Dorpsstraat

15-08-2010 09:37 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hangplek waar ouderen, junks en jonge moeders ouwehoeren over hun knappe kinderen, dertigersdilemma's, plinten poetsen, en het leven. Kom in de zon op het bankje zitten of liggen in het plantsoen. Welkom meisjes!

Is dit voor een nieuw groepje of voor een bestaand groepje?
Een bestaand groepje. Ben nog even aan het ruziemaken met mijn foto, hij wil 'm niet.
Oh, bestaand groepje. Dan ben ik weer weg.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Goedemorgen!

tot_zoens leuke OP! En leuk plaatje!
Hee Ruby! Goeie avatar, vind ik echt bij je passen. Ik heb al vijf keer een avatar geprobeerd te uploaden maar het lot (of viva.nl) beslist anders.
Hey hallo! Lang geleden voor mijn gevoel, fijn dat we nu hier verder kunnen

Leuke avatar ruby!

(ik heb de mijne voor vandaag opgegeven, doe morgen op mijn werk een nieuwe poging)

Leuke OP ook tot zoens! Goed gedaan!
quote:tot_zoens schreef op 15 augustus 2010 @ 10:29:

Hee Ruby! Goeie avatar, vind ik echt bij je passen. Ik heb al vijf keer een avatar geprobeerd te uploaden maar het lot (of viva.nl) beslist anders.

Ben er helemaal blij mee, dit voelt goed zeg maar

En inderdaad...fijn dat we hier weer kunnen...!
Het is ook een zacht, lief plaatje...past echt bij jou!
Vakantiekriebels (hoe mogen we je afkorten, als dat mag , Kriebels? Krieb (creep )?) het voelt toch nog niet als thuis zo zonder avatar, vind je niet?

Wat een supergoed cadeau-idee smste je me gisteren, ik had er ook al over zitten denken want zoebaby heeft natuurlijk al heel veel van haar zus. VInd dat muisje zo leuk.
Ja, leuk zijn ze he? We waren gisteren in een hele leuke houten speelgoed winkel waar ze ze hadden. Moest meteen denken aan toen ik bij jullie was, weet je welk winkeltje ik bedoel? Je kocht daar toen haarspeldjes voor zoenpeuter

Denk dat we het lieveheersbeestje doen!

(voor de anderen, het betreft hier de whee*ly bug)

Optrekken is hier thuis inmiddels het nieuwe zwart, ik word er helemaal gestoord van Kriebeltje kan geen seconde meer stilzitten, ze is net een aapje!

En afkorten...ehm...creep vind ik niet zo , heb je nog andere suggesties?

Mogen we jou dan zoentje noemen?
Hè nou is het wel gelukt om een foto te uploaden, maar krijg k m niet als avatar geïnstalleerd. Ruby, is daar nog ergens een knopje ( ) voor dat ik over het hoofd zie?
En inderdaad, al die grijze avatars is nog niet echt leuk, hoop snel iets leuks te hebben!
Ik heb jullie ook gevonden, nu nog een avator.

Leuk die w*heelybug. Zag 'm gisteren ook op een site staan, snoezig
hahahhaa optrekken is het nieuwe zwart. Ik ben zo benieuwd, maak eens een foto!

Tja, die afkortingen. Eigenlijk vind ik 'zoen' altijd een beetje een stom woord , ik ben meer van de kus. Maarja, ik heb het zelf gedaan natuurlijk met die naam. Zoens dan, of Zoe? Zoepeuter is wel een gaaf futuristisch woord. Maar het wordt dan binnenkort zoekleuter en dat kun je ook anders lezen.
Zoen je hebt dus al wel een plaatje op je computer staan? Volgens mij moet je bij profiel wijzigen een portret wijzigen...Het lukte mij ook niet direct, maar toen zag ik het knopje (daar is dus wel een knopje voor ja ) "wijzigen" onder portret over het hoofd. Als je die gebruikt en je plaatje is de juiste afmeting dan zou het moeten lukken. En oh ja even je cookies deleten en je cache legen. Forum afsluiten en opnieuw opstarten...
quote:tot_zoens schreef op 15 augustus 2010 @ 11:06:

hahahhaa optrekken is het nieuwe zwart. Ik ben zo benieuwd, maak eens een foto!

Eigenlijk vind ik 'zoen' altijd een beetje een stom woord Oh Ik zal het niet meer doen...vergeef me dit was tijdens een crosspost...
ik zit nu te dubbelnicken, mag natuurlijk niet volgens de regels

Levert wel een rookgordijn op, oude topic "leeft" op deze manier nog een beetje.
quote:tot_zoens schreef op 15 augustus 2010 @ 11:06:

Maar het wordt dan binnenkort zoekleuter en dat kun je ook anders lezen.
voor zoekleuter
Ha Reuzeleuk! Volgens mij mag je alleen niet met twee nicks in hetzelfde topic, dus jij dubbelnickt niet hoor. Zeg, als jij, whizzkid, ebt uitgevogeld hoe je van een foto in 'fotobeheer' een avatar maakt, roep je dan even?

Ruby ik heb m dus al wel aan mijn profiel weten toe te voegen, maar hoe nu verder...? Cookies weggooien enzo, echt? Waarom, helpt dat?
ik zie nu een halve avator, dus ik heb 'm nog niet helemaal onder de knie geloof ik
Op zich wel grappig natuurlijk, ben ik echt undercover !
quote:tot_zoens schreef op 15 augustus 2010 @ 11:15:

Ruby ik heb m dus al wel aan mijn profiel weten toe te voegen, maar hoe nu verder...? Cookies weggooien enzo, echt? Waarom, helpt dat?Ik heb gewoon het advies van het forum gevolgd. Maar als je je afbeelding al hebt gewijzigd, is dat waarschijnlijk het enige euvel waarom je je plaatje nog niet ziet.
hahahha. Je bent in élk geval verder dan ik. Maar hoe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven