tetterettes tetteren augustus uit

zaterdag 14 augustus 2010 om 15:05
quote:Slofje schreef op 14 augustus 2010 @ 14:59:
[...]
Mooi jurkie hoor
Was Poef trouwens laatst ook niet een beetje ziekjes?Thanks dat je dat hebt onthouden Poef was in kennelijke hongerstaking vanwege het ontbreken van harde brokken. Alleen zeurt hij niet om eten, maar eet hij gewoon niet, en gaat vrolijk verder... Nou ja, nu zit hij op twee kuipjes nat en een bakje droog per dag. Dat is wel goed voor zijn omvang.
[...]
Mooi jurkie hoor
Was Poef trouwens laatst ook niet een beetje ziekjes?Thanks dat je dat hebt onthouden Poef was in kennelijke hongerstaking vanwege het ontbreken van harde brokken. Alleen zeurt hij niet om eten, maar eet hij gewoon niet, en gaat vrolijk verder... Nou ja, nu zit hij op twee kuipjes nat en een bakje droog per dag. Dat is wel goed voor zijn omvang.

zaterdag 14 augustus 2010 om 15:41

zaterdag 14 augustus 2010 om 17:01
veronica,sterkte met man!
Als je het niet vertrouwd gewoon weer aan de bel trekken he!!
its...balen van talentpool.
Ik zit nu heerlijk bij de sleurhut (zonder wielen that is)
MO even douchen en dan ik en gaan we lekker terrasje zoeken om te eten en te drinken.
Gisteravond met veel zweet enzo goedgemaakt
Als je het niet vertrouwd gewoon weer aan de bel trekken he!!
its...balen van talentpool.
Ik zit nu heerlijk bij de sleurhut (zonder wielen that is)
MO even douchen en dan ik en gaan we lekker terrasje zoeken om te eten en te drinken.
Gisteravond met veel zweet enzo goedgemaakt

zaterdag 14 augustus 2010 om 17:20
Lief broekje,
Mag ik aan u voorstellen, Nymphadora Tonks (eigenlijk Lupin).
Metamorphmagus
http://images1.wikia.noco ... on/skins/common/blank.gif
Mag ik aan u voorstellen, Nymphadora Tonks (eigenlijk Lupin).
Metamorphmagus
http://images1.wikia.noco ... on/skins/common/blank.gif
nymphadoratonks wijzigde dit bericht op 14-08-2010 17:22
Reden: hmpf
Reden: hmpf
% gewijzigd
Het Viva forum is papaja.

zaterdag 14 augustus 2010 om 18:01
Het gaat. Vanmiddag hebben we het rouwboeket besteld. Een hele aparte. Pa is van de groenteboer zeg maar. In dit geval is hij écht van de groenteboer Zijn vader heeft jarenlang een zaak in de binnenstad gehad. K. bladert het boek door en is er een boeket met broccoli en witlof. Ook met rozen hoor, en dat zag er heel apart uit. Dus heeft hij die gekozen, was wel toepasselijk. Het klinkt zo misschien niet zo leuk maar dat is het wel.
De kaarten zijn geschreven en op de bus.
TH, je kaart is vandaag aangekomen. Dank je wel lieve schat. Het wordt zeer gewaardeerd. Alle steunbetuigingen trouwens. Doet een mens goed.
De kaarten zijn geschreven en op de bus.
TH, je kaart is vandaag aangekomen. Dank je wel lieve schat. Het wordt zeer gewaardeerd. Alle steunbetuigingen trouwens. Doet een mens goed.
zaterdag 14 augustus 2010 om 18:19
NewMoon! Leuk je hier weer te zien!!
Pantalaimon! Hihi, door je uitleg van de afkorting, kan ik nu vooral Pant onthouden. Solly!
Verder geen nieuwerds meer hier toch?
(ik blij dat ik eerst elders had ingelogd, dat scheelt best!)
Ratteke, weer even een knuffel voor jou.
Fijn als je zo´n passend boeket kunt vinden! En vooral als het een beetje apart is. Waar zat die groentenzaak van pa? Als ik van het station naar kantoor loop daar, kom ik langs een groentenwinkel waar ze heerlijke salades verkopen. Vlak bij de Westblaak. Is dat ´m?
(geen idee hoeveel groentenwinkels er nog in het centrum zitten, maar niet zo heel veel, lijkt me).
Mooie foto´s trouwens! Leuk om de baas eens te zien!
Veronicas, jemig meid, wat schrikken! En vervelend dat je er nog geen vertrouwen in hebt. Nam ze het verhaal van de vorige keer wel serieus? Hm, ik zou denk ik ook maar niet een al te spetterende (niet te letterlijk opvatten aub ) van maken....
Pantalaimon! Hihi, door je uitleg van de afkorting, kan ik nu vooral Pant onthouden. Solly!
Verder geen nieuwerds meer hier toch?
(ik blij dat ik eerst elders had ingelogd, dat scheelt best!)
Ratteke, weer even een knuffel voor jou.
Fijn als je zo´n passend boeket kunt vinden! En vooral als het een beetje apart is. Waar zat die groentenzaak van pa? Als ik van het station naar kantoor loop daar, kom ik langs een groentenwinkel waar ze heerlijke salades verkopen. Vlak bij de Westblaak. Is dat ´m?
(geen idee hoeveel groentenwinkels er nog in het centrum zitten, maar niet zo heel veel, lijkt me).
Mooie foto´s trouwens! Leuk om de baas eens te zien!
Veronicas, jemig meid, wat schrikken! En vervelend dat je er nog geen vertrouwen in hebt. Nam ze het verhaal van de vorige keer wel serieus? Hm, ik zou denk ik ook maar niet een al te spetterende (niet te letterlijk opvatten aub ) van maken....