Ik verveel me dood!
zaterdag 14 augustus 2010 om 20:21
Joehoe! mijn kinderen zijn een week op vakantie met papa. Ik ben he-le-maal vrij om te doen wat ik wil....
Ik verveel me echt te pletter. Ik heb geen date, ook geen zin / puf om er één te regelen. Mijn vriendinnen zitten allemaal naast vriend/man op de bank cq met een baby aan de tiet.
Ik heb enorm veel zin om gezellig de kroeg in te gaan of weet ik veel wat te doen... maar ja, níemand kan.
Ik voel me gewoon een beetje sneu en zielig nu.
Dus ik ben nog een beetje aan het overwegen om dan maar alleen "uit" te gaan, maar dat vind ik best eng eigenlijk. Iemand suggesties?
Bleh, ja wat wil ik nu eigenlijk met dit topic? ehm, misschien weten wat anderen in dit soort gevallen gaan doen.
Ik verveel me echt te pletter. Ik heb geen date, ook geen zin / puf om er één te regelen. Mijn vriendinnen zitten allemaal naast vriend/man op de bank cq met een baby aan de tiet.
Ik heb enorm veel zin om gezellig de kroeg in te gaan of weet ik veel wat te doen... maar ja, níemand kan.
Ik voel me gewoon een beetje sneu en zielig nu.
Dus ik ben nog een beetje aan het overwegen om dan maar alleen "uit" te gaan, maar dat vind ik best eng eigenlijk. Iemand suggesties?
Bleh, ja wat wil ik nu eigenlijk met dit topic? ehm, misschien weten wat anderen in dit soort gevallen gaan doen.
zaterdag 14 augustus 2010 om 20:29
Geen tips hier, ik snap nooit zo goed hoe mensen zich kunnen vervelen. Ik kom net terug van een dagje varen, was heerlijk. Ik heb hier nog kranten, tijdschriften en boeken liggen, waar ik hopeloos mee achter loop. Verder moet ik nog iets verzinnen qua diner voor morgen, want dan komen m'n ouders thuis van hun vakantie en word ik geacht voor het eten te zorgen (vind ik ook leuk hoor).
Oh ja, verder heb ik nog 2 tv-progamma's opgenomen die ik nog moet kijken, en ik moet zo m'n hond weer uitlaten. En hardlopen moet ik ook nog doen, maar dat komt morgen wel.
Ennnn, als je hier nu op het forum bent, hoe kún je je dan vervelen
Gewoon lekker niksen is natuurlijk ook een optie. Maar ik kan me voorstellen dat jij nu ineens allerlei dingen wilt doen die je niet kunt als je kinderen er wél zijn, en dan is het wel balen dat er niemand kan. Weet je zeker dat al die vriendinnen niet kunnen, of is dat maar een aanname, en heb je ze nog niet gebeld...?
Oh ja, verder heb ik nog 2 tv-progamma's opgenomen die ik nog moet kijken, en ik moet zo m'n hond weer uitlaten. En hardlopen moet ik ook nog doen, maar dat komt morgen wel.
Ennnn, als je hier nu op het forum bent, hoe kún je je dan vervelen
Gewoon lekker niksen is natuurlijk ook een optie. Maar ik kan me voorstellen dat jij nu ineens allerlei dingen wilt doen die je niet kunt als je kinderen er wél zijn, en dan is het wel balen dat er niemand kan. Weet je zeker dat al die vriendinnen niet kunnen, of is dat maar een aanname, en heb je ze nog niet gebeld...?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zaterdag 14 augustus 2010 om 20:35
zaterdag 14 augustus 2010 om 20:36
quote:Banba schreef op 14 augustus 2010 @ 20:34:
Ik zeg; met je moeder de stad in!
mijn moeder heeft nachtdienst dus die gaat straks richting werk. Maar misschien fiets ik wel mee naar haar werk en blijf dan nog even ergens hangen ofzo.
Stom he? ik kan zo rustig zijn als de kinderen thuis zijn, en nu lijk ik wel tegen de muren op te stuiteren ofzo
Ik zeg; met je moeder de stad in!
mijn moeder heeft nachtdienst dus die gaat straks richting werk. Maar misschien fiets ik wel mee naar haar werk en blijf dan nog even ergens hangen ofzo.
Stom he? ik kan zo rustig zijn als de kinderen thuis zijn, en nu lijk ik wel tegen de muren op te stuiteren ofzo
zaterdag 14 augustus 2010 om 20:47
Mwa.... soms neem ik me voor om van alles te gaan doen, en als ik eenmaal tijd over heb zijn mijn voornemens weg en zit ik te niksen.
De inspiratie is dan totaal weg.
Aan de andere kant is mijn leven drukbezet als het studiejaar weer begint, ik hoef me er niet helemaal schuldig over te voelen.
Ik zou wel willen dat er eens wat vaker goede films op tv komen. Van die avondvullende films, dat vind ik echt een paar uur tv kijken waard.
De inspiratie is dan totaal weg.
Aan de andere kant is mijn leven drukbezet als het studiejaar weer begint, ik hoef me er niet helemaal schuldig over te voelen.
Ik zou wel willen dat er eens wat vaker goede films op tv komen. Van die avondvullende films, dat vind ik echt een paar uur tv kijken waard.
zaterdag 14 augustus 2010 om 20:47
quote:Hangmat schreef op 14 augustus 2010 @ 20:43:
Cateautje: dat durf ik dus echt niet he? zomaar ergens in een kroegje gaan zitten.
Wat verwacht je?
Monsters?
Vampieren?
Vleesetende bacterieën?
Verkrachters?
gangbang op de bar?
Doe niet zo mal meis, er zitten gewoon maar mensen die net zoals jij een beetje gezelligheid zoeken.
Cateautje: dat durf ik dus echt niet he? zomaar ergens in een kroegje gaan zitten.
Wat verwacht je?
Monsters?
Vampieren?
Vleesetende bacterieën?
Verkrachters?
gangbang op de bar?
Doe niet zo mal meis, er zitten gewoon maar mensen die net zoals jij een beetje gezelligheid zoeken.
zaterdag 14 augustus 2010 om 20:53
quote:Cateautje schreef op 14 augustus 2010 @ 20:47:
[...]
Wat verwacht je?
Monsters?
Vampieren?
Vleesetende bacterieën?
Verkrachters?
gangbang op de bar?
Doe niet zo mal meis, er zitten gewoon maar mensen die net zoals jij een beetje gezelligheid zoeken.Mmm, ik zou dat dus ook niet zomaar durven, maar zoals jij het nu schetst... waar gaat het eigenlijk over, gewoon doen
[...]
Wat verwacht je?
Monsters?
Vampieren?
Vleesetende bacterieën?
Verkrachters?
gangbang op de bar?
Doe niet zo mal meis, er zitten gewoon maar mensen die net zoals jij een beetje gezelligheid zoeken.Mmm, ik zou dat dus ook niet zomaar durven, maar zoals jij het nu schetst... waar gaat het eigenlijk over, gewoon doen
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zaterdag 14 augustus 2010 om 20:56
Ik heb vandaag met wat mensen gevaren, en op de terugweg her en der mensen afgezet, en op het laatste stuk vaarde ik dus alleen. Dát vind ik al sneu voelen, kom je tegenliggers tegen, met stelletjes, of de hele boot vol, we groeten elkaar, en dan zit ik alleen (alsof al die mensen denken, wat gek zeg, zo'n meisje alleen....). Maar ik denk dan dus wel, dat mensen dat denken, dus ik zou ook niet zo heel snel alleen naar de kroeg gaan.
zaterdag 14 augustus 2010 om 21:01
zaterdag 14 augustus 2010 om 21:02
zaterdag 14 augustus 2010 om 21:44