lang geleden... deel 5

03-04-2010 18:52 931 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.

Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.

Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
Hai Lynne kan me voorstellen dat dat je ergens anders wakker zou willen worden..Wel tegek dat je erover droomt;ben je toch nog even "op vakantie"

Tegek Hanke dat je van je lichaam genieten kan-dat je hem positief kan benutten zoals met het fietsen!-

Ben benieuwd EV wat je aan het maken bent+wat je al gemaakt hebt(tav. je dochter)Dat werkstuk wat je gemozaiked hebt waarvan ik een foto gezien hebt was ontzettend gaaf vandaar..

Saar wanneer ga je ook alweer terug?

Philo hoe is't?
Het is ook zo'n droomwereld Lynne, als ik je filmpjes zie! Niet vreemd dat je moeite hebt met de dagelijkse realiteit hier in dit regenachtige NL. Pfff.

Sponge, op hyves heb ik foto's staan, ook blogs over het mozaïekproject. Dit laatste is overigens een project van de buurt hier in mijn dorp, ondersteund door de gemeente. Ik ga zo ook weer, maar brr, waarom is het vandaag zo koud? Het is ZOMER en ik heb láárzen aan.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
.
Het regende vanmorgen en we staan buiten te mozaïeken. Later klaarde het op en toen ik thuiskwam, heb ik de laarzen uitgegooid en slippertjes aangedaan!

Maar het wordt moooooooooooooi. We krijgen veel aanspraak van voorbijgangers als we daar bezig zijn. Leuk!
Fijn EV. Ik heb de foto gezien, het wordt heel kleurig.

Hoe is het Wurm, om je spruit naar het kdv te brengen?

Ik moet wennen aan weer zoveel alleen zijn. De hele vakantie was ik welgeteld 1 keer een paar uur met alleen mezelf als gezelschap. Da´s nu wel anders.
Kan me voorstellen dat dat dan nu heel alleen voelt, Hanke.

Hier, voor jou!
Wat lief EV, ik heb de afgelopen dagen heus wel mensen gezien en gezellig kopjes thee gedronken. Dus echt eenzaam ben ik niet. Het is alleen afkicken van constant gezelschap hebben.

*stopt mooie blom in vaasje*
BTW, wist je dat die steen van jou prachtig staat op mijn dressoir?
Aaah, fijn!
Vind je het wel lekker Hanke, weer wat tijd en ruimte voor jezelf? En gezellig dat je nog allemaal afspraken enzo hebt. Als je zelf de slingers ophangt kan elke dag een feestje zijn, nietwaar?
Dat gaat lekker soepel dan, Wurm! Fijn.

Wat ga je doen vandaag, met al die vrijheid?

Voor wie het leuk vindt: ik ben druk bezig met een site over wat ik zoal maak. Het glas in lood dus, maar ook de zonnewijzer en mijn boeken. Meer een semi-professionele site dus. *mijnechtenaam.blogspot.com, daar kun je 'm vinden.

Het ziet er heel vrolijk en gaaf uit, vind ik. Ik word blij als ik er naar kijk!

Oh ja, en gisteravond werd ik ook blij van het kijken naar Pippi Langkous, haha, ik had een keer een aflevering opgenomen. Wat een leuke meid, zo inspirerend. Ik keek er vroeger ook altijd naar. Tommy en Annika zijn brave brrrrr-kinderen. Ieks.
Pippi, dat is echt jeugdsentiment

Fijn hoor Wurm, ik begrijp dat je niet in tranen wegging daar

Binnenkort weer werken?

Fijn weekend voor iedereen!
Fijn weekend allemaal!

Fijn weekend!
Appel!!! Ben je gegroeid, en niet meer groen?

Je bent veranderd!!!!!

Ev: tof, je blogspot! En Pipi Rulez! Als ik een aapje krijg ga ik mijn haar ook zo doen denk ik.

Lyn: duurt nog een tijdje. Mjam.

Hoe is het met jou? Is je hum al onder nulpunt gedaald omdat je nu weer middenin het alledaagse leven zit, of kan je het gevoel nog een beetje vasthouden met foto's, dromen en het vertellen van jullie avonturen?
Ik ben idd veranderd Wurm. Maar toch nog bijna hetzelfde?
okee, inmiddels ben ik ook bijgelezen..

ik ga ook op veranderen denk ik.

Is het een idee dat degenen die de vorige delen geopend hebben Viva even mailen en vragen of ze hun topic willen verwijderen ivm privacy?

E zullen we een nieuw topic openen op overige onder een 'neutrale' naam?

Ik zit hier half te frieken....
Waarom zit je half te frieken, Wurm? Hoezo?
Mijn mening: er wordt veel te hysterisch gedaan nu (op het forum in zijn algemeen) over dat knopjesgedoe.

En ik ga niet meedoen aan die massahysterie.

Wurm, relax een beetje meid.

Denk je nu werkelijk dat iemand ons topic gaat linken op hyves of waar dan ook? Wij zijn echt totaal niet interessant voor anderen hoor.
Ehm. Wie praat bij mij.

Wat is knopjesgedoe?
En waarom is appel niet meer groen?
Ik speelde al langer met de gedachte om van nick te veranderen.

Wilde van mijn geschiedenis onder het loepje af.

En om 17000 berichten 1 voor1 te verwijderen.. nou, nee.

Komt dus niet alleen door knopjesgate.
Knopjesgedoe? Oh, iets met hyves en FB enzo?

Doe ik niet aan mee. Ik heb geloof ik alles gemist, welke hysterie?

*EV komt weer eens achteraan sjokken en mist alle trends*
Onder elke OP staan nu knopjes waarmee je een topic kan linken naar je hyves, twitter of facebook.

Linken kon altijd al, zonder die knopjes dus, maar nu met die knopjes is er een massahysterie ontstaan en willen veel mensen hun nick op inactief laten zetten. Omdat het nu blijkbaar onveilig voelt, omdat het linken naar een topic zo makkelijk wordt gemaakt vanwege die knopjes.

Veel van hen nemen een nieuwe nick, net zoals Appel dat heeft gedaan.

Overigens komt er maandag geloof ik een poll over die knopjes en zal gevraagd worden aan de forummers wat zij ervan vinden. Grote kans dus dat die knopjes dan weer zullen verdwijnen.

Beetje duidelijk zo of maak ik er nu helemaal een hocuspocus verhaal van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven