ze te waarschuwen.
Komen ze nou alleen een bakkie doen, hoeft het niet over het geloof te gaan en heb ik er de tijd voor, dan zijn ze van harte welkom.
Ik kan ze dus beter de moeite besparen door ze te waarschuwen.
Komen ze nou alleen een bakkie doen, hoeft het niet over het geloof te gaan en heb ik er de tijd voor, dan zijn ze van harte welkom.

zaterdag 14 augustus 2010 om 16:42