Even delen

14-08-2010 19:33 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gewoon mijn gevoel even delen met jullie.

Ik heb al mijn kinderen bij me

Normaal is alleen mijn dochter van 17 bij me en mijn zoon van 19 woont bij zijn bio vader 260 km van mij vandaan.

Maar dit weekend, naar aanleiding van mijn dochters verjaardag afgelopen donderdag is mijn zoon bij mij.

En het leuke is, hij heeft zijn vriendin meegenomen wat een heel leuke meid blijkt te zijn zoals ik haar vandaag heb leren kennen.

Ook mijn dochter haar vriend uit A.dam is vandaag deze kant uit gekomen.

Dus ik zit in een keer met 4, waarvan 2 "kinderen" er aan hangen haha

Maar als ik het hele zooitje zo zie zitten voel ik mij de gelukkigste moeder in de wereld.

Want dit is echt uniek!!!!

Zo voel ik het tenminste.........omdat iedereen zover uit elkaar woont.

Ik wou dit gewoon even delen met jullie

Geniet ervan!

Heerlijk zeg!
Wat fijn oranjemuts. Een heel fijn weekend nog voor jullie allemaal.
The time is now
Geniet van de gezelligheid!!!!
Thank you Hyacinth

Geluk voelen kan zo makkelijk zijn denk ik dan.....

Ze gaan vanavond heerlijk met zijn 4en stappen om de verjaardag te vieren en morgenmiddag vangt moeders ze wel weer op ivm eventuele katers. Doe het met alle liefde want morgenmiddag stappen ze allemaal weer op de trein richting 'huis' . Alleen mijn dochter uiteraard niet want die woont nog steeds hier
Wat fijn, geniet ervan. Lijkt mij ook bijzonder hoor, met zulke grote kinderen en dan ook nog aanhang erbij!
En ze slapen allemaal hier.

Moet mijn eigen bed er voor opgeven en op de bank slapen maar dat heb ik er heel graag voor over
En weet je wat ik ook zo lief vind.... die heerlijke verliefdheid onderling en zeker van mijn dochter met haar vriend. Ik zit hier binnen achter de lappie en ze zitten buiten met z'n 2e zo heerlijk te ouwehoeren. Kijk af en toe stiekum naar buiten en ik kan me voorstellen hoe heerlijk het is om zo verliefd te zijn op die leeftijd
Ow Gosh

De een probeert nu de ander over de schutting van de buren te gooien wat gepaard gaat met veel gegil.............hahahahahah
Heerlijk oranjemuts, geniet ervan!!!!
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:Prima69 schreef op 14 augustus 2010 @ 19:52:

Heerlijk oranjemuts, geniet ervan!!!!Ja doe ik zeker.....ook omdat ik niet weet wanneer er weer zo'n moment kan komen
Fijn Oranjemuts, geniet!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Heerlijk Oranjemuts, geniet er maar lekker van!!
Mijn zoon is op dit moment met de auto aan het "cruisen" om zijn vriendin de plekjes te laten zien waar hij vroeger als kind en schoffie is geweest.

Hij heeft net zijn rijbewijs maar ik vertrouw hem daarmee. Gewoon rustig rond rijden.

Dus meiden met kleine kindjes, geniet van elke leeftijd van je kinderen met volle teugen want ze worden zo snel grooooooot!!!!
Cruisen met een Opel Combo is niet echt cool he.............maar heb niet anders..........hahahaha
En die Combo heeft ook nog een saaie kleur........wit.....
Ik zie het zo voor me. Wat een mooi beeld. Sla het goed op in je hoofd en hart. Dit zijn mooie herinneringen.

Bij mij zit man met zoon en dochter buiten te kletsen. Ik zie ze niet maar ik kan het zo uittekenen. Heerlijk!
quote:oranjemuts schreef op 14 augustus 2010 @ 20:01:

Dus meiden met kleine kindjes, geniet van elke leeftijd van je kinderen met volle teugen want ze worden zo snel grooooooot!!!!

Mijn jongste is drie maanden, ik snap alleen niet zo goed hoe hij zo snel al 3 maanden is geworden want hij is gisteren geboren. Ik vermoed dat ik overmorgen in de gang struikel over zijn gympen maat 41.

Je klinkt heerlijk gelukkig, geniet ervan!
Wat een leuk en positief topic! Mijn kinderen zijn nog onder de 4 maar ik word hier al plaatsvervangend blij van.
quote:oranjemuts schreef op 14 augustus 2010 @ 20:01:

Jaaaa, het gaat zo snel. (Pas twee, maar toch)

Nog een fijn weekend Oranjemuts.
Leuk leuk, Oranjemuts!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Aaahhh leuk!

Hoop dat je snel meer van dit soort momenten zult hebben!
Ja, dat vind ik echt.
Heerlijk he, als je kinderen happy zijn.

Mijn kinderen hebben allebei al dikke verkering, mijn zoon al 3 jaar ( hij is 21)

En mijn dochter van 19 heeft een jaar verkering en is gaan samenwonen.

En heb met schoonzoon en schoondochter een goede band,ik hou van ze, omdat ze mijn kinderen gelukkig maken.
God kwam handen tekort, daarom schiep hij moeders.
quote:Sandoppi schreef op 14 augustus 2010 @ 21:22:

Heerlijk he, als je kinderen happy zijn.

Mijn kinderen hebben allebei al dikke verkering, mijn zoon al 3 jaar ( hij is 21)

En mijn dochter van 19 heeft een jaar verkering en is gaan samenwonen.

En heb met schoonzoon en schoondochter een goede band,ik hou van ze, omdat ze mijn kinderen gelukkig maken. Wat heerlijk om te lezen!!
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven