Zijn de dames van Libelle
zaterdag 14 augustus 2010 om 03:06
Zijn de dames en enkele heer "die nodig zijn om ze in toom te houden" van Libelle een breiclubje, of staan ze aan de wieg van een revolutie .
Abortus, stemrecht , vrije meningsuiting , dictatuur , noem maar op
Het zijn de vrouwen op de wereld die daadwerkelijk de veranderingen hebben veroorzaakt
Niet Einstein met zijn flitslampjes of Jules verne met zijn onderzeeer
En al helemaal Jaques Cousteau ( god hebbe zijn ziel) niet .
Vrouwen van 80 -70- 60-50 en 40 jaar halen het wereld nieuws
Niet met maatschappelijke problemen als , zit mijn tampon wel recht of mijn BH knelt welke maat moet ik dan hebben.
Nee de dames van Libelle ( die oudjes weet jullie nog wel ) halen het wereld nieuws met onderwerpen als ...
http://www.nujij.nl/fancl ... van-libelle.9470680.lynkx
http://www.volkskrant.nl/ ... rt_kaapt_site_van_Libelle
Overigens is deze onzin net zo belangrijk als , zit mijn tampon recht
Maar doe het maar eens na
Abortus, stemrecht , vrije meningsuiting , dictatuur , noem maar op
Het zijn de vrouwen op de wereld die daadwerkelijk de veranderingen hebben veroorzaakt
Niet Einstein met zijn flitslampjes of Jules verne met zijn onderzeeer
En al helemaal Jaques Cousteau ( god hebbe zijn ziel) niet .
Vrouwen van 80 -70- 60-50 en 40 jaar halen het wereld nieuws
Niet met maatschappelijke problemen als , zit mijn tampon wel recht of mijn BH knelt welke maat moet ik dan hebben.
Nee de dames van Libelle ( die oudjes weet jullie nog wel ) halen het wereld nieuws met onderwerpen als ...
http://www.nujij.nl/fancl ... van-libelle.9470680.lynkx
http://www.volkskrant.nl/ ... rt_kaapt_site_van_Libelle
Overigens is deze onzin net zo belangrijk als , zit mijn tampon recht
Maar doe het maar eens na
zondag 15 augustus 2010 om 21:49
@TChina: Je gaat me toch niet vertellen dat je die discussie/roddel en achterklap bij NuJij inhoudelijk vindt, serieus? Ik vind dat dus niks en ik lees dat ook niet. Het gaat mij om het feit dat er een complete pijler is verwijderd en het waarom.
Voor de rest blijf ik dus bij mijn mening wat betreft niveauverschil m.b.t. de discussies op het Viva en Libelle forum. En wat er dus afgelopen week is gebeurd bevestigt mijn mening alleen maar meer.
Voor de rest blijf ik dus bij mijn mening wat betreft niveauverschil m.b.t. de discussies op het Viva en Libelle forum. En wat er dus afgelopen week is gebeurd bevestigt mijn mening alleen maar meer.
zondag 15 augustus 2010 om 21:51
Dat begrijp ik, maar ik zet hier niet de berichten neer over forumsters van Libelle die daar al jaren vuil over zich heen hebben gekregen, maar die staan er ook tussen als je een beetje rondkijkt.
Je kan het trouwens ook pas begrijpen als er een schaduwblog van een ex-vivaforumster zou zijn, waar forumsters van hier constant beledigd worden met het besef dat een aantal van je medeforumleden daar ook lekker meeposten onder een andere nick.
Je kan het trouwens ook pas begrijpen als er een schaduwblog van een ex-vivaforumster zou zijn, waar forumsters van hier constant beledigd worden met het besef dat een aantal van je medeforumleden daar ook lekker meeposten onder een andere nick.
zondag 15 augustus 2010 om 21:59
Tchina de persoonlijke vetes van anderen op een ander forum kunnen mij echt niet boeien. Ik snap bovendien amper waar je over schrijft, maar dat komt vast ook omdat het me gewoon niet interesseert. Het enige wat ik me afvraag is hoe Naomi gaat zorgen hoe het hier niet zo ver zal komen, en die vraag heb ik haar allang gesteld.
zondag 15 augustus 2010 om 22:15
Volgens mij is een hele pijler verwijderd omdat er helemaal geen discussies meer plaatsvonden. Het was een 'gezelligheidsclubje' geworden van een minimaal aantal fanatieke schrijvers die hun tegenstanders niet zichzelf, dat zouden ze nooit doen, dat lag genuanceerderin het andere kamp stopten.
