het kleding doorgeef topic

27-07-2010 22:03 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
geinspireerd door een ander topic van mij.

Heb je kleding over en wil je deze doorgeven...? zijn er mensen die kleding kunnen gebruiken..?

hier kan het.

Hopenlijk valt dit niet onder de oproepjes en mag het hier blijven staan. Anders zal een angel het wel verplaatsen naar het prikbord .
quote:Michelle90 schreef op 29 juli 2010 @ 08:08:

Mag ik hier ook schoenen aanbieden?

Ik heb echt superveel schoenen en ze verschillen van maat 36/37/38 (ik ben zo iemand die dan wel met te strakke of met te grote schoenen loopt als ik ze maar kan kopen ).

Het zijn gympen, pumps, laarzen, oldskool cowboylaarzen en dat soort dingen.

Ik hoor het wel!!!Ik heb dezelfde kleding en schoenmaat als jij, ben wel benieuwd wat je allemaal hebt!
Gizz?Doe je de kleertjes nog weg?
Wat jammer dat dit topic een beetje weggezakt is!

Ik moet mijn kast nog opruimen maar heb voorlopig nog niet heeeel veel aan te bieden dus.

Paar Ecco's maat 39 en misschien nog wat schoenen. Kleding in maat 48/50 voor de liefhebbers, maar ik moet eerst goed pluizen wát. Als je interesse hebt, gil maar, dan ga ik spitten.
668, the neighbour of the Beast
Dan zal ik hier ook maar even de positiekleding aanbieden. heb 2 verhuisdozen vol, van maat 42 tot 48. De grootste maten kunnen direct weg, 42/44 nog eventjes geduld tot na de bevalling. Wie kan ik er blij mee maken?
Eeeeen dit topic nog een keer omhoog schoppen.

Ik heb nog een paar broeken in de aanbieding, allemaal om en nabij maat 50. Waarschijnlijk ook nog wel wat t-shirtjes en vestjes ofzo!

Wie wil?
668, the neighbour of the Beast
Hoi Marels,

Ik schijf niet vaak actief mee, maar heb wel interesse in de kleding. Mijn moeder zou ik daar heel erg blij mee kunnen maken en dat maakt mij ook weer gelukkig.

Groetjes,

Samsel
quote:Soppie300 schreef op 10 augustus 2010 @ 12:29:

[...]

Je reageert niet echt meer op mijn mails, je zult wel op vakantie zijn? maand later; nog geen reactie. Jammer
quote:gmkp schreef op 27 juli 2010 @ 22:32:

Hoi,

super, ik heb ook heel veel nodig (zie andere topic) maar heb al reacties gehad van hele lieve meiden:-)

We heb ik nog kleding in de aanbieding voor mensen die het graag willen. Helaas kan ik wegens omstandigheden niet verzenden. Mag wel ontvangen:-S

Wellicht is het een idee een soort lijntjes systeem te bedenken?

Bijv ik geef iets aan iemand in Apeldoorn, deze heeft kennissen in Utrecht, ik ga naar Utrecht, spreek af met die kennissen en degene uit Apeldoorn haalt het daar weer op?

Groetjes GuMKoPWoehahaaaaaaaaaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven