Dorpsstraat
zondag 15 augustus 2010 om 10:36
zondag 15 augustus 2010 om 10:48
Vakantiekriebels (hoe mogen we je afkorten, als dat mag , Kriebels? Krieb (creep )?) het voelt toch nog niet als thuis zo zonder avatar, vind je niet?
Wat een supergoed cadeau-idee smste je me gisteren, ik had er ook al over zitten denken want zoebaby heeft natuurlijk al heel veel van haar zus. VInd dat muisje zo leuk.
Wat een supergoed cadeau-idee smste je me gisteren, ik had er ook al over zitten denken want zoebaby heeft natuurlijk al heel veel van haar zus. VInd dat muisje zo leuk.
zondag 15 augustus 2010 om 11:02
Ja, leuk zijn ze he? We waren gisteren in een hele leuke houten speelgoed winkel waar ze ze hadden. Moest meteen denken aan toen ik bij jullie was, weet je welk winkeltje ik bedoel? Je kocht daar toen haarspeldjes voor zoenpeuter
Denk dat we het lieveheersbeestje doen!
(voor de anderen, het betreft hier de whee*ly bug)
Optrekken is hier thuis inmiddels het nieuwe zwart, ik word er helemaal gestoord van Kriebeltje kan geen seconde meer stilzitten, ze is net een aapje!
En afkorten...ehm...creep vind ik niet zo , heb je nog andere suggesties?
Mogen we jou dan zoentje noemen?
Denk dat we het lieveheersbeestje doen!
(voor de anderen, het betreft hier de whee*ly bug)
Optrekken is hier thuis inmiddels het nieuwe zwart, ik word er helemaal gestoord van Kriebeltje kan geen seconde meer stilzitten, ze is net een aapje!
En afkorten...ehm...creep vind ik niet zo , heb je nog andere suggesties?
Mogen we jou dan zoentje noemen?
zondag 15 augustus 2010 om 11:06
hahahhaa optrekken is het nieuwe zwart. Ik ben zo benieuwd, maak eens een foto!
Tja, die afkortingen. Eigenlijk vind ik 'zoen' altijd een beetje een stom woord , ik ben meer van de kus. Maarja, ik heb het zelf gedaan natuurlijk met die naam. Zoens dan, of Zoe? Zoepeuter is wel een gaaf futuristisch woord. Maar het wordt dan binnenkort zoekleuter en dat kun je ook anders lezen.
Tja, die afkortingen. Eigenlijk vind ik 'zoen' altijd een beetje een stom woord , ik ben meer van de kus. Maarja, ik heb het zelf gedaan natuurlijk met die naam. Zoens dan, of Zoe? Zoepeuter is wel een gaaf futuristisch woord. Maar het wordt dan binnenkort zoekleuter en dat kun je ook anders lezen.
zondag 15 augustus 2010 om 11:07
Zoen je hebt dus al wel een plaatje op je computer staan? Volgens mij moet je bij profiel wijzigen een portret wijzigen...Het lukte mij ook niet direct, maar toen zag ik het knopje (daar is dus wel een knopje voor ja ) "wijzigen" onder portret over het hoofd. Als je die gebruikt en je plaatje is de juiste afmeting dan zou het moeten lukken. En oh ja even je cookies deleten en je cache legen. Forum afsluiten en opnieuw opstarten...
zondag 15 augustus 2010 om 11:11
zondag 15 augustus 2010 om 11:15
Ha Reuzeleuk! Volgens mij mag je alleen niet met twee nicks in hetzelfde topic, dus jij dubbelnickt niet hoor. Zeg, als jij, whizzkid, ebt uitgevogeld hoe je van een foto in 'fotobeheer' een avatar maakt, roep je dan even?
Ruby ik heb m dus al wel aan mijn profiel weten toe te voegen, maar hoe nu verder...? Cookies weggooien enzo, echt? Waarom, helpt dat?
Ruby ik heb m dus al wel aan mijn profiel weten toe te voegen, maar hoe nu verder...? Cookies weggooien enzo, echt? Waarom, helpt dat?
zondag 15 augustus 2010 om 11:20
quote:tot_zoens schreef op 15 augustus 2010 @ 11:15:
Ruby ik heb m dus al wel aan mijn profiel weten toe te voegen, maar hoe nu verder...? Cookies weggooien enzo, echt? Waarom, helpt dat?Ik heb gewoon het advies van het forum gevolgd. Maar als je je afbeelding al hebt gewijzigd, is dat waarschijnlijk het enige euvel waarom je je plaatje nog niet ziet.
Ruby ik heb m dus al wel aan mijn profiel weten toe te voegen, maar hoe nu verder...? Cookies weggooien enzo, echt? Waarom, helpt dat?Ik heb gewoon het advies van het forum gevolgd. Maar als je je afbeelding al hebt gewijzigd, is dat waarschijnlijk het enige euvel waarom je je plaatje nog niet ziet.