Het gesticht
zondag 15 augustus 2010 om 15:01
Wie kan ook niet tegen verandering?
Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs
Wie is helemaal van slag?
Kom in het gesticht!
De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.
Regel van het gesticht:
Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.
Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.
Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.
Wij danken u voor het begrip
Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs
Wie is helemaal van slag?
Kom in het gesticht!
De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.
Regel van het gesticht:
Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.
Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.
Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.
Wij danken u voor het begrip
zondag 15 augustus 2010 om 20:14
quote:pantalaimon schreef op 15 augustus 2010 @ 20:11:
Ik kwam hier eigenlijk allenig om het rare zinnetje aan Boro te vertellen, maar voel me nu in de hoek gedrukt door allerlei mensen in een dwangbuis, help!
[afbeelding]
Haha, geweldige smiley!
Je bent welkom hoor, maar doe eens een hintje.
* stampvoet nu ondertussen als een dreinende kleuter *
Ik kwam hier eigenlijk allenig om het rare zinnetje aan Boro te vertellen, maar voel me nu in de hoek gedrukt door allerlei mensen in een dwangbuis, help!
[afbeelding]
Haha, geweldige smiley!
Je bent welkom hoor, maar doe eens een hintje.
* stampvoet nu ondertussen als een dreinende kleuter *
zondag 15 augustus 2010 om 21:00
quote:hans66 schreef op 15 augustus 2010 @ 19:16:
Jij bent jij? Jij bent toch niet Ikbenik? Of ben ik mezelf kwijt? Goed dat ik hier rondhang, want dan kan het verplegend personeel ingrijpen, als ik mezelf helemaal niet meer zie zitten!
Gelukkig ben ik ik, maar ik ben IkbenIk niet, en is Ikbenik mij niet.
Nou snap ik het niet meer!
Gelukkig weet mijn motto mij te helpen!
Jij bent jij? Jij bent toch niet Ikbenik? Of ben ik mezelf kwijt? Goed dat ik hier rondhang, want dan kan het verplegend personeel ingrijpen, als ik mezelf helemaal niet meer zie zitten!
Gelukkig ben ik ik, maar ik ben IkbenIk niet, en is Ikbenik mij niet.
Nou snap ik het niet meer!
Gelukkig weet mijn motto mij te helpen!
zondag 15 augustus 2010 om 21:35