3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
Man zegt net: het campingbedje.... daar zitten toch ook wieltjes onder? geen buggy meer nodig!
quote:apppel schreef op 15 augustus 2010 @ 20:33:

Ja Bi! Ik ben verlost!!! En heb je dan wel fatsoenderlijk afscheid genomen????
Pop.. practisch denkende man heb jij!
Appel: als je een blauwe auto ziet rijden met kinderwagen, buggy, campingbed en koffers op het dak gebonden met touwtjes.... zwwai dan even enthousiast!
ik ben nu al aan het stressen over de vakantie, als ik maar niks vergeet misschien heb ik dan ook geen heimwee....
quote:Bianca40 schreef op 15 augustus 2010 @ 20:34:

[...]

En heb je dan wel fatsoenderlijk afscheid genomen???? Neuh... Sowwy.. Ik was het zo spuugbeu!
Bianco en ik zeggen als we op vakantie gaan altijd:

hebben we paspoorten en geld?? Dat is het belangrijkste... dan kunnen we met een gerust hart op vakantie!
Dan ga ik heel hard zwaaien Pop!
quote:apppel schreef op 15 augustus 2010 @ 20:37:

[...]

Neuh... Sowwy.. Ik was het zo spuugbeu!Ik vinnut Schandalig!!! (met een grote S ja!)
Pop, je moet een beetje proberen te relativeren meis...

Hoe erg is het als je de slabbetjes of schone sokken vergeet??
Ik zit hier nu aan tafel zo eens vriend te bekijken die in de bank zit.

Hij is zo lief, en zo knap! Ik ga m een dikke kus geven nu!
Lief Appppeltje!!

Geef hem ook maar een dikke kus van mij, omdat ik het zo lief vind dat jij hem zo lief vindt
ah Appeltje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bianca40 schreef op 15 augustus 2010 @ 20:38:

Pop, je moet een beetje proberen te relativeren meis...

Hoe erg is het als je de slabbetjes of schone sokken vergeet??

owwww slabbetjes! die stonden nog niet op mijn lijst!!!

ik ben best een control freak en heb graag alle gemakken bij me, de luiertas van ukkepop zit ook altijd vol met "jeweetmaarnooit" spullen!

Als je op vakantie gaat ben je in een onbekende omgeving en door mijn eigen vertrouwde spullen mee te nemen hoop ik wat grip te krijgen op het onbekende, ik zou het zo erg vinden om de vakantie te verpesten voor man en kinderen....
Ik begrijp het wel Pop... althans, niet echt want het gevoel heimwee ken ik niet. Maar ik begrijp wel - en vind het heel lief van je - dat je dat wilt proberen te voorkomen.

Stonden sokken wel op je lijst??
ahh Appel wat lief!
Sokken wel, 5 paar per persoon!
Kijk eens hier op Pop

http://www.inpaklijst.nl/
Foto-toestel en batterijen?

Telefoon-opladers?
Die heb ik al eens gedaan Bi! maar toch bedankt! zo'n lijst is voor je basis best handig, maar voor je persoonlijke handigheidjes moet je toch zelf nadenken!
Heb ik ook al Bi! en laptop oplader ook al!
vergeet Ukkepop en Grote Pop niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben gewoon gaan denken "wat doe ik op een dag en wat gebruik ik daarvoor" en zo ben ik een lijst gaan maken, zo heb ik ook naar man en kinderen gekeken, in het huisje zijn al wel heel veel praktische dingen aanwezig, maar ben dan altijd bang dat net de fohn kapot is ofzo....
Pop, gewoon de komende week goed nadenken bij alles wat je doet...en alles wat je in je dagelijkse doen gebruikt en mee wil nemen, gelijk opschrijven!
quote:rosanna08 schreef op 15 augustus 2010 @ 20:51:

vergeet Ukkepop en Grote Pop niet Die passen er niet meer bij vrees ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven