Zijn de dames van Libelle
zaterdag 14 augustus 2010 om 03:06
Zijn de dames en enkele heer "die nodig zijn om ze in toom te houden" van Libelle een breiclubje, of staan ze aan de wieg van een revolutie .
Abortus, stemrecht , vrije meningsuiting , dictatuur , noem maar op
Het zijn de vrouwen op de wereld die daadwerkelijk de veranderingen hebben veroorzaakt
Niet Einstein met zijn flitslampjes of Jules verne met zijn onderzeeer
En al helemaal Jaques Cousteau ( god hebbe zijn ziel) niet .
Vrouwen van 80 -70- 60-50 en 40 jaar halen het wereld nieuws
Niet met maatschappelijke problemen als , zit mijn tampon wel recht of mijn BH knelt welke maat moet ik dan hebben.
Nee de dames van Libelle ( die oudjes weet jullie nog wel ) halen het wereld nieuws met onderwerpen als ...
http://www.nujij.nl/fancl ... van-libelle.9470680.lynkx
http://www.volkskrant.nl/ ... rt_kaapt_site_van_Libelle
Overigens is deze onzin net zo belangrijk als , zit mijn tampon recht
Maar doe het maar eens na
Abortus, stemrecht , vrije meningsuiting , dictatuur , noem maar op
Het zijn de vrouwen op de wereld die daadwerkelijk de veranderingen hebben veroorzaakt
Niet Einstein met zijn flitslampjes of Jules verne met zijn onderzeeer
En al helemaal Jaques Cousteau ( god hebbe zijn ziel) niet .
Vrouwen van 80 -70- 60-50 en 40 jaar halen het wereld nieuws
Niet met maatschappelijke problemen als , zit mijn tampon wel recht of mijn BH knelt welke maat moet ik dan hebben.
Nee de dames van Libelle ( die oudjes weet jullie nog wel ) halen het wereld nieuws met onderwerpen als ...
http://www.nujij.nl/fancl ... van-libelle.9470680.lynkx
http://www.volkskrant.nl/ ... rt_kaapt_site_van_Libelle
Overigens is deze onzin net zo belangrijk als , zit mijn tampon recht
Maar doe het maar eens na
zondag 15 augustus 2010 om 17:27
zondag 15 augustus 2010 om 17:41
quote:FlorisFlorijn schreef op 15 augustus 2010 @ 17:27:
[...]
Nah... eerlijk is eerlijk. Wij hebben nog nooit de Volkskrant gehaald. Verder dan GS zijn we nooit gekomen.Das waar. Maar wij hebben dan ook geen forummers die zo weinig RL hebben dat ze niks beters te doen hebben dan krantenartikelen te (laten) plaatsen. Een paar weken terug stond er iets in De Telegraaf (?), een ingezonden stuk met dezelfde naam.
[...]
Nah... eerlijk is eerlijk. Wij hebben nog nooit de Volkskrant gehaald. Verder dan GS zijn we nooit gekomen.Das waar. Maar wij hebben dan ook geen forummers die zo weinig RL hebben dat ze niks beters te doen hebben dan krantenartikelen te (laten) plaatsen. Een paar weken terug stond er iets in De Telegraaf (?), een ingezonden stuk met dezelfde naam.
zondag 15 augustus 2010 om 18:17
quote:TjaavanGs schreef op 14 augustus 2010 @ 03:06:
Zijn de dames en enkele heer "die nodig zijn om ze in toom te houden" van Libelle een breiclubje, of staan ze aan de wieg van een revolutie .
Abortus, stemrecht , vrije meningsuiting , dictatuur , noem maar op
Het zijn de vrouwen op de wereld die daadwerkelijk de veranderingen hebben veroorzaakt
Niet Einstein met zijn flitslampjes of Jules verne met zijn onderzeeer
En al helemaal Jaques Cousteau ( god hebbe zijn ziel) niet .
Vrouwen van 80 -70- 60-50 en 40 jaar halen het wereld nieuws
Niet met maatschappelijke problemen als , zit mijn tampon wel recht of mijn BH knelt welke maat moet ik dan hebben.
Nee de dames van Libelle ( die oudjes weet jullie nog wel ) halen het wereld nieuws met onderwerpen als ...
http://www.nujij.nl/fancl ... van-libelle.9470680.lynkx
http://www.volkskrant.nl/ ... rt_kaapt_site_van_Libelle
Overigens is deze onzin net zo belangrijk als , zit mijn tampon recht
Maar doe het maar eens na TSSSSSSSSS typisch Michelle :puke:
Zijn de dames en enkele heer "die nodig zijn om ze in toom te houden" van Libelle een breiclubje, of staan ze aan de wieg van een revolutie .
Abortus, stemrecht , vrije meningsuiting , dictatuur , noem maar op
Het zijn de vrouwen op de wereld die daadwerkelijk de veranderingen hebben veroorzaakt
Niet Einstein met zijn flitslampjes of Jules verne met zijn onderzeeer
En al helemaal Jaques Cousteau ( god hebbe zijn ziel) niet .
Vrouwen van 80 -70- 60-50 en 40 jaar halen het wereld nieuws
Niet met maatschappelijke problemen als , zit mijn tampon wel recht of mijn BH knelt welke maat moet ik dan hebben.
Nee de dames van Libelle ( die oudjes weet jullie nog wel ) halen het wereld nieuws met onderwerpen als ...
http://www.nujij.nl/fancl ... van-libelle.9470680.lynkx
http://www.volkskrant.nl/ ... rt_kaapt_site_van_Libelle
Overigens is deze onzin net zo belangrijk als , zit mijn tampon recht
Maar doe het maar eens na TSSSSSSSSS typisch Michelle :puke:
zondag 15 augustus 2010 om 18:52
zondag 15 augustus 2010 om 18:59
zondag 15 augustus 2010 om 20:25
quote:lunaan schreef op 15 augustus 2010 @ 17:00:
Maar de Libelle dames gaan rustig verder op "Libellemaardananders".
Lees en huiver..
Je bedoelt waarschijnlijk deze:
Recht staat haaks op liefde (heel gezellig!!!)
en dan is er ook nog een ongebruikte:
Libella2010
Het is niet iets van vandaag of gisteren, maar speelt al jaren. Er zijn ook een aantal van die haatblogs gesloten. De bagger die daar geschreven werd is tenenkrommend.
Maar de Libelle dames gaan rustig verder op "Libellemaardananders".
Lees en huiver..
Je bedoelt waarschijnlijk deze:
Recht staat haaks op liefde (heel gezellig!!!)
en dan is er ook nog een ongebruikte:
Libella2010
Het is niet iets van vandaag of gisteren, maar speelt al jaren. Er zijn ook een aantal van die haatblogs gesloten. De bagger die daar geschreven werd is tenenkrommend.
zondag 15 augustus 2010 om 20:25
Ik vind de Libelle toch wel wat tammer hoor dan ons forum. Het verschil zit hem, en dat vind ik dus, in het niveau van de discussies. Een hele tijd geleden heb ik daar eens op de Politiek&Maatschappij pijler gekeken, en ik vond het vergeleken met hier toch wel een lachertje. Wat er onlangs aan discussies heeft plaatsgevonden weet ik dus niet, maar ik betwijfel dat er een niveauboost heeft plaatsgevonden (in tegendeel zou ik eerder zeggen!). En ik geloof ook niet dat hier ooit een complete pijler wordt dicht gegooid, de reden daarvoor is omdat de discussies gewoonweg van een ander niveau zijn.
zondag 15 augustus 2010 om 20:32
zondag 15 augustus 2010 om 20:44
quote:hans66 schreef op 15 augustus 2010 @ 20:32:
Ik vind het ook vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat het daar zo gigantisch uit de klauwen is gelopen dat een complete pijler werd dichtgegooid. Een ergere rel dan de ergste rel op dit forum, kan ik me niet voorstellen.Als je nou die links eens opent, begrijp je misschien beter waarom het daar zo uit de klauwen is gelopen.
Ik vind het ook vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat het daar zo gigantisch uit de klauwen is gelopen dat een complete pijler werd dichtgegooid. Een ergere rel dan de ergste rel op dit forum, kan ik me niet voorstellen.Als je nou die links eens opent, begrijp je misschien beter waarom het daar zo uit de klauwen is gelopen.
zondag 15 augustus 2010 om 20:47
quote:hans66 schreef op 15 augustus 2010 @ 20:32:
Ik vind het ook vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat het daar zo gigantisch uit de klauwen is gelopen dat een complete pijler werd dichtgegooid. Een ergere rel dan de ergste rel op dit forum, kan ik me niet voorstellen.Ik geloof ook dat men daar minder kan hebben, en dan bedoel ik niet dat het allemaal huilies zijn, maar dat bepaalde termen en uitdrukkingen bij Libelle als snel tot hevige reacties en verontwaardiging leiden. Als ik hier soms lees waarom men daar geband wordt, mwah, daar krijg je hier hoogstens een waarschuwing voor .
Ik vind het ook vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat het daar zo gigantisch uit de klauwen is gelopen dat een complete pijler werd dichtgegooid. Een ergere rel dan de ergste rel op dit forum, kan ik me niet voorstellen.Ik geloof ook dat men daar minder kan hebben, en dan bedoel ik niet dat het allemaal huilies zijn, maar dat bepaalde termen en uitdrukkingen bij Libelle als snel tot hevige reacties en verontwaardiging leiden. Als ik hier soms lees waarom men daar geband wordt, mwah, daar krijg je hier hoogstens een waarschuwing voor .
zondag 15 augustus 2010 om 20:54
quote:Jaschenca schreef op 15 augustus 2010 @ 20:47:
[...]
Ik geloof ook dat men daar minder kan hebben, en dan bedoel ik niet dat het allemaal huilies zijn, maar dat bepaalde termen en uitdrukkingen bij Libelle als snel tot hevige reacties en verontwaardiging leiden. Als ik hier soms lees waarom men daar geband wordt, mwah, daar krijg je hier hoogstens een waarschuwing voor .Zeker ook de links niet geopend? Ik weet niet of je dan nog dezelfde mening zal hebben.
[...]
Ik geloof ook dat men daar minder kan hebben, en dan bedoel ik niet dat het allemaal huilies zijn, maar dat bepaalde termen en uitdrukkingen bij Libelle als snel tot hevige reacties en verontwaardiging leiden. Als ik hier soms lees waarom men daar geband wordt, mwah, daar krijg je hier hoogstens een waarschuwing voor .Zeker ook de links niet geopend? Ik weet niet of je dan nog dezelfde mening zal hebben.
zondag 15 augustus 2010 om 21:12
quote:Tchina schreef op 15 augustus 2010 @ 20:54:
[...]
Zeker ook de links niet geopend? Ik weet niet of je dan nog dezelfde mening zal hebben.Ja hoor, ik heb de links geopend, eentje kan trouwens weg want daar staat niets in. En in de andere staat dus het artikel, ik zie niet waarom dat mijn mening zou moeten veranderen?
[...]
Zeker ook de links niet geopend? Ik weet niet of je dan nog dezelfde mening zal hebben.Ja hoor, ik heb de links geopend, eentje kan trouwens weg want daar staat niets in. En in de andere staat dus het artikel, ik zie niet waarom dat mijn mening zou moeten veranderen?
zondag 15 augustus 2010 om 21:30
quote:hans66 schreef op 15 augustus 2010 @ 20:32:
Ik vind het ook vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat het daar zo gigantisch uit de klauwen is gelopen dat een complete pijler werd dichtgegooid. Een ergere rel dan de ergste rel op dit forum, kan ik me niet voorstellen.Hans! Die avatar! Ik ben helemaal in de war!
Ik vind het ook vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat het daar zo gigantisch uit de klauwen is gelopen dat een complete pijler werd dichtgegooid. Een ergere rel dan de ergste rel op dit forum, kan ik me niet voorstellen.Hans! Die avatar! Ik ben helemaal in de war!
zondag 15 augustus 2010 om 21:32
de ene leeg en de andere het artikel? Bij mij is die ene niet leeg en op de andere staat wel een beetje meer dan alleen het artikel.
Jullie worden ook nog even genoemd:
Lees ik net bij Viva, tot mijn grote verbazing wordt er nagoeg geen woord over gerept. Onder invloed van grote angst?
Tja heeft er een topic over geopend en de enig die er echt iets over zegt is Floor72, die ook op Libelle schreef.
Over een foute aardbei wordt daar meer geschreven dan over hun egen sanoma nest. Dit zegt toch weer genoeg.
De slachtofferrol:
Welke site of blog je er ook op naslaat, ze zijn er allemaal ingestonken. De koptekst van de Volkskrant is zeker geen weergave van het onderwerp maar meer een titel die de nodige sensatie moest oproepen.
Als aasgieren is men er op af gekomen, eindelijk weer een stok om Wilders en de p.v.v. te slaan. Ik zie net een film over Pim Fortuijn, met Rosemöller Melkert, Marcel van Dam en nog wat andere riooladepten.
Zouden zij nu zelf niet in de gaten hebben, wat zij uitstralen. Zelfs een rat zou ik nog liever een bontjasje schenken.
En dan nog alle roddels over Libelleforumsters, maar dat zet ik hier niet neer.
Jullie worden ook nog even genoemd:
Lees ik net bij Viva, tot mijn grote verbazing wordt er nagoeg geen woord over gerept. Onder invloed van grote angst?
Tja heeft er een topic over geopend en de enig die er echt iets over zegt is Floor72, die ook op Libelle schreef.
Over een foute aardbei wordt daar meer geschreven dan over hun egen sanoma nest. Dit zegt toch weer genoeg.
De slachtofferrol:
Welke site of blog je er ook op naslaat, ze zijn er allemaal ingestonken. De koptekst van de Volkskrant is zeker geen weergave van het onderwerp maar meer een titel die de nodige sensatie moest oproepen.
Als aasgieren is men er op af gekomen, eindelijk weer een stok om Wilders en de p.v.v. te slaan. Ik zie net een film over Pim Fortuijn, met Rosemöller Melkert, Marcel van Dam en nog wat andere riooladepten.
Zouden zij nu zelf niet in de gaten hebben, wat zij uitstralen. Zelfs een rat zou ik nog liever een bontjasje schenken.
En dan nog alle roddels over Libelleforumsters, maar dat zet ik hier niet neer.