Welke club nou fanatiek weerwoord bleef geven om in ieder geval een tegengeluid te laten horen was al maanden onduidelijk. Wat wel duidelijk was was dat elke 'discussie' waarin een bepaald aantal namen opdook binnen enkele dagen/uren gedoemd was om te mislukken. En uiteraard gaven de kampen elkaar daarvan de schuld, en hielden daar nimmernooitnever mee op.
Ik zie dat bij viva niet zo snel gebeuren. Het is niet onmogelijk, maar het aantal forummers hier met een prominente inbreng is vele malen groter. Libelle bestaat in mijn ogen slechts nog uit een paar topics met vaste onderwerpen (bijvoorbeeld adoptiekinderen en schrijven met gevangenen), een paar puzzeldingen die enkelen vast erg leuk of moeilijk vinden en twee kampen die niets zinnigs meer te melden hebben en met ca 15 mensen de 'discussiepijler' die hun zo bezighoudt om zeep geholpen hebben. (niet met het sluiten trouwens, maar al maanden geleden zaten ze alleen nog maar tegen zichzelf te blaten, luisteren naar elkaar deden ze toch al niet)
Welke club nou fanatiek weerwoord bleef geven om in ieder geval een tegengeluid te laten horen was al maanden onduidelijk. Wat wel duidelijk was was dat elke 'discussie' waarin een bepaald aantal namen opdook binnen enkele dagen/uren gedoemd was om te mislukken. En uiteraard gaven de kampen elkaar daarvan de schuld, en hielden daar nimmernooitnever mee op.
Ik zie dat bij viva niet zo snel gebeuren. Het is niet onmogelijk, maar het aantal forummers hier met een prominente inbreng is vele malen groter. Libelle bestaat in mijn ogen slechts nog uit een paar topics met vaste onderwerpen (bijvoorbeeld adoptiekinderen en schrijven met gevangenen), een paar puzzeldingen die enkelen vast erg leuk of moeilijk vinden en twee kampen die niets zinnigs meer te melden hebben en met ca 15 mensen de 'discussiepijler' die hun zo bezighoudt om zeep geholpen hebben. (niet met het sluiten trouwens, maar al maanden geleden zaten ze alleen nog maar tegen zichzelf te blaten, luisteren naar elkaar deden ze toch al niet)
zondag 15 augustus 2010 om 22:24
Ik denk dat dat ook het verschil is Szwaan, er zijn bij Viva veel meer Actueel deelnemers dan bij Libelle het geval was. Af en toe gaat het er hier, en dan bedoel ik nu even alleen de Actueel pijler, ook best heftig aan toe. En als het om Wilders gaat heb je hier ook een tweekamp, lijkt me ook logisch toch? Maar het gaat niet alleen om Wilders, we lullen ook nog wel eens ergens anders over .
Dat er nu blogs in het leven worden geroepen om elkaar nog even lekker met stront na te gooien is zwakte en zegt veel over degene die dat doen. Dat er behoefte is aan napraten terwijl er een complete pijler weg is, dat vind ik zeer begrijpelijk. Of die gelegenheid er is, of wordt geboden, bij Libelle weet ik natuurlijk niet. Maar ik snap wel dat men dat graag wil.
Dat er nu blogs in het leven worden geroepen om elkaar nog even lekker met stront na te gooien is zwakte en zegt veel over degene die dat doen. Dat er behoefte is aan napraten terwijl er een complete pijler weg is, dat vind ik zeer begrijpelijk. Of die gelegenheid er is, of wordt geboden, bij Libelle weet ik natuurlijk niet. Maar ik snap wel dat men dat graag wil.
maandag 16 augustus 2010 om 12:28