T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wollige_Schede
Schede da's pas echt een kutwoord.
Schede met een zachte G.
*ril*
Ik zie dan zo'n Chriet Titulaer voor me.
Chriet, ook al zo'n rilbrenger.
Wat eten we vanavond?
Chinees van gisteren.
Chriet kan ook zo'n mutspopje van zijn baard breien. Sterker nog, ik denk dat popje uit de OP een creatie van zijn eigenste vrouw is.
Kanibaal.
Kesszz

Hier is het Giganti Rucola Parmigiano met spinazie/kwark, spekkies/pijnboompitjes en komkommer/ui/paprikasalade.
quote:Star schreef op 15 augustus 2010 @ 17:33:

Kanibaal.Wat studeerde jij ookalweer?
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Euhm, komt uit het Latijn ofzo dus vast niks met mijn studie te maken.

Heb ik mezelf gered nu?
quote:Travis schreef op 15 augustus 2010 @ 17:59:

Kesszz

Hier is het Giganti Rucola Parmigiano met spinazie/kwark, spekkies/pijnboompitjes en komkommer/ui/paprikasalade.Oeeeeeeeeeeeee lekker!
Het was goddelijk. Nemo had daar andere ideeen over.

Oh jee nu moet Nemo ook anders heten? Bruno dan maar
Mooi ja.

Wat vond hij niet lekker? Rucola niet zeker?
Voordat hij nog maar een hap genomen had besloot hij al dat het goor was. Dus dikke doei dan.
Of Naaidoos, Gebreideflamoes en anders, voor wat subtiliteit voor gebreidemuts of ontPLOfteEgelinCognito

Verjaardag was zo leuk. was heel druk en veel kindjes. Eetje en Mier hebben aan elkaar gesnuffeld, maar volgens mij vond Eeetje het dochtertje van een vriendin van ons het leukste Ceetje zei over haar kadootje heel schattig "En je moet eens weten wat voor schitterends prachtigs erin zit

Chica heeft idioot veel Playmobil gekregen.

(Kess, ik speel er ook mee, het kasteel en de elfjesvijver van Star staan hier naast me )

Ier is hamburgers en frietjes halen. de kinderen hebben de lasagna van gisteren gehad en liggen uitgeput op bed.

Morgen weer naar school, Chica al in groep2. Gaan Ceetje, Nemo en Tony ook morgen alweer?
Oja, en Travis is kewl.

En

Ik mis Eow best af en toe. Ondanks hevige meningsverschillen en niet leuke manier van weggaan vind ik haar nog steeds leuk. En ik denk dat irl nog leuker is. Flink met haar gelachen ook destijds.
Nou ik mis haar niet, schijnheilig mens.

Klinkt als een geslaagde verjarie!

Nemo nog 1 week vakantie, heb nog paar leuke dingen op program.
Nee helaas nog niet Inad, school.

Ja Mier en Eetje. Eetje vond Mier niet zo toen hij een cracker in haar mond wilde stoppen en de cracker in haar oog belandde

Schandalig die hoeveelheid Playmobil, kasteel is wel heel gaaf
Tsssk, Eetje kan ook niks waarderen...
Ik ook niet, als je niet eens het fatsoen hebt om iemand te feliciteren met geboorte van babies, tja.
quote:Travis schreef op 15 augustus 2010 @ 20:57:

Tsssk, Eetje kan ook niks waarderen...

Nee lastpak is het.

Mier ook wel serieus jongetje hè? Of vond hij het nu gewoon druk?
Ik mis Eow ook niet. Beetje wolf in schaapskleren, zeg maar. Om het een beetje sprookjesachtig/fantasy te houden.

Moest laatst, toen iemand irl het had over dilemma zelf steriliseren/partner steriliseren, wel ineens denken aan jouw grappige sneer naar Eow, dat ze niet zo postuum jaloersig moest doen, door haar man te verbieden om na haar dood nog kinderen met een andere vrouw te krijgen.

Wij hebben nog 2 weken vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven