tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Olijfje en Slof, nu ben ik wel benieuwd of jullie samen in dat bedrijf gewerkt hebben. Kennen jullie elkaar?

Lieve Its, wat balen joh. Ech nie leuk nie. Stomme lui daar.

Wie was er ook alweer in Heusden geweest? Dat is inderdaad een heel mooi stadje! Wij geven er elk jaar ons kerstconcert. Of, we spelen tijdens de kerstavonddienst. Wel heul gereformeerd trouwens. Ik zit altijd met verbazing te kijken naar de orkestleden die helemaal diep in gebed zijn, en de dominee die bulderend staat te preken. Maarja, dan heb je aan mij ook geen goede....

Vlak daarbij ligt Woudrichem, net zoiets, ook een leuke stadje.

Biebje, dat klinkt goehoed!! Voelt het ook weer goed voor je? Morgen gaat het vast heel hard regenen, heb je alle tijd om te, uh, communiceren.
Olijfje, hoe was Nijmegen met je ouders?

Wij hadden vandaag broer uit Spanje op bezoek. Met vrouw en 3 Spaanse kinders. Was erg gezellig hoor, had ze ook al een jaar niet gezien. Maar toch gebeuren er dan kleine ongelukjes....

Men neme:

- huize Splinter, inclusief Splinter zelf en Splinterman

- 1 broer, 1 vrouw,

- 3 kinderen, van 2 tot 6 jaar, die héél erg benieuwd zijn naar de kat

- 1 kat, die eerst onder het bed duikt, maar die, als zijn nieuwsgierigheid het gewonnen heeft, toch te voorschijn komt.

- na een tijdje (Sil heeft zich tot dan toe voorbeeldig gedragen): 1 waarschuwing, dat poes het nu eventjes niet meer zo leuk vind, en dat ze hem dus maar beter even met rust kunnen laten

- 1 kind dat daar niet zo goed naar luistert en ondersteboven in de bank met haar gezicht voor poes blijft kwetteren......

Hussel dit goed door elkaar en je krijgt:

- MEP!

- JANK!

- en een beste kras over haar oog, waarbij Sil zelfs haar oogwit heeft geraakt. Net naast de iris zit een klein bloedpuntje.

Ma aardig over de reutel, pa zegt nuchter: ´ze was gewaarschuwd, moet ze maar eens een keer luisteren´.

Maar toch niet leuk. M´n schoonzus maakt zich wel zorgen. Zelf denk ik dat nichtjes oog snel herstelt, toen ze weggingen was het niet rood meer, ze kon er goed mee zien en ze zat later ook alweer druk te spelen.

Of denken jullie dat het toch gevaarlijk kan zijn?
En arme Sil is ook een beetje van de leg, de rest van de middag.

Denk dat hij het toch niet leuk vindt om een lel uit te delen aan een schattig blond meisje van 5....
Jaaaaa, Tonks, kom op, geef maar weer terug, die beker!

Oe, toch wel schrikken Splinter! Maar inderdaad ook wel een gevalletje: luister dan ook.

Ratteke, gecondoleerd. dat had ik nog niet tegen je gezegd. Wat een geregel en gedoe kom je dan in terecht he? Nauwelijks ruimte voor emotie vaak, zo de eerste dagen. Sterkte!
Dat hersteld denk ik wel vanzelf hoor, dat oog.

Als ze er last van krijgt, even hap bellen. Misschien iets van oogzalf?
splinter dan moeten ze maar leren luisteren hoor.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
I'm with Its. Wie niet luisteren wil moet maar voelen en zo. En idd huisarts even bellen als ze last blijft houden. Maar als ze al weer zat te spelen zal dat wel meevallen denk ik.

Over oog gesproken...

Man ligt nu even te slapen, en ik kan me er beter bij neerleggen, bij wat de weekendarts heeft gezegd. Man heeft me wel moeten beloven maandag naar eigen huisarts te gaan. Ben me gewoon rot geschrokken, en hij ook. Hebben we fijn over kunnen praten gelukkig, dat scheelt ook een hoop.
Ooooh die houding om naar de kat te kijken en dat niet luisteren klinkt zó herkenbaar.

Mijn katten zijn soms veel te lief voor dochter. Ondertussen weet ze ook al goed dat katten kunnen meppen dus gedraagt ze zich ook beter.

Net moest er voor een uitsloverijtje nog even een zwarte kat opgetild worden... die dat dan allemaal maar toelaat...

Ik heb trouwens een vriendin die dochter nu zit voor te lezen weer het langste boekje

Veer, fijn dat je je er bij hebt kunnen neerleggen. En fijn dat er goed over gepraat is en dat hij maandag naar de huisarts gaat. Is er toch niet een kansje op een eh avond a la Biebelien met je Piraat Eenoog?
Het Viva forum is papaja.
Leuke foto's Rat! Wat een mooi beessie is Taar toch.

Veer, fijn van gesprek en dat je man gewoon braaf naar de HA gaat

Bieb, ik hoop dat je goed kan praten met MO en dat je straks spierpijn hebt
Mooie foto's Rat
Het Viva forum is papaja.
Mooi, jullie denken hetzelfde als ik. Goed om te horen. Ik zal broer morgen nog even bellen om te horen hoe het gaat en dan zal het wel weer klaar zijn.

Sja, dat niet luisteren zit er wel erg hardnekkig in. En dan krijg je dit.

Veronicas, goed dat je je erbij neerlegt. Maar niet zonder hem goed in de gaten te houden natuurlijk. Doe je een beetje voorzichtig met hem vanavond?
Hoi allemaal,

Rara wie ben ik.

Ratteke

Ik kom gauw weer hier maar moet nu boodschappen doen, ik ben een flinke poos bezig geweest met aanmelden, wat een gedoe.

Mijn naam was al een poosje errug herkenbaar...
Optimist tot in de kist!
Ik heb mij voor de gelegenheid ook even "verkleed"
Optimist tot in de kist!
Is het nu klaar dan met nieuwe namen?
Olifantje, waar is de zon gebleven?

Of denk ik nu aan de verkeerde? Vanwege de kleur?

Nee, ik weet het al
Pant
quote:Francisca_ schreef op 14 augustus 2010 @ 21:29:

Is het nu klaar dan met nieuwe namen? Nou graag. Het halve forum op de kop, iedereen een nieuwe nick en een nieuwe jurk. Het zou verboden moeten worden!
*gaat weer naar de andere kant kijken wie dit nu weer is*
Jemig, uh.....

Woon je erg ver weg?

Waar kun je nu nog boodschappen doen?
Aan de andere kant van de wereld Splint
Ja, daar!

Had ik het goed dan?
quote:Splinter02 schreef op 14 augustus 2010 @ 21:50:

Jemig, uh.....

Woon je erg ver weg?

Waar kun je nu nog boodschappen doen?Bij mij in de Appie. Wel rennen, nog 10 minuutjes
Zelfde dier als avatar
Psies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven