Zijn de dames van Libelle

14-08-2010 03:06 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn de dames en enkele heer "die nodig zijn om ze in toom te houden" van Libelle een breiclubje, of staan ze aan de wieg van een revolutie .

Abortus, stemrecht , vrije meningsuiting , dictatuur , noem maar op

Het zijn de vrouwen op de wereld die daadwerkelijk de veranderingen hebben veroorzaakt

Niet Einstein met zijn flitslampjes of Jules verne met zijn onderzeeer

En al helemaal Jaques Cousteau ( god hebbe zijn ziel) niet .

Vrouwen van 80 -70- 60-50 en 40 jaar halen het wereld nieuws

Niet met maatschappelijke problemen als , zit mijn tampon wel recht of mijn BH knelt welke maat moet ik dan hebben.

Nee de dames van Libelle ( die oudjes weet jullie nog wel ) halen het wereld nieuws met onderwerpen als ...

http://www.nujij.nl/fancl ... van-libelle.9470680.lynkx

http://www.volkskrant.nl/ ... rt_kaapt_site_van_Libelle

Overigens is deze onzin net zo belangrijk als , zit mijn tampon recht

Maar doe het maar eens na
Joh, die vormgeving van Libelle leest rottig zeg! Dat zou ik nog geen dag volhouden.

Tchina ik zie om eerlijk te zijn niet echt in waarvan ik nou precies van mijn stoel zou moeten vallen. Sorry.
@TChina: Je gaat me toch niet vertellen dat je die discussie/roddel en achterklap bij NuJij inhoudelijk vindt, serieus? Ik vind dat dus niks en ik lees dat ook niet. Het gaat mij om het feit dat er een complete pijler is verwijderd en het waarom.

Voor de rest blijf ik dus bij mijn mening wat betreft niveauverschil m.b.t. de discussies op het Viva en Libelle forum. En wat er dus afgelopen week is gebeurd bevestigt mijn mening alleen maar meer.
quote:Tchina schreef op 15 augustus 2010 @ 20:44:

Als je nou die links eens opent, begrijp je misschien beter waarom het daar zo uit de klauwen is gelopen.Daar ga ik zo alsnog naar kijken.
World of Warcraft: Legion
Dat begrijp ik, maar ik zet hier niet de berichten neer over forumsters van Libelle die daar al jaren vuil over zich heen hebben gekregen, maar die staan er ook tussen als je een beetje rondkijkt.

Je kan het trouwens ook pas begrijpen als er een schaduwblog van een ex-vivaforumster zou zijn, waar forumsters van hier constant beledigd worden met het besef dat een aantal van je medeforumleden daar ook lekker meeposten onder een andere nick.
Tchina de persoonlijke vetes van anderen op een ander forum kunnen mij echt niet boeien. Ik snap bovendien amper waar je over schrijft, maar dat komt vast ook omdat het me gewoon niet interesseert. Het enige wat ik me afvraag is hoe Naomi gaat zorgen hoe het hier niet zo ver zal komen, en die vraag heb ik haar allang gesteld.
Volgens mij is een hele pijler verwijderd omdat er helemaal geen discussies meer plaatsvonden. Het was een 'gezelligheidsclubje' geworden van een minimaal aantal fanatieke schrijvers die hun tegenstanders niet zichzelf, dat zouden ze nooit doen, dat lag genuanceerderin het andere kamp stopten.

Welke club nou fanatiek weerwoord bleef geven om in ieder geval een tegengeluid te laten horen was al maanden onduidelijk. Wat wel duidelijk was was dat elke 'discussie' waarin een bepaald aantal namen opdook binnen enkele dagen/uren gedoemd was om te mislukken. En uiteraard gaven de kampen elkaar daarvan de schuld, en hielden daar nimmernooitnever mee op.

Ik zie dat bij viva niet zo snel gebeuren. Het is niet onmogelijk, maar het aantal forummers hier met een prominente inbreng is vele malen groter. Libelle bestaat in mijn ogen slechts nog uit een paar topics met vaste onderwerpen (bijvoorbeeld adoptiekinderen en schrijven met gevangenen), een paar puzzeldingen die enkelen vast erg leuk of moeilijk vinden en twee kampen die niets zinnigs meer te melden hebben en met ca 15 mensen de 'discussiepijler' die hun zo bezighoudt om zeep geholpen hebben. (niet met het sluiten trouwens, maar al maanden geleden zaten ze alleen nog maar tegen zichzelf te blaten, luisteren naar elkaar deden ze toch al niet)
Ik denk dat dat ook het verschil is Szwaan, er zijn bij Viva veel meer Actueel deelnemers dan bij Libelle het geval was. Af en toe gaat het er hier, en dan bedoel ik nu even alleen de Actueel pijler, ook best heftig aan toe. En als het om Wilders gaat heb je hier ook een tweekamp, lijkt me ook logisch toch? Maar het gaat niet alleen om Wilders, we lullen ook nog wel eens ergens anders over .

Dat er nu blogs in het leven worden geroepen om elkaar nog even lekker met stront na te gooien is zwakte en zegt veel over degene die dat doen. Dat er behoefte is aan napraten terwijl er een complete pijler weg is, dat vind ik zeer begrijpelijk. Of die gelegenheid er is, of wordt geboden, bij Libelle weet ik natuurlijk niet. Maar ik snap wel dat men dat graag wil.
De Drakenvlieg is anders best een lollig vakantieadres hoor. Je kan er allerlei nuttige workshops volgen.

Iemand nog behoefte aan een babyblauwe kabeltrui? Voor de roomwitte moet je bij Yasmijn zijn.

Hoor ik hier nu Libelle?

Ik ga meteen het hele topic en de links lezen.

Tot morgen!
quote:Vilma schreef op 15 augustus 2010 @ 22:38:

Hoor ik hier nu Libelle?

Tot morgen!

Ik denk al....... waar blijf je nou?

Je Anne-Wil collega heeft de boel weer eens op stelten gezet en is naar de krant gestapt.

Mie geweldig, die kogel heb je goed door de kerk gejakkerd!

Wel jammer dat we niet meer samen aan onze fameuze Anne Wil stories kunnen meeschrijven
quote:Vilma schreef op 15 augustus 2010 @ 22:38:

Hoor ik hier nu Libelle?

Tot morgen!

Pfff Ik doe heel hard mijn best om het up 2 date voor jou te houden..!

Ben je heppie in je nieuwe stekkie

Hi Luun!
Hey Luun en Floor

Die Libella's gun je je ergste vijanden nog niet, behalve dan die Meulenbelt, dat hebben ze dan wel weer goed aangepakt

*rent nu heel hard weg*
quote:FlorisFlorijn schreef op 15 augustus 2010 @ 23:07:

Hi Luun!

Yassou Floor

eh floredinges, Oja ik ging naar bed.... Kalinichta
quote:Vilma schreef op 15 augustus 2010 @ 23:29:

Hey Luun en Floor

Die Libella's gun je je ergste vijanden nog niet, behalve dan die Meulenbelt, dat hebben ze dan wel weer goed aangepakt

*rent nu heel hard weg*Hoest in het nieuwe hok??
quote:lunaan schreef op 15 augustus 2010 @ 23:33:

[...]

Hoest in het nieuwe hok??

Ik zit er bijna in

Ben je verbannen Vil?
quote:shahla schreef op 15 augustus 2010 @ 13:37:

[...]

En jij bent zeker één van de twee. Wat rigide om verder niemand toe te staan. Logisch dat daar dan gereld wordt, als jullie allemaal zo doen. Ik een van die twee? Dan ken je Artpiraat nog niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven