heb ik weer...

13-08-2010 22:07 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
quote:emmab schreef op 13 augustus 2010 @ 23:38:

[...]

Fijn om het van een man zelf te horen wat dan eigenlijk bedoeld wordt. Net wat wij vrouwen dan denken. Jammer dat mannen daar dan niet rechtuit in zijn. Bespaart ons kopzorgen, en wachten op iets dat niet meer komt. En dan wordt ons vrouwen verweten, dat wij veel teveel nadenken...

Dan is het inderdaad beter om het van begin af aan gewoon rustig aan te doen, zoals bij iemand hierboven.

Veel mannen zijn natuurlijk wel duidelijk en een hele

enkeling bedoeld met rustig aan doen ook echt

ff time out.

Maar ik loop al heel wat jaartjes mee in relatie land

en een man die rustig aan wil doen

Wij willen juist knallen, scoren enz.

Er schiet me nog een andere mogelijkheid te binnen.

Hij is nog met een andere verovering bezig en wil even

kijken of dat wat wordt.

Hou zijn Hyves of Faceboek maar in de gaten, vind je

vaak vrij eenvoudig oplossingen voor dit soort raadsels.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Het is niet van zoveel belang wat hij er mee "bedoelt".. het gaat er om of JIJ met deze situatie kan (en wil) omgaan.

Voor mij is dat altijd vrij duidelijk: IK trek dat niet; ik heb het nodig dat iemand helemaal voor mij gaat en ik denk namelijk ook nogal snel bij zulke uitspraken 'meneer wil rustig aan naar de uitgang'. Dus voor mij is het dan EXIT want ik wil gewoon niet in zo'n onzekere situatie blijven hangen; dat haat ik!

En dan mag iedereen daarvan vinden wat hij/zij wil...... ik blijf mezelf trouw en hoewel dat dan misschien 'raar' is in andermans ogen...so be it!
@jufdoortje: goeie instelling!

@TO: wees sterk! Geef t 2 of 3 weken de tijd en mocht t heel slapjes gaan, dan ---> EXIT

Jij verdient toch meer dan deze slappe (ge)lul? Je verdient iemand die voor je gaat en die tijd voor je vrijmaakt.

En ja heb dat ook weleens gehad. "We houden contact", nou blijkbaar niet dus! Maargoed zo geweldig vond ik hem ook weer niet dus t was niet zo moeilijk voor me.
Kerels blijven vreemde wezens, Ik heb ook gezegt van als je het niet ziet zitten dat ie dat gewoon kan zeggen, maar hij wou gewoon even rustig aan doen...
quote:jufdoortje schreef op 14 augustus 2010 @ 00:00:

Het is niet van zoveel belang wat hij er mee "bedoelt".. het gaat er om of JIJ met deze situatie kan (en wil) omgaan.

Voor mij is dat altijd vrij duidelijk: IK trek dat niet; ik heb het nodig dat iemand helemaal voor mij gaat en ik denk namelijk ook nogal snel bij zulke uitspraken 'meneer wil rustig aan naar de uitgang'. Dus voor mij is het dan EXIT want ik wil gewoon niet in zo'n onzekere situatie blijven hangen; dat haat ik!

En dan mag iedereen daarvan vinden wat hij/zij wil...... ik blijf mezelf trouw en hoewel dat dan misschien 'raar' is in andermans ogen...so be it!Eens
Cum non tum age
quote:zonnebrilletje schreef op 14 augustus 2010 @ 09:15:

Kerels blijven vreemde wezens, Ik heb ook gezegt van als je het niet ziet zitten dat ie dat gewoon kan zeggen, maar hij wou gewoon even rustig aan doen...Om 9.15 uur nog een bijdrage posten en een minuut later de OP verwijderen? Waar is dat goed voor?
Omdat ik volgens mij weer bijna herkend word... ik wil hier gewoon anoniem blijven....
Herkennen?

Vanuit een OP waar (blijkbaar, want niet gelezen) instond dat een man het na een paar weken rustiger aan wilde gaan doen?

Kind het gros van de mannen roept dat wel eens tegen een dame die hij eigenlijk toch niet wil..

Daar ben je echt niet herkenbaar door hoor

Of had je je adres in de OP gezet?

Zo jammer dat mensen OP's blijven weghalen, op zich vond ik de reacties namelijk best waardevol...

Als je onherkenbaar wil blijven bedenk dat eerder wat je wil zeggen VOOR je een OP neerkwakt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 14 augustus 2010 @ 10:57:

Herkennen?

Vanuit een OP waar (blijkbaar, want niet gelezen) instond dat een man het na een paar weken rustiger aan wilde gaan doen?

Kind het gros van de mannen roept dat wel eens tegen een dame die hij eigenlijk toch niet wil..

Daar ben je echt niet herkenbaar door hoor

Of had je je adres in de OP gezet?

Zo jammer dat mensen OP's blijven weghalen, op zich vond ik de reacties namelijk best waardevol...

Als je onherkenbaar wil blijven bedenk dat eerder wat je wil zeggen VOOR je een OP neerkwakt!

Hier sluit ik me bij aan.

Daarbij nog het volgende, wat voor spannends stond

er helemaal in je OP?

Gewoon een algemene vraag over wat mannen bedoelen met:

"Ik wil even rustig aan doen"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Weer herkent worden?

Nu ga ik nadenken welke forummers elke twee weken een triest en wanhopige post neerzetten over een man.
haha nee, dit is mn 1e andere nick en ook mn laatste... lees over het algemeen mee, maar als er wat is dan post ik, en weet dat er in mijn omgeving veel viva fans zijn...
Annie, ben jij het? Heb je nou alweer een vent weggejaagd met je boek met kindernamen?
nej, ben nog niet aan kinderen toe hoor;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven