3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
Ik wil vandaag aan de gang met het voorbereiden van de belastingaangifte voor 2009, maar ik heb er geen zin in! Maar het moet toch....
Jullie nog plannen?
Getver Jos, ben je trouwens niet te laat daarmee? Ooh dat weet je zelf natuurlijk ook wel. Of utstel tot 1 okt.?
Ga vanmiddag weg, ga op verjaardag. Ben vanavond weer thuis, geen idee hoe laat.
Ik ga straks met mijn 3 liefste vriendinnen naar De Parade in Amsterdam . Duim voor ons dat het droog blijft/
Leuke plannen allemaal. Ik zit in de uitstelregeling bij het accountantskantoor, die mijn aangifte verder verzorgd. Onze jaarcijfers zijn nog niet eens bekend.... Als die maar eens bekend werden, kon ik eindelijk de zaak echt verkopen...
Maar ik ga nu eerst even aan de koffie met stroopwafel. Veel plezier allemaal vandaag
Lekker bakkie, Jos

Ik ga heel hard duimen Mocy, is geloof ik wel nodig!
en ik gooi er maar wat zonnetjes tegen aan:

Ben ook bang Friez. Maar goed we zien wel.

Jos sterkte met de aangiftewerkzaamheden.
Gister was het trouwens heerlijk weer. Ik heb tot 21.30 buiten zitten lezen.
Ja gisteren was het heerlijk!

Ik hoop dat het volgend weekend mooi weer is, want dan heb ik zaterdag en zondag buitenactiviteiten.
Ik hoop eigenlijk dat het iedere dag mooi weer is Maar zal voor je duimen Friez.
Ik ben alweer in de ddh. HIH belde in paniek op. Kon zijn ogen niet meer openen. Zag niks meer moest alles op de tast doen. Reactie van verpleegkundige? Goede reden om vandaag je ogen lekker dicht te houden. Grrr!

Ben er direct naar toe gegaan en was half uur voor de officiële bezoektijd er al. Heeft oogdruppels gehad en ging wel wat beter. Hij ligt nu weer te slapen.
Wat een muts van een verpleegk.
Oi!

Happy new topic en goedemorgen!

Dat hoop ik ook Mocy

Ach, wat een domme opmerking IBI

Haai Fran en MU
Getver, Ibi, wat zijn sommigen toch vreselijk onbeholpen bot.
Das een lullige opmerking IBI
Ik ga maar eens aan de gang, ik kom straks weer effe buurten
Ja lullig hè! En onproffesioneel.

Jammer is dat hij geen idee heeft wie het was want tja hij zag haar immers niet.
IBI wat belachelijk zeg!

Hai Friez!
Goeiemorgen!

IBI wat een idiote opmerking van die vpk.

Josje goed idee, ik moet ook nog met de belastingaangifte aan de slag.
Mogguh!

Ik denk dat ik heel wat mensen niet herken met hun nieuwe nicks...

Vooral omdat ik ook geen avatars zie
Hoi 7

MU: er zijn echt nieuwe meeschrijvers hier en een paar met een nieuwe ava.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven