tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Straks beneden nog wat plaatjes opslaan :-)

Ben blij dat ik niet vroeg hoef te beginnen zeg. Zo eerst eens die nacht van me af.douchen en dan lekker ontbijten
Fijn, kom ik op zolder om een was te draaien, zit de droger vol natte was en de machine ook. Gister door vriend gedraaid. Ipv dat hij dat even zegt... Goed, was uit de machine... Zit er wit, donkerblauw en paars in
Zo, vaatwasser draait ook weer

Zeg, die beker mag ik nu wel weer he? GEzien de tijden tussen mijn posts
Goedenmorgen. Zit ik net lekker met een kop koffie en een peukie hier te lezen, komt Tara naast me zitten. Doet ze vaker, is lekker, kan ik haar aaien. Maar nu niet hoor. Ze gaat liggen en bweupp, dr maaginhoud over de bank heen gekotst....

Echt he, is het niet een van de katten dan is het de hond wel. En nátuurlijk is dan net de keukenrol op...

Gelukkig moesten de hoezen van de bank toch gewassen worden...

En ik ben gisteren vergeten Maculata binnen te roepen. Die heeft de hele nacht in de stortregen gezeten. Als K met de hond gaat lopen roep ik haar. Zal ook wel gelijk komen, ze heeft honger. Ook nog...
he bah Francis...

Toch maar een paar valeriaantjes voor het slapengaan nemen?

Enne volgens het boek "Mannen komen van Mars en vrouwen komen van Venus"

moet je als vrouw al blij zijn als een man zijn bord op het aanrecht zet.

In de vaatwasser stoppen is dan een te hoge verwachting die vrouwen hebben.

....die kun je natuurlijk ook naar de was/wasmasjien vertalen...
arme Tara en arme Mac.

Hoop dat ze we ergens kon schuilen?
Ik vind het een luxeprobleem hoor Frans van dat wennen aan alleen slapen. Maar het is wel vervelend voor je.

Bieb doe jij alles in het huishouden dan als je samenwoont dat je dat soort praktijken normaal vindt?

Geeeetsiee hondenkots. Bah!
Het Viva forum is papaja.
Ja, ik weet het Bieb. Gelukkig zaten er maar 2 dingen van mij bij. Ipv dat hij even zegt dat er was in de machines zit, had ik het gister nog opgehangen. Nouja, hij weet iig hoe de machines werken hier

Zo, Biebelientje, hoe voel je je nu?

Ratteke, fijn, zo een bijdrage van Tara bij je ochtendritueel...

Nu lekker koffie en boterhammetjes smeren. Ondanks ruknacht voel ik me wel 'fris' zeg maar.
Poes heeft gelukkig een heleboel schuilplekjes in de buurt. Die komt zometeen helemaal droog binnen.

Oh fijn Fran, gemengde was in de machine.... K. had ook zijn eigen vakantiewas gedaan. Moet ie ook niet meer doen. De trommel helemaal propvol gedaan en alles door elkaar, broeken, handdoeken, witgoed

Ik vond ook al dat er zo weinig lag. Nu blijkt ook waarom. Bah. Dan heb ik toch het idee dat het ook niet goed schoon wordt.

En mijn wasmachine stinkt. Straks maar eens de tips van de vele topics hierover opvolgen.
goedemorgen

Wat fijn om te lezen dat het zo gezellig was biebs. En we gaan zeker meeten aan de cocktailsbar. Had ik al gezegd dat ik heel blij ben dat je het nog een keer probeert

Splint, wij gaan donderdagavond al richting lowlands. Gewoon omdat we het leuk vinden de tent en partytent in het donker op te zetten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
nee Nymp...ik heb net 3 jaar strijd gevoerd en veel gedramd en geschreeuwd dat ik niet de sloof/poetsvrouw/zijn moeder was.

Dat is wel een belangrijk punt waar Conard en ik ruzie over hadden...het verwende kind had liever dat een ander iets deed en ik pikte dat niet.

ik heb het boek nog niet maar ga het wel kopen om iig te kunnen relativeren dat mannen anders in elkaar steken.

Dit was een voorbeeld wat een vriendin noemde die het boek nu aan het lezen is.

Gaat natuurlijk niet alleen om huishoudelijke dingen maar over hoe je de verschillen tussen man en vrouw beter kunt begrijpen....
Hahaha, ja, hier dus ook proppie vol.

Lief Itsekindje

Is het ook Tonks, maar als jouw dochter weg is, mis je haar toch ook?
Francis ik moet wel zeggen dat ik nu een klein dun prikkeldraadje om mijn hart gespannen heb.

Ben iets minder onbevangen nu zeg maar..

..toch nog angstig om MO kwijt te raken,dus ik heb iets meer reserve.

Maar hoop dat dat de komende weken weer beter gaat worden.

Net of er een kras zit zeg maar..
Belangrijkste verschil is wel dat mannen geen hints begrijpen.

Hier vind ik soms dat ik ook te veel doe in het huishouden. Hoe los ik dat op? Door te vragen of hij even wil stofzuigen als ik sta te koken. En echt, heel magisch, hij doet het! Dat is het enige. Ik moet even zeggen wat ik wil en hij doet het zonder morren en klakkeloos uitstellen. Wat dat betreft heb ik een goeie vent, als ik soms mijn vriendinnen hoor....

Nu scheelt het ook dat wij natuurlijk iemand hebben die 1x per week het hele huis onder handen neemt.
Dat snap ik wel Bieb... Ik hoop dat het gewoon goed gaat komen tussen jullie en cijfer jezelf niet weg om ruzie oid te voorkomen ofzo.
ik doe hier gewoon de was, punt. Scheelt een hele hoop gedoe en zo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
2 x "zeg maar" in zo'n kort stukje tekst...zeg maar..

tuulk Its,is ook niets mis mee..

Als Itsman dan weer iets doet wat jij niet wilt/kunt/geen tijd voor hebt that is..
Wij doen alles naar eigen inzicht. Gaat eigenlijk altijd wel goed. Behalve als ik ongesteld moet worden krijg ik wel eens een dramaqueenaanval dat ik altijd alles zelf moet doen enzo. Vaak krijg ik dan thee of een knuffel en is het weer goed.
Mijn hemel Ik heb zo'n vermoeden dat mijn prince charming er nooit tussen gaat zitten

Bij de film van ome Willem gaat het nu ook over de verschillen tussen man en vrouw? Zat iemand dat toevallig te kijken?
Nee Tonks, is die nu op tv dan?
Oh ik wil een man voor de tuin en het goed ophangen van de douchestang en het ophangen van een lamp in de gang
Tonks, dat lijkt me geen zwaar eisenpakket
ik wil een man voor de sex en de gezelligheid en dat ie me troost als ik het nodig heb en me steunt als ik ergens te schijterig voor ben.

En die leuke grappen weet te vertellen en ook nog wat anders te melden heeft.

Een man met een eigen huis en wel de lusten en niet de lasten..
Seks? Wat is dat?

Maar dit was niet mijn hele lijstje hoor. Dit was ongeveer 1 punt van dat lijstje want valt allemaal in dezelfde categorie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven