3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
Ik zit gewoon in mijn ochtendjas nog...

Geen zin om te douchen
quote:chocolover schreef op 15 augustus 2010 @ 12:23:

En hoe ga je heten floor?

Ihwideuihuit?

En dan deze ava:

Aan de ene kant denk ik, ik zou best Choco willen heten hier, lekker beginnen met schone lei. Maar aan de andere kant, waarom? Ik heb niks te verbergen al heb ik heel veel moeilijke posts geschreven toen ik in het diepe zat. Gaat het om herkenning dat nick wisselen? Of schaamte? Waar gaat het precies om? Daar ben ik nog niet helemaal uit?
Chooc

Ik heb ook veel dingen die best persoonlijk waren geschreven maar schaam me nergens voor, ik heb ze irl ook geuit.

Ik blijf dus wie ik ben
Waar stuur jij me nou heen friez met dat plaatje? Moet je me wat vertellen?
Choco; omdat er nu "knopjes" bij de OP staan, zijn er forummers bang, dat alles veel sneller op hieves, GS, FB en zo komt te staan. Dat kon altijd al, maar is nu een stuk makkelijker geworden.

Morgen is er een poll en kan er voor of tegen gestemd worden. Er is door Naomi gezegd, dat de uitslag bepalend is en de knoppen dan weer verwijderd worden of blijven.
Huh Friez?

Ik stuur je nergens heen choco! Je mag thuis blijven hoor
Friez, dan gaan ze waarschijnlijk wel weg, beetje de heersende mening hier
Floor haar baby riep in de vakantie steeds mama mama mama, ikwideuihuuit.

toen had ik van de muppetshow liedje gelinkt, en dat wordt gezongen door Animal van de Muppetshow
Ja dat weet ik friez maar waarom dan die nickchange? Zodat alles wat je ooit geschreven hebt weg is.. Ooh wacht, dat lezen dan die mensen! Ik snappem!

Maar alsnog, je weet toch dat alles wat je schrijft overal ter wereld te lezen is?
Eeh friez, ik zag geen muppet of whatever maar een hele blog over 'what the prayer really says'..
Ik ook chooc
dat klopt, choco. Iedereen kan het lezen en dat kon ook altijd al. Wat dat betreft veranderd er niets, behalve dat het nu nog iets makkelijker wordt. Maar ik heet niet Friezinnetje in het echt (Joh? Echt niet? Nee echt niet!) dus weten mensen nog niets. Tenzij je iets herkenbaars hebt gepost, zouden zij je kunnen herkennen.
Huh? Oh zag plaatje van animal
Heet je geen friez I'm shocked!

Nee maar dat is dus wat je zelf in de hand hebt (gehad) toch?
Nu wel een plaatje te zien?? Ik dacht zal jullie nog even wat zondagse leeskost meegeven

Idd choco
Niet Friez?

Oh ik heet wel echt MU hoor
Maar ik gooi de lapslet dicht. Mijn taxi staat zo voor.

Mss tot vanavond en anders tot morgen!

Daag
Ok dus het gaat echt om herkenning..

Dus ik verander mijn nick in Choco. Ga met die naam verder. Ik vertel over therapie, mijn poezen en MM. Dan ben ik toch alsnog herkenbaar? Of moet je dan maar dingen gaan verdraaien? Ik echt ni snap..
Dag friez, have fun!!
Chooc, het gaat er niet om dat je niet meer herkenbaar bent, maar dat niet alles wat je ooit geschreven hebt, terug te vinden is onder het loepje

goedemiddag trouwens

ik vind de nieuwe naam van Floor echt geniaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maar dat wil niet zeggen dat ik forummers geen andere nick gun.. Vraag me alleen af hoe dat dan gaat.. Mag ik wel nog dingen vragen die gespeeld hebben?

Floor als je dit leest, kun je mij dan wat advies hierover geven?
Hi roos!
Ff teruggebladert en ja, nu zag ik wel animal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven