Zijn de dames van Libelle

14-08-2010 03:06 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn de dames en enkele heer "die nodig zijn om ze in toom te houden" van Libelle een breiclubje, of staan ze aan de wieg van een revolutie .

Abortus, stemrecht , vrije meningsuiting , dictatuur , noem maar op

Het zijn de vrouwen op de wereld die daadwerkelijk de veranderingen hebben veroorzaakt

Niet Einstein met zijn flitslampjes of Jules verne met zijn onderzeeer

En al helemaal Jaques Cousteau ( god hebbe zijn ziel) niet .

Vrouwen van 80 -70- 60-50 en 40 jaar halen het wereld nieuws

Niet met maatschappelijke problemen als , zit mijn tampon wel recht of mijn BH knelt welke maat moet ik dan hebben.

Nee de dames van Libelle ( die oudjes weet jullie nog wel ) halen het wereld nieuws met onderwerpen als ...



http://www.nujij.nl/fancl ... van-libelle.9470680.lynkx



http://www.volkskrant.nl/ ... rt_kaapt_site_van_Libelle



Overigens is deze onzin net zo belangrijk als , zit mijn tampon recht

Maar doe het maar eens na
Alle reacties Link kopieren
Graag, floor!



Vertel.
Alle reacties Link kopieren
misschien een andere keer floor.

ik zie dat ring 2 begonnen is en die kon ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:iridissi schreef op 15 augustus 2010 @ 00:17:

misschien een andere keer floor.

ik zie dat ring 2 begonnen is en die kon ik nog niet.

Kon = kende! (Op Libelle verbeteren we elkaar immers)



Maar moet ik nu wel of niet iemand bijpraten?
Alle reacties Link kopieren
nog even dan, anders mis ik te veel van de film.

en zonder goedbekeken begin heb je geen goedbegrepen einde.



hemera,



ik ben een einzelganger, dus voel mij overal een iridissi in het water.



een prettige voortbrenging van uw avond toegewenst.



met vriendelijke groet,

iridissi aka einzelganger zonder umlaut en hoofdletters.
Alle reacties Link kopieren
quote:floor72 schreef op 15 augustus 2010 @ 00:21:

[...]



Kon = kende! (Op Libelle verbeteren we elkaar immers)



Maar moet ik nu wel of niet iemand bijpraten?

ik praat graag in eigen termen, maar ben ook zeker niet te beroerd om wat te leren van een medeforummer.

Dank.
Alle reacties Link kopieren
q
Alle reacties Link kopieren
Graag Floor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hemera schreef op 15 augustus 2010 @ 00:25:

Je laatste post had zo op het libelleforum gekund, Iridissi! Gefeliciteerd!



en nu even in eigen taal.

ik ben veel te veel herkenbaar nu.
Alle reacties Link kopieren
of was het in de term:
Alle reacties Link kopieren
Op Libelle loopt al maanden een verhitte Wilders discussie. Deze loopt altijd uit de hand. Michelle is tegen Wilders (terecht wat mij betreft, maar dat is een persoonlijke inbreng). Op een gegeven moment liepen de gemoederen zo hoog op dat Michelle een permaban kreeg en anderen een tijdelijke (iets met monniken en kappen, wat nooit helemaal synchroon lijkt te lopen ). Een forummer gooide prive gegevens op het net, een politica van de SP ging zich er mee bemoeien, ze hebben nog even op Viva vertoeft..... Kortom het werd steeds gezelliger!



En nu staan ze in de krant!

Alle reacties Link kopieren
Maar wanneer speelde dit alles dan Floor?
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 15 augustus 2010 @ 00:55:

Maar wanneer speelde dit alles dan Floor?Vanaf (minstens) een half jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren
q
Alle reacties Link kopieren
quote:Hemera schreef op 15 augustus 2010 @ 01:03:

En wat deed die SP politica? Heel hard Nee roepen tegen alles?





Die verwijderde alle negatieve postings van haar blog, liet de positieve staan en trapte stennis op Libelle.
Alle reacties Link kopieren
q
Alle reacties Link kopieren
En sinds wanneer is die pijler daar dan dicht?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer gaan we borduurpatroontjes uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
quote:iridissi schreef op 14 augustus 2010 @ 23:49:

wat is trouwens het verschil tussen het viva en libelleforum?Viva heeft nog wél een pijler actueel.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 15 augustus 2010 @ 01:36:

En sinds wanneer is die pijler daar dan dicht?Sinds afgelopen dinsdag: link naar topic bij Libelle
Alle reacties Link kopieren
- op Libelle weten de dames niet dat seks bestaat.

- op Libelle laat een enge opa onder zijn rok gluren, maar niemand wil daaronder kijken.

- op Libelle bestaat een vaste woordrollerclan uit twee dames die niemand met creatieve inbreng toestaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Artpiraat schreef op 15 augustus 2010 @ 13:28:



- op Libelle bestaat een vaste woordrollerclan uit twee dames die niemand met creatieve inbreng toestaan.En jij bent zeker één van de twee. Wat rigide om verder niemand toe te staan. Logisch dat daar dan gereld wordt, als jullie allemaal zo doen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 15 augustus 2010 @ 13:08:

Sinds afgelopen dinsdag: link naar topic bij Libelle

Even een kijkje genomen daar... Dan moet de rel daar erger zijn geweest dan de grootste rel op dit forum. Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat een complete pijler werd gesloten vanwege een rel, op geen enkel forum. Libelle heeft volgens mij daarin de primeur.



Pijlers sluiten om andere redenen dan een rel komt echter wel vaker voor.
World of Warcraft: Legion
Maar de Libelle dames gaan rustig verder op "Libellemaardananders".



Lees en huiver..
Alle reacties Link kopieren
Linkje?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
*huivert*



Bah...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven