Geld & Recht alle pijlers

Whaa, ik wil shoppen...

15-08-2010 10:41 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben al 2 maanden super goed aan het consuminderen en bezuinigen. Bijna geen onzinnige aankopen gedaan en winkels gemeden. Ook geen behoefte gehad om nieuwe spullen te kopen.

En nu ben ik gisteren toch even de stad in geweest en heb ik een heel mooi vest gezien en stoere kistjes en nu wil ik alleen maar shoppen!!!

Krijg het niet uit mijn systeem. Iemand tips om dat irritante gevoel van hebben, hebben, hebben te onderdrukken?
Doe het niet!

En als je dan zo graag wil kopen ga dan naar de xenos en koop een goedkoop onzin ding.

Dan heb je ook gekocht toch?
Lukt mij nooit, dat onderdrukken
Dan kies je toch één van de twee, of het vestje of de schoenen? Normaliter had je ze allebei gekocht, dus dan bezuinig je in feite ook.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Consuminderen? Waar is dat goed voor?
Vest en kistjes zijn Nuttig.

Koop het
Niet luisteren naar Franciska.

Doe het niet!

Ga maar gewoon lekker forummen!
quote:Star schreef op 15 augustus 2010 @ 10:58:

Lukt mij nooit, dat onderdrukken
Ja, dat vind ik echt.
quote:wuiles schreef op 15 augustus 2010 @ 11:05:

Consuminderen? Waar is dat goed voor?

Volgens Encyclo.nl: om het milieu te sparen

Maar daar doet TO het vast niet voor?!
quote:viva1973 schreef op 15 augustus 2010 @ 11:09:

[...]

Volgens Encyclo.nl: om het milieu te sparen

Maar daar doet TO het vast niet voor?!En hoe gaan wij dan al die doorgeslagen maatregelen om het milieu te sparen financieren? Niet met belastingopbrengsten in elk geval.
waarom ben je aan het consuminderen? Wat is dat voor zelfopgelegde kwelling. Met deze instelling help je de economie om zeep. Doe eens wat goeds voor de wereld en koop koop koop
quote:HyacinthBucket schreef op 15 augustus 2010 @ 11:08:

Niet luisteren naar Franciska.

Doe het niet!

Ga maar gewoon lekker forummen!Deze posting heb je niet gezien TO

Doe het niet!

Denk aan wat anders!
TO, je kunt het!

Luister ook niet naar Star!

Even doorbijten!
Maar vertel eens, wat voor kistjes waren het? Waren ze erg mooi? Plak eens een plaatje
Is het geen koopzondag? REN!
kopen, kopen, kopen, kopen

Ga jezelf niet kwellen!

Zet je eroverheen.

Je hebt het niet eens nodig.

Waarschijnlijk heb je genoeg schoenen en vestjes!

Wacht tot het is afgeprijsd, dan heb je pas echt een goed gevoel!
Nee kwel jezelf niet, kopen dus
Hierom: je nooit in winkelgebieden ophouden als je geen geld uit wil geven. Mijd die winkels!
ik wil ze anders wel, waar was het???
Negeer ze!!!!!

Je kunt het!

hyacinth wachten tot de opruiming? Waarom in godsnaam, meestal is het echt leuke spul allang weg voor de eerste ronde. Het weinige wat er dan nog tussenhangt bepaart je 30 procent, de meuk gaat weg voor 50 maar dan zit je al in januari, dan vullen de winkels hun opruimingsvoorraad ook aan met stukken die niemand wil uit de opslag. Nee sla meteen je slag anders vis je achter het net!!!!!!!!!!!
Vestjes en kistjes kun je nooit teveel hebben TO. Wat maakt het uit, ga je gewoon de rest van de maand naar de Lidl

Oh ja, over dat consuminderen, iedereen snapt zo onderhand hopelijk wel dat niet iedereen ongestraft alles (meer) kan kopen. Ik gelukkig wel, maar er zijn er zat die het om wat voor reden dan ook met minder moeten doen. Consuminderen kan ook over je eigen portemonnee gaan zonder dat het een hoger (lees economisch, milieutechnisch, landelijk) doel hoeft te dienen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 15 augustus 2010 @ 11:22:

Vestjes en kistjes kun je nooit teveel hebben TO. Wat maakt het uit, ga je gewoon de rest van de maand naar de Lidl

Oh ja, over dat consuminderen, iedereen snapt zo onderhand hopelijk wel dat niet iedereen ongestraft alles (meer) kan kopen. Ik gelukkig wel, maar er zijn er zat die het om wat voor reden dan ook met minder moeten doen. Consuminderen kan ook over je eigen portemonnee gaan zonder dat het een hoger (lees economisch, milieutechnisch, landelijk) doel hoeft te dienen.Vandaar mijn vraag waar het goed voor was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